Geef de dames de beschikking over die herder voor het geval dat.quote:Op zondag 17 mei 2009 05:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Veiligheidsmaatregel omdat Jeroen niet echt betrouwbaar is
Wil je in het vervolg niet in de quote van mijn bericht editen, zodat het lijkt alsof ik iets heel anders heb gezegd. Dit neem ik je bijzonder kwalijk !quote:
Ik haal het stukje eruit waarop ik wil reageren, ik verander verder niks. Dus stel je niet aanquote:Op zondag 17 mei 2009 05:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wil je in het vervolg niet in de quote van mijn bericht editen, zodat het lijkt alsof ik iets heel anders heb gezegd. Dit neem ik je bijzonder kwalijk !
Wie weet.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Drill instructor in de ochtend, helemaal netjes in lijn en pushups
Azijnpisserquote:Op zondag 17 mei 2009 04:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Het is meer een drill-show geworden van Bart in een veel te grote jas van de dumpstore. Soldaatje spelen en dan vooral de bulkbak uithangen die genoegen heeft anderen af te blaffen. En om het nog indrukwekkender te maken een hond mee te nemen. Dit kun je niet echt leuk noemen en is meer een prive-hobby van de redactie.
quote:Op zondag 17 mei 2009 05:03 schreef akveor het volgende:
[..]
3 gasaanvallen, 3 blikjes eten die ze moesten zoeken tijdens die aanvallen... allemaal op.... na 2 uurtjes hebben Pim en Jeroen de wacht overgenomen van de dames
hier ookquote:Op zondag 17 mei 2009 05:30 schreef wicky. het volgende:
En ja hoor... na de wissel gelijk weer saaize zeggen haast niks! die 2 meiden
Het is hier ook stel geworden btw. (wat niet gek is om half 6 smorgens)
Ik kijk het nog even aan en dan duik ik ook nog even me bedje in
En er komt allemaal goor spul uit die pijpjes enzo......quote:Op zondag 17 mei 2009 05:44 schreef wicky. het volgende:
Marielin is weer wakker hoorpeuken,peuken en nog is peuken
Tis wat hehquote:Op zondag 17 mei 2009 05:44 schreef wicky. het volgende:
Marielin is weer wakker hoorpeuken,peuken en nog is peuken
quote:Op zondag 17 mei 2009 05:45 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
En er komt allemaal goor spul uit die pijpjes enzo......
Volgende opdacht: 24 uur gag in !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |