ik heb nu liever de ranking met wie de meeste knakworstjes scoortttt ...quote:Op zondag 17 mei 2009 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers, hier de tussenstanden De deelnemersranking
hadden 229 overgeslagen toch ?quote:
idd.staan moet de wacht, niet zittend insukkelen onder hun helm.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Noem je dit wacht?
Je kunt met een Tank er nog ongezien langs!
Wat ik vooral belangrijk vind is dat dit 48 uur wordt doorgezet, ik wil zien wat er dan met ze gebeurt.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Duidelijk. Jij nog opties voor een leuke poll dan ?
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
idd.staan moet de wacht, niet zittend insukkelen onder hun helm.
Thanks voor de standquote:Op zondag 17 mei 2009 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers, hier de tussenstanden De deelnemersranking
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ik vooral belangrijk vind is dat dit 48 uur wordt doorgezet, ik wil zien wat er dan met ze gebeurt.
Laat ze maar eens flink afzien.
Ja idd, laat maar 48u in de luchtruimte... is acceptabel kwa uren en dan ook niet allemaal verlichtende polletjes idd..quote:Op zondag 17 mei 2009 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ik vooral belangrijk vind is dat dit 48 uur wordt doorgezet, ik wil zien wat er dan met ze gebeurt.
Suggesties voor een POLL zouden dan hooguit zijn, hoeveel eten ze krijgen, hoeveel gasaanvallen er zijn, of ze harde muziek moeten gaan horen etc.
Iig geen verlichtende omstandigheden.
ik hou ervan, hij kan hetquote:
Met welk doel?quote:
Wat moet de TT zijn dan?quote:
Begint echt onuitstaanbaar te wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:32 schreef Tessio het volgende:
Tuuuuuuuuuuuuurlijk Marielin weer ik zat al daar te kijken maar er was niemand in de buurt dus ik wilde het niet alleen doen.
Een exit een exit een exit voor Marielin!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Begint echt onuitstaanbaar te worden
Ik geloof een blikje rijst ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 02:32 schreef Noelle06 het volgende:
Nee he , Marielin ik dacht het...
Wat hebben ze te smikkelen ?
Een blik linzen met rundvlees.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:32 schreef Noelle06 het volgende:
Nee he , Marielin ik dacht het...
Wat hebben ze te smikkelen ?
Dit is een topic van 2 uur geleden. Had allang op slot gemoetenquote:
Nee ze moeten koken in de isoleer.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:35 schreef Rainesz het volgende:
Ken da rolluik nu nie dicht Huub,dementor? pretty please?!?!?!
mee eens .laat ze maar eens echt overleven.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Suggesties voor een POLL zouden dan hooguit zijn, hoeveel eten ze krijgen, hoeveel gasaanvallen er zijn, of ze harde muziek moeten gaan horen etc.
Iig geen verlichtende omstandigheden.
Inderdaad en ze zeurt al over het volgende moment als hij nog in haar bek hangt.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dit is geen verslaving... Dit is een obsessie!
Kijk, als ze nu al een paar dagen niets had... dan krijg je echt ontwenningsverschijnselen.. Althans.. sommigen.
Maar dit kind heeft zich tot een paar uur geleden sufgerookt....
als je zo verslaafd bent dan ga je toch niet de bunker in?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk, als ze nu al een paar dagen niets had... dan krijg je echt ontwenningsverschijnselen.. Althans.. sommigen.
Om gek van te wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:34 schreef snetje het volgende:
Eline heeft het gevonden....
Marilien : ja maar ik zag ...en ik zag .... en ik WIL MIJN SIGARETTEN ............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die is echt loco !!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
M.a.w.: Alle nicotinereceptoren zijn geactiveerd, to-the-hilt. De afgelopen dagen maken het dus alleen maar moeiliker voor Marielin.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
danny niet tochquote:Op zondag 17 mei 2009 02:39 schreef Tessio het volgende:
Ik vind haar echt steeds vervelender worden en zie haar graag vertrekken, ik hoop dat meerderen dat gaan inzien.
Het gaat 48 uur duren en we zijn inmiddels 2 gasaanvallen verder, je hebt echt wat gemist, en wees blij dat je niet al die zeurmomenten heb moeten doorstaan van Marielin, over sigaretten, zit niet lekker, waarom mag het net niet mee enz.enz.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Lache, heb de hele avond niet gestreamd, kijk nu weer even en verdomd!!!! Het lijkt wel een bunker joh!
Hoe lang gaat dit duren?
En kan Marielin aub het forbidden word "sigaretten" krijgen? In de paar minuutjes dat ik nu kijk, heb ik al een dozijn van dat woord om de oren gekregen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:40 schreef Espabilado het volgende:
[..]
haha echt calimero zo, als je er even een eierdop van maakt
Hoe harder wij iets negatiefs over Marielin roepen hoe sneller hij de portemonnee trekt voor haar...quote:
Precies, de hele dag onbeperkt luxe gekregen...quote:Op zondag 17 mei 2009 02:41 schreef snetje het volgende:
het was haar item !! en ze heeft er maar 1 seconde van mogen genieten ............
na 24 alles te hebben besteld ?????????
Van mij kant wel, had haar hoog staan maar ben dat gezeik om alles wel zat nu.En dat als ik dit , dat had ik dat ...quote:Op zondag 17 mei 2009 02:39 schreef Tessio het volgende:
Ik vind haar echt steeds vervelender worden en zie haar graag vertrekken, ik hoop dat meerderen dat gaan inzien.
Sad!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoe harder wij iets negatiefs over Marielin roepen hoe sneller hij de portemonnee trekt voor haar...
Waarom dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:43 schreef Rainesz het volgende:
Denk niet dat ze snappen waarom de isoleercel los is
Ze hebben geen zin om te koken.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:43 schreef Rainesz het volgende:
Denk niet dat ze snappen waarom de isoleercel los is
Ja,ze past goed in deze setting en lijkt beetje op een Joods meisje.En Anne Frank was ook zo positief ingesteld.quote:
geef dat kind een pleister en zeg dat het een nicotine pleister isquote:Op zondag 17 mei 2009 02:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies, de hele dag onbeperkt luxe gekregen...
ik denk dat ze als echte soldaat niet veel indruk zou maken op de vijand...quote:
Ty!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:40 schreef Tessio het volgende:
[..]
Het gaat 48 uur duren en we zijn inmiddels 2 gasaanvallen verder, je hebt echt wat gemist, en wees blij dat je niet al die zeurmomenten heb moeten doorstaan van Marielin, over sigaretten, zit niet lekker, waarom mag het net niet mee enz.enz.
Ik ookquote:Op zondag 17 mei 2009 02:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
alleen Jeroen vindt ik nog echt bunkerwaardig
Dat heb ik al vanaf dat ik kijk, Jeroen is voor mij de enige die de enige echte Bunkerskills heeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Van mij kant wel, had haar hoog staan maar ben dat gezeik om alles wel zat nu.En dat als ik dit , dat had ik dat ...![]()
Dus alleen Jeroen vindt ik nog echt bunkerwaardig
wie was de pineut? met het ren je rot naar het luik ?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies, de hele dag onbeperkt luxe gekregen...
Heeft die herdershond van Bart er ook een?quote:
Die hard roker en daarom niet de bunker ingegaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:44 schreef FuTilE het volgende:
Meh.. Allemaal non-rokers hier ofzo?
(Gedwongen) Stoppen met roken is hardcore, geloof dat maar!
Stond in t aanmeldingsformulier dat t niks voor zware rokers was/quote:Op zondag 17 mei 2009 02:44 schreef FuTilE het volgende:
af en toe haar gelaats uitdrukking dan denk ik ja net anne frankquote:Op zondag 17 mei 2009 02:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haha.. Waarom in godsnaam, Eline is de absolute antithese op Anne Frank
Dat geloof ik graag (Ben ook roker...) Maar ze heeft zich suf gerookt tot nu toe..quote:Op zondag 17 mei 2009 02:44 schreef FuTilE het volgende:
Het was echt heel cool dat ze zich moesten omkleden in legerkleding en moesten verkassen naar waar ze nu zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ty!
Heb ik echt heel spectaculaire dingen gemist?
Stoppen met erover te praten is nog moeilijker voor Marielin .Ze valt niet alleen de overlevers ermee lastig maar ook ons streamersquote:Op zondag 17 mei 2009 02:44 schreef FuTilE het volgende:
I know....maar er is een verschil tussen zeiken en ZEIKEN ....quote:Op zondag 17 mei 2009 02:44 schreef FuTilE het volgende:
ze dacht natuurlijk ik krijg toch wel mijn zinquote:Op zondag 17 mei 2009 02:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Stond in t aanmeldingsformulier dat t niks voor zware rokers was/
Eline is dat ook! Al heeft ze een piepstemmetje en is ze te lief dan goed voor haar is... Ze zeikt en dramt of dreint nooit!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Van mij kant wel, had haar hoog staan maar ben dat gezeik om alles wel zat nu.En dat als ik dit , dat had ik dat ...![]()
Dus alleen Jeroen vindt ik nog echt bunkerwaardig
Grrrquote:Op zondag 17 mei 2009 02:50 schreef moha het volgende:
[..]
ze dacht natuurlijk ik krijg toch wel mijn zin
errug ...slappe lach hiero .... en leg dat maar eens uit ..quote:
Militarimero!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:43 schreef tonja het volgende:
Ik vind Eline er echt geweldig belachelijk uitzien met die helm. Calimero indeed
[X] geschiktquote:
En met een snorretje en zn haar in de scheiding?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag Huub ook een keer commandant spelen? Het liefst in jouw jas.
Ja iddquote:Op zondag 17 mei 2009 02:53 schreef Rainesz het volgende:
Vraag me af waar Eline d'r vrolijkheid is gebleven
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:
True.... Het zit bij haar wel heel diep ingeprogrammeerdquote:Op zondag 17 mei 2009 02:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag (Ben ook roker...) Maar ze heeft zich suf gerookt tot nu toe..
Ik bedoel ga je tegenwoordig een vliegrijs maken.. mag je ook een uurtje of 6 niet roken...
Ze jankt nu al twee weken of peuken... maar ze kreeg er minimaal zo'n 10 per dag...
En lastig of niet... Je hoeft het er niet de godsganze hele dag over te hebben... Stukje verstand moet toch nog wel werken...
Ja top !!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
En met een snorretje en zn haar in de scheiding?
Nouja, ik wilde Huub vooral in die jas zien lopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
En met een snorretje en zn haar in de scheiding?
Hehehe... Le petit SS-croc.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:53 schreef Recce het volgende:
[..]
denk 't ookquote:Op zondag 17 mei 2009 02:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, ik wilde Huub vooral in die jas zien lopen.Ik weet bijna zeker dat hij dat boven al heeft gedaan.
Dat kan Huub helemaal niet met die jas. Dan blijven z'n schoenen haken in de jaszakkenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, ik wilde Huub vooral in die jas zien lopen.Ik weet bijna zeker dat hij dat boven al heeft gedaan.
Nou ja.. Wie weet gaan we het meemaken...quote:Op zondag 17 mei 2009 02:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
True.... Het zit bij haar wel heel diep ingeprogrammeerd![]()
Toch vraag ik me af hoe het zich bij mij zou uiten. 8 \a 12 uur hou ik nog wel vol (als verstokte roker), maar daarna zou ik echt niet meer voor mezelf instaan.... Ik zou waarschijnlijk kleine huisdieren vermoorden voor een peuk.
Hehe, zoiets stelde ik me ook al voor.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kan Huub helemaal niet met die jas. Dan blijven z'n schoenen haken in de jaszakken
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kan Huub helemaal niet met die jas. Dan blijven z'n schoenen haken in de jaszakken
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:59 schreef lies1958 het volgende:
leuk aanmaakblokjes om het eten warm te maken.
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het lijkt wel Monthy Python
Of Blackadder ///
Daar was ik nou nooit opgekomen, maar het is best wel een goed idee ;]quote:Op zondag 17 mei 2009 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik krijg zin om tour of duty plaatjes op te zetten
Eeuh, dat gaat heel erg boem doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:00 schreef lies1958 het volgende:
niet zo handig om de deksel eraf te halen duurt het opwarmen langer omdat er warmte boven verdwijnt
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
48 uur, maar deze fase mag wat mij betreft ook wel 72 uur duren ......
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar was ik nou nooit opgekomen, maar het is best wel een goed idee ;]
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je ook goed van poepen, dat wordt straks een latrine graven in die luchtplaats
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:02 schreef akveor het volgende:
Was wel leuk geweest als het een soort van boobytrap was geweest en zelf een gasaanval hadden getriggerd.
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:03 schreef Recce het volgende:
Iemand ervaring met die blokjes? Wat kunnen ze nu het best doen?
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:03 schreef Recce het volgende:
Iemand ervaring met die blokjes? Wat kunnen ze nu het best doen?
Ik ook... dit zijn werkelijk heerlijke streams... peppie en kokkie...quote:Op zondag 17 mei 2009 03:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dit is al leuk... heerlijk om ze zo bezig te horen....
Eigenlijk het meest simplele oerding wat wij mjensen doen...
Een potje koken op een vuurtje..... En zie ze prutsen
Ik geniet!
Houdbaarheidsdatum april 1992quote:Op zondag 17 mei 2009 03:02 schreef Rica het volgende:
Chili con carne? Das wel lekker uit die blikken.
mocht van de boysquote:Op zondag 17 mei 2009 03:06 schreef FuTilE het volgende:
WTF, eten ze nu het gezamenlijke eten op?
Perfide vrouwen!
De mannen vonden het allemaal wel best... als ze maar met rust gelaten worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:06 schreef FuTilE het volgende:
WTF, eten ze nu het gezamenlijke eten op?
Perfide vrouwen!
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met een uur of wat schijten die echt hun string volledig vol![]()
Daar kunnen ze nog wel eens spijt van krijgenquote:
Volgens mij gaat dat al snel met een stringquote:Op zondag 17 mei 2009 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met een uur of wat schijten die echt hun string volledig vol![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:07 schreef Recce het volgende:
Nou, Gast_op_afstand, uitblazen lijkt me een beter plan dan zand.
In dat thermo-ondergoed past genoegquote:Op zondag 17 mei 2009 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat al snel met een string
Kan mij dat zo goed voorstellenquote:Op zondag 17 mei 2009 03:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De mannen vonden het allemaal wel best... als ze maar met rust gelaten worden.
Ja, dat was ook de garpquote:Op zondag 17 mei 2009 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat al snel met een string
Het grappige is, dat ze heel pragmatisch is. Niet moeilijk doen en gewoon nadenken, vooral geen paniek.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is toch echt slim: er iets overheen leggen zecht ze... dan gaatr de zuurstof weg ! Heel goed:Y
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef moha het volgende:
marielin zou niet zeggen neem jij maar meer want ik heb vanochtend mijn buik helemaal rond gegeten
Nou, Eline redt het wel op survival. Die is niet dom en ook best vindingrijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef Rica het volgende:
Marielin en Eline op survival
Zou je zo kunnen verkopen als comedy.
Net liep ze weer te klagen over dat ze dat hamburgertje niet meer op kon omdat ze zo vol zat... tegen iemand met een lege maagquote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef snetje het volgende:
en Marilien vreet der portie op .....nu ben ik der echt zat ....
dat dus ... nog ff en we krijgen weer peuken ....quote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef moha het volgende:
marielin zou niet zeggen neem jij maar meer want ik heb vanochtend mijn buik helemaal rond gegeten
Afgedekt neem ik aan ivm de camerasquote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef Espabilado het volgende:
Het is er wel aardig beschut he? want volgens buienradar regent het er nu
Ik dacht, 'k leg hem ff uitquote:
Nou, Marielin is wel een zeurende held, als ze al een held is.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn een heleboel gebeurd vanavond. Wat een helden Marilien & Jeroen
.
Cool clipje...quote:
Er had bier in die zak moeten zitten, dan was Jeroen doorgegaan tot een hartslag van min 84quote:Op zondag 17 mei 2009 03:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn een heleboel gebeurd vanavond. Wat een helden Marilien & Jeroen
.
ze gaat nu iig dromen over peuken dan horen wij het tenminste nietquote:Op zondag 17 mei 2009 03:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, Marielin is wel een zeurende held, als ze al een held is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |