Wat moet de TT zijn dan?quote:
Begint echt onuitstaanbaar te wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:32 schreef Tessio het volgende:
Tuuuuuuuuuuuuurlijk Marielin weer ik zat al daar te kijken maar er was niemand in de buurt dus ik wilde het niet alleen doen.
Een exit een exit een exit voor Marielin!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Begint echt onuitstaanbaar te worden
Ik geloof een blikje rijst ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 02:32 schreef Noelle06 het volgende:
Nee he , Marielin ik dacht het...
Wat hebben ze te smikkelen ?
Een blik linzen met rundvlees.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:32 schreef Noelle06 het volgende:
Nee he , Marielin ik dacht het...
Wat hebben ze te smikkelen ?
Dit is een topic van 2 uur geleden. Had allang op slot gemoetenquote:
Nee ze moeten koken in de isoleer.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:35 schreef Rainesz het volgende:
Ken da rolluik nu nie dicht Huub,dementor? pretty please?!?!?!
mee eens .laat ze maar eens echt overleven.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ik vooral belangrijk vind is dat dit 48 uur wordt doorgezet, ik wil zien wat er dan met ze gebeurt.
Suggesties voor een POLL zouden dan hooguit zijn, hoeveel eten ze krijgen, hoeveel gasaanvallen er zijn, of ze harde muziek moeten gaan horen etc.
Iig geen verlichtende omstandigheden.
Laat ze maar eens flink afzien.
Inderdaad en ze zeurt al over het volgende moment als hij nog in haar bek hangt.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dit is geen verslaving... Dit is een obsessie!
Kijk, als ze nu al een paar dagen niets had... dan krijg je echt ontwenningsverschijnselen.. Althans.. sommigen.
Maar dit kind heeft zich tot een paar uur geleden sufgerookt....
als je zo verslaafd bent dan ga je toch niet de bunker in?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk, als ze nu al een paar dagen niets had... dan krijg je echt ontwenningsverschijnselen.. Althans.. sommigen.
Om gek van te wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:34 schreef snetje het volgende:
Eline heeft het gevonden....
Marilien : ja maar ik zag ...en ik zag .... en ik WIL MIJN SIGARETTEN ............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die is echt loco !!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |