Voel me heul niet aangesproken gelukkig.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms lijkt, wat dat betreft, FOK! veel op een huisvrouwen feestje, die 's-middags hun frustratie willen afreageren op RLS bewoners/deelnemers/miljonairs/overlevers.
en dan ook nog zo monotoon verteldquote:
naja, Belgie en Frankrijk... en zo te horen heeft ie in Marseille alleen het platform van het station gezienquote:
Dat snap ik. Als je aan de kassa zit bij de Spar is dit allemaal heel erg spannend.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voel me heul niet aangesproken gelukkig.
Bij veel detail werkt de autocorrectie functie beterquote:
Aan de kassa?quote:Op zondag 17 mei 2009 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat snap ik. Als je aan de kassa zit bij de Spar is dit allemaal heel erg spannend.
En toen uhhhhhhhhhhhhhh, zijn we naar Lux, Luxemburg gegaan, en toen hebben we daar een hotelletje gepakt, en dat was ook wel lachen.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:45 schreef Recce het volgende:
Wat een verhaal zeg. Er gebeurt helemaal niets in.
En daarna gingen ze naar huis.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toen uhhhhhhhhhhhhhh, zijn we naar Lux, Luxemburg gegaan, en toen hebben we daar een hotelletje gepakt, en dat was ook wel lachen.
![]()
Het zal vast een leuke trip geweest zijn maar iemand die er niet bij was heeft er weinig aan als je zegt van 'en toen waren we daar en dat was wel gezellig.. 'quote:Op zondag 17 mei 2009 03:45 schreef Recce het volgende:
Wat een verhaal zeg. Er gebeurt helemaal niets in.
Peter natuurlijk, wie anders !!!quote:Op zondag 17 mei 2009 03:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aan de kassa?Wie heeft dat gezegd?
Niet nadat iemand in z'n onderbroekje op een balkon had staan dansen....quote:
uhuhquote:Op zondag 17 mei 2009 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Peter natuurlijk, wie anders !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |