De mannen vonden het allemaal wel best... als ze maar met rust gelaten worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:06 schreef FuTilE het volgende:
WTF, eten ze nu het gezamenlijke eten op?
Perfide vrouwen!
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met een uur of wat schijten die echt hun string volledig vol![]()
Daar kunnen ze nog wel eens spijt van krijgenquote:
Volgens mij gaat dat al snel met een stringquote:Op zondag 17 mei 2009 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met een uur of wat schijten die echt hun string volledig vol![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:07 schreef Recce het volgende:
Nou, Gast_op_afstand, uitblazen lijkt me een beter plan dan zand.
In dat thermo-ondergoed past genoegquote:Op zondag 17 mei 2009 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat al snel met een string
Kan mij dat zo goed voorstellenquote:Op zondag 17 mei 2009 03:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De mannen vonden het allemaal wel best... als ze maar met rust gelaten worden.
Ja, dat was ook de garpquote:Op zondag 17 mei 2009 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat al snel met een string
Het grappige is, dat ze heel pragmatisch is. Niet moeilijk doen en gewoon nadenken, vooral geen paniek.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is toch echt slim: er iets overheen leggen zecht ze... dan gaatr de zuurstof weg ! Heel goed:Y
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef moha het volgende:
marielin zou niet zeggen neem jij maar meer want ik heb vanochtend mijn buik helemaal rond gegeten
Nou, Eline redt het wel op survival. Die is niet dom en ook best vindingrijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef Rica het volgende:
Marielin en Eline op survival
Zou je zo kunnen verkopen als comedy.
Net liep ze weer te klagen over dat ze dat hamburgertje niet meer op kon omdat ze zo vol zat... tegen iemand met een lege maagquote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef snetje het volgende:
en Marilien vreet der portie op .....nu ben ik der echt zat ....
dat dus ... nog ff en we krijgen weer peuken ....quote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef moha het volgende:
marielin zou niet zeggen neem jij maar meer want ik heb vanochtend mijn buik helemaal rond gegeten
Afgedekt neem ik aan ivm de camerasquote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef Espabilado het volgende:
Het is er wel aardig beschut he? want volgens buienradar regent het er nu
Ik dacht, 'k leg hem ff uitquote:
Nou, Marielin is wel een zeurende held, als ze al een held is.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn een heleboel gebeurd vanavond. Wat een helden Marilien & Jeroen
.
Cool clipje...quote:
Er had bier in die zak moeten zitten, dan was Jeroen doorgegaan tot een hartslag van min 84quote:Op zondag 17 mei 2009 03:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn een heleboel gebeurd vanavond. Wat een helden Marilien & Jeroen
.
ze gaat nu iig dromen over peuken dan horen wij het tenminste nietquote:Op zondag 17 mei 2009 03:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, Marielin is wel een zeurende held, als ze al een held is.
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het grappige is, dat ze heel pragmatisch is. Niet moeilijk doen en gewoon nadenken, vooral geen paniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |