Mijn idee.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:27 schreef Stefan het volgende:
Ze hadden die bunker niet hoeven te verbouwen, de volgende keer meteen naar fase 3
Objectiever dan de stream bekijken kan niet hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 03:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Eensch. 10 posten achtereen keer op keer hetzelfde gezeik. En ook weinig objectief.
Blijkbaar niet aangezien hij na 4 maanden de opleiding verlietquote:Op zondag 17 mei 2009 03:31 schreef Recce het volgende:
Pim is wel uitermate relaxed onder deze omstandigheden. [x] Geschikt.
Dat was geloof ik omdat hij in de lappenmand zat na een skiongeluk. Geen zin om dingen weer in te halen etc.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet aangezien hij na 4 maanden de opleiding verliet
We noemen constant slechts feiten, als je marielin fan bent en die feiten niet onder ogen wilt zien, dan is de COS ms idd niet je plekquote:Op zondag 17 mei 2009 03:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Eensch. 10 posten achtereen keer op keer hetzelfde gezeik. En ook weinig objectief.
Geen doorzettingsvermogen dus.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was geloof ik omdat hij in de lappenmand zat na een skiongeluk. Geen zin om dingen weer in te halen etc.
Mij lukt het inmiddels aardig er overheen te lezen, die figuren die hun haat tegen 1 deelnemer graag 10 keer willen herhalen, versterkt door een groepje users die dat ook willen.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:29 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
We noemen constant slechts feiten, als je marielin fan bent en die feiten niet onder ogen wilt zien, dan is de COS ms idd niet je plek
Soms lijkt, wat dat betreft, FOK! veel op een huisvrouwen feestje, die 's-middags hun frustratie willen afreageren op RLS bewoners/deelnemers/miljonairs/overlevers.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mij lijkt het inmiddels aardig er overheen te lezen, die figuren die hun haat tegen 1 deelnemer graag 10 keer willen herhalen, versterkt door een groepje users die dat ook willen.
Het heeft de 2e fase van DGK voor een deel (voor mij) verpest.
Maar blijkbaar is er een sterke behoefte aan 1 zondebok.
Voel me heul niet aangesproken gelukkig.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms lijkt, wat dat betreft, FOK! veel op een huisvrouwen feestje, die 's-middags hun frustratie willen afreageren op RLS bewoners/deelnemers/miljonairs/overlevers.
en dan ook nog zo monotoon verteldquote:
naja, Belgie en Frankrijk... en zo te horen heeft ie in Marseille alleen het platform van het station gezienquote:
Dat snap ik. Als je aan de kassa zit bij de Spar is dit allemaal heel erg spannend.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voel me heul niet aangesproken gelukkig.
Bij veel detail werkt de autocorrectie functie beterquote:
Aan de kassa?quote:Op zondag 17 mei 2009 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat snap ik. Als je aan de kassa zit bij de Spar is dit allemaal heel erg spannend.
En toen uhhhhhhhhhhhhhh, zijn we naar Lux, Luxemburg gegaan, en toen hebben we daar een hotelletje gepakt, en dat was ook wel lachen.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:45 schreef Recce het volgende:
Wat een verhaal zeg. Er gebeurt helemaal niets in.
En daarna gingen ze naar huis.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toen uhhhhhhhhhhhhhh, zijn we naar Lux, Luxemburg gegaan, en toen hebben we daar een hotelletje gepakt, en dat was ook wel lachen.
![]()
Het zal vast een leuke trip geweest zijn maar iemand die er niet bij was heeft er weinig aan als je zegt van 'en toen waren we daar en dat was wel gezellig.. 'quote:Op zondag 17 mei 2009 03:45 schreef Recce het volgende:
Wat een verhaal zeg. Er gebeurt helemaal niets in.
Peter natuurlijk, wie anders !!!quote:Op zondag 17 mei 2009 03:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aan de kassa?Wie heeft dat gezegd?
Niet nadat iemand in z'n onderbroekje op een balkon had staan dansen....quote:
uhuhquote:Op zondag 17 mei 2009 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Peter natuurlijk, wie anders !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |