ik heb nu liever de ranking met wie de meeste knakworstjes scoortttt ...quote:Op zondag 17 mei 2009 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers, hier de tussenstanden De deelnemersranking
hadden 229 overgeslagen toch ?quote:
idd.staan moet de wacht, niet zittend insukkelen onder hun helm.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Noem je dit wacht?
Je kunt met een Tank er nog ongezien langs!
Wat ik vooral belangrijk vind is dat dit 48 uur wordt doorgezet, ik wil zien wat er dan met ze gebeurt.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Duidelijk. Jij nog opties voor een leuke poll dan ?
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
idd.staan moet de wacht, niet zittend insukkelen onder hun helm.
Thanks voor de standquote:Op zondag 17 mei 2009 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers, hier de tussenstanden De deelnemersranking
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ik vooral belangrijk vind is dat dit 48 uur wordt doorgezet, ik wil zien wat er dan met ze gebeurt.
Laat ze maar eens flink afzien.
Ja idd, laat maar 48u in de luchtruimte... is acceptabel kwa uren en dan ook niet allemaal verlichtende polletjes idd..quote:Op zondag 17 mei 2009 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ik vooral belangrijk vind is dat dit 48 uur wordt doorgezet, ik wil zien wat er dan met ze gebeurt.
Suggesties voor een POLL zouden dan hooguit zijn, hoeveel eten ze krijgen, hoeveel gasaanvallen er zijn, of ze harde muziek moeten gaan horen etc.
Iig geen verlichtende omstandigheden.
Laat ze maar eens flink afzien.
ik hou ervan, hij kan hetquote:
Met welk doel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |