Beter nog, laat de hond van Dottey erop piesenquote:
GMTA zeggen 'ze' danquote:Op zondag 17 mei 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Onafhankelijk van elkaar 2 dezelfde TT`s.
straks gaat ze blaadjes rokenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
Marielin de diehard roker. En dat is de bunker ingestapt.
Ik neem aan dat ze van te voren wist dat ze ook zonder kan komen te zitten als overlever.
Had Marielin echt hoog zitten maar dat gezeik steeds en dat alles wat ze had gekund als....
Dat heb ik dus ook. Nu gun ik haar de winst het minst van de 4quote:Op zondag 17 mei 2009 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
Had Marielin echt hoog zitten maar dat gezeik steeds en dat alles wat ze had gekund als....
marielin niet die gaat op zoek naar peukenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:55 schreef snetje het volgende:
mogen de luiken alleen los als de mannen de wacht hebben en vooraan zitten .... die meiden gaan echt niet op zoek naar eten dan ... die duiken gelijk de wc op ....
Ja, dat heb je met Amsterdammers, he? Een schier eindeloze stroom van anekdotes, tot zelfs het binnenste nekhaar ervan overeind gaat staan... Het lijkt wel een beetje op de water torture. Water heb je in beginsel ook nodigquote:Op zondag 17 mei 2009 00:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een kennis van mij kwam altijd in zijn stamkroeg. De anekdotes zijn legio.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:56 schreef moha het volgende:
[..]
marielin niet die gaat op zoek naar peuken
spelbreeksterquote:Op zondag 17 mei 2009 00:54 schreef Deisyy het volgende:
Marielin wil haar helm af doen want ze vindt het nergens meer op slaan.
Defcon 1 make-up sessies.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:55 schreef snetje het volgende:
mogen de luiken alleen los als de mannen de wacht hebben en vooraan zitten .... die meiden gaan echt niet op zoek naar eten dan ... die duiken gelijk de wc op ....
Ahaha... Dit op repeat in de luchtruimte, goede toevoeging op Fase IIIquote:
Een memorabele:quote:Op zondag 17 mei 2009 00:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met Amsterdammers, he? Een schier eindeloze stroom van anekdotes, tot zelfs het binnenste nekhaar ervan overeind gaat staan... Het lijkt wel een beetje op de water torture. Water heb je in beginsel ook nodig
Leek ook net alsof eline sliep, is totaal niet te controleren met die helem op.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef blomst het volgende:
Huub wil ook even laten horen dat hij er nog is
als avondeten meelwormenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vraag me af welke sanctie er dan volgt, erger dan dit kan het toch niet worden.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een memorabele:
Rijk vertelt luid aan de bar een racistische mop. Een Joodse vrouw op leeftijd stoort zich hieraan en komt zwijgend op Rijk toegelopen, stroopt haar mouw op en laat haar tatoeage met haar kampnummer zien.
Waarop Rijk zegt: "Daar moet tegenwoordig een 6 voor, mens!"
ja rammstein ..quote:Op zondag 17 mei 2009 01:04 schreef Rainesz het volgende:
Huub maak ze gek,en gooi er wat foute muziek tegenaan!
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef bosb het volgende:
[..]
Leek ook net alsof eline sliep, is totaal niet te controleren met die helem op.
Van die grote, met 8 harige poten? bedoel je die, ja leukquote:Op zondag 17 mei 2009 01:04 schreef snetje het volgende:
kan er iemand ff een bakje vol met spinnen naar binnen gloepen daar
dat vertellen ze denk ik niet zodat je blijft kijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:09 schreef bosb het volgende:
Wanneer zouden ze mogen gaan zoeken? Vannacht nog, of kunnen we gaan slapen?
Typisch Rijk!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een memorabele:
Rijk vertelt luid aan de bar een racistische mop. Een Joodse vrouw op leeftijd stoort zich hieraan en komt zwijgend op Rijk toegelopen, stroopt haar mouw op en laat haar tatoeage met haar kampnummer zien.
Waarop Rijk zegt: "Daar moet tegenwoordig een 6 voor, mens!"
Desnoods zo'n nepspin,er zijn hele mooie ,haast niet van echt te onderscheiden,In dierentuinen te koop.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van die grote, met 8 harige poten? bedoel je die, ja leuk
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:11 schreef snetje het volgende:
nog 1 keer het woord sigaret of peuk en Marilien mag van mijn part 24 uur wieberen in dit pakje...
[ afbeelding ]
Van mij mogen ze er van alles los laten, holtorren pissebedden noem het maar op, beetje het echte oerwoud gevoel opwekkenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Desnoods zo'n nepspin,er zij hele mooie ,haast niet van echt te onderscheiden
als het maar eng isquote:Op zondag 17 mei 2009 01:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van die grote, met 8 harige poten? bedoel je die, ja leuk
whaaaaaaquote:Op zondag 17 mei 2009 01:11 schreef snetje het volgende:
nog 1 keer het woord sigaret of peuk en Marilien mag van mijn part 24 uur wieberen in dit pakje...
[ afbeelding ]
en zonder peuken nooit vrolijkquote:Op zondag 17 mei 2009 01:12 schreef Rainesz het volgende:
Als het niet over peuken gaat valt Marielin snel dood in de gespreksstof
Jaja. denken ze dat? nou dan heb ik slecht nieuws... da's -1 dan nu...quote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef moha het volgende:
[..]
dat vertellen ze denk ik niet zodat je blijft kijken
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Typisch Rijk!
Ken je ook die ene, dat Rijk met een kapmes een kiwi doorklieft, even wacht, en dan zegt: Nu is het nog maar een Ki? Super ongemakkelijke anekdote, maar we lachten er toch om. Omdat het Rijk was
Ja, ik schijt ook in mijn broek hoor van die beesten, maar ik zit heerlijk hoog en droog, en kan er ook geen 10.000 mee winnenquote:
Rijk was alleen te harden als je meer dronk dan hij en dat was best een klus. Ik heb hem te lang als buurman gehad vrees ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Typisch Rijk!
Ken je ook die ene, dat Rijk met een kapmes een kiwi doorklieft, even wacht, en dan zegt: Nu is het nog maar een Ki? Super ongemakkelijke anekdote, maar we lachten er toch om. Omdat het Rijk was
Holtorrenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er van alles los laten, holtorren pissebedden noem het maar op, beetje het echte oerwoud gevoel opwekken
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef Toverheks het volgende:
Nou, ik trek het niet meer, als ik nog een uur naar dat gezeik van der moet luisteren over roken, peuken en asbakken dan begin ik weer spontaan en zet mijn goede voornemens aan de kant.
allemaal slaap lekker, was gezellig en tot morgen.
En terecht! Want wie heeft er nu geen hekel aan corpsballen?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Hij had trouwens ook altijd een bloedhekel aan corpsballen. Als die in de kroeg waren was het altijd bingo. Soms tot matten aan toe.
trustequote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef Toverheks het volgende:
Nou, ik trek het niet meer, als ik nog een uur naar dat gezeik van der moet luisteren over roken, peuken en asbakken dan begin ik weer spontaan en zet mijn goede voornemens aan de kant.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef Toverheks het volgende:
truste alleenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:17 schreef tompie63 het volgende:
zo ik galekker naar me eigen bunker.welterusten allemaal!!!!!!!!!![]()
![]()
Het gaat ze kijkers kosten als ze die Marielin er nog lang inhouden.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef Toverheks het volgende:
Hé... Een insider!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Rijk was alleen te harden als je meer dronk dan hij en dat was best een klus. Ik heb hem te lang als buurman gehad vrees ik.
ga je nog zolang kijken danquote:Op zondag 17 mei 2009 01:19 schreef Rainesz het volgende:
Hoop dat de mannen zo meer te vertellen hebben
Nee dat niet maar dan hadden sommigen wel helemaal geen gespreksstof meer.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:18 schreef Tessio het volgende:
[..]
Het gaat ze kijkers kosten als ze die Marielin er nog lang inhouden.
Ach waarom niet het is zaterdag nacht en verders niks boeiends hier..kan hooguit een filmpie van Steven seagal nog in de dvdspeler duwenquote:
Ongewijfeld ... alles voor de Media nix nieuws hier...quote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef Rainesz het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Eline en PIm na de bunker wat met elkaar krijgen ;D
Dat zijn onbevattelijke gewetenskwesties voor rokers. Don't even go therequote:Op zondag 17 mei 2009 01:19 schreef mooiiiiii het volgende:
Marielin vindt het een grote overwinning als ze 5 dagen niet kan roken maar vergeet dat als er niets te roken valt ,zij geen keus heeft.Een overwinning is het als ze niet rookt maar wel peuken bij zich heeft.
o ik blijf ook nog ff ze moeten gasmaskers op let op marielin die gaat peuken zoekenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:21 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ach waarom niet het is zaterdag nacht en verders niks boeiends hier..kan hooguit een filmpie van Steven seagal nog in de dvdspeler duwen
dan wel van W 3Dquote:Op zondag 17 mei 2009 01:26 schreef 5thencounter het volgende:
Krijg wat.. dat is het deuntje uit de Game Wolfenstein....
Nee.. return to Castle Wolfenstein..leuk zeg..quote:Op zondag 17 mei 2009 01:27 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dan wel van W 3D
maar het lijkt idd meer op MOH zoals Futile hierboven aangeeft
Denk toch het luxe bed omdat daar ingezoemd werdtquote:Op zondag 17 mei 2009 01:28 schreef Tessio het volgende:
Kan de camera ons even een hint geven, de streamers
Oh ja.. Het is inderdaad RTCWquote:Op zondag 17 mei 2009 01:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee.. return to Castle Wolfenstein..leuk zeg..
neequote:Op zondag 17 mei 2009 01:31 schreef Noelle06 het volgende:
Hebben ze wel avondeten gehad afgelopen avond ?
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:31 schreef Noelle06 het volgende:
Hebben ze wel avondeten gehad afgelopen avond ?
quote:
Chuck Norris doesn't inhales fumes, fumes inhale Chuck Norris!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:31 schreef Rainesz het volgende:
bart doet me nu wat denken aan Chuck Norris Missing in Action
Echt wel heftig dus, maar hoor ze de hele avond nog niet dat ze honger hebben ofzo.quote:
jip goed gedaanquote:Op zondag 17 mei 2009 01:35 schreef bosb het volgende:
mooi stukje camerawerk ook, was voor de streamers duidelijk waar ze moesten zoeken....
Ja, ik zat te denken aan de Marocco-missie of het laatste gedeelte van de D-Day campagnequote:Op zondag 17 mei 2009 01:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
deed mij inderdaad ook denken aan moh, vooral de buitenmissies, en ook een missie bij de waterleidingen
Zoals een bunker hoort te zijn, Eindelijk begint de RLS echtquote:Op zondag 17 mei 2009 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
Die Bunker ziet er nu echt leeg en luguber uit.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef Recce het volgende:
Dit was echt een stukje prachtige TV/stream! Bedankt B&B, Huub etc.
En als je je dan bedenkt dat, op Marielin na, de anderen amper wat gegeten hebben vandaag.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt wel heftig dus, maar hoor ze de hele avond nog niet dat ze honger hebben ofzo.
Hoor alleen marielin zeiken om haar peuken.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:38 schreef mooiiiiii het volgende:
En nu Pim lekker met z;n hoofd op Elines schoot.helemal in z'n sasPim zegt ik lig nu wel beter dan daarnet
Ergens een dubieuze constateringquote:Op zondag 17 mei 2009 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
We hebben al meer dan 100.000 triviale commentaren geleverd in dit subforum.![]()
![]()
laat Bobby het maar niet zien .... wat een gaaf drumstelletje ...WOW...quote:
Kickequote:Op zondag 17 mei 2009 01:38 schreef Rainesz het volgende:
Meende ergens te lezen dat Dementor zei 3 gasaanvallen deze nacht.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]Liefde is: samen in de Bunker
Plak die maar op haar mond!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:40 schreef moha het volgende:
hahaha en ja hoor weer dr peuken kijk hoe zielig ze kijkt ik zou dr snel een nicotine pleister geven
Vrijdag en fase 4 weet ik nietquote:Op zondag 17 mei 2009 01:43 schreef Noelle06 het volgende:
Komt er na die 48 uur ook nog Fase 4 ?
Iemand die dat toevallig weet ?
En wanneer is nou de finale ? donderdag of vrijdag ?
Super!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:44 schreef FuTilE het volgende:
Kijk, dit zijn de screenshots die je wilt hebben bij een concept als de Bunker
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]Liefde is: samen in de Bunker
quote:
Ik hoorde Pim zeggen dat ze op hemelvaart thuis zouden zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:43 schreef Noelle06 het volgende:
Komt er na die 48 uur ook nog Fase 4 ?
Iemand die dat toevallig weet ?
En wanneer is nou de finale ? donderdag of vrijdag ?
Had dat ook in cos gelezen dat Pim dat gezegd had vandaar me vraag.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik hoorde Pim zeggen dat ze op hemelvaart thuis zouden zijn.
~quote:Op zondag 17 mei 2009 01:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dank je, dan komt er vast nog een fase 4.
En een eliminatie voor vrijdag.
Finale tussen twee of drie personen ?
en sigaretten elke 10 minuten anders blijf ik zeikend in de camera kijkenquote:
wil best een fake maken .... maar kan der ff niet meer zien nu ..quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef bosb het volgende:
ik moet helaas werken morgenochtend dus ga maar eens slapen. Have fun en thnx voor de (eindelijk) leuke streams vanavond.
Trustequote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef bosb het volgende:
ik moet helaas werken morgenochtend dus ga maar eens slapen. Have fun en thnx voor de (eindelijk) leuke streams vanavond.
Dat nooit,zou er eerder een junk op afsturen om d'r sigaretten te laten jatten!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef moha het volgende:
als marielin op straat loopt en een streamer ziet haar roept die : moet je nog een sigaretje?
Helemaal Top !quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
Top dat jullie nog kijken, de Overlevers krijgen straks weer een kans om eten bij elkaar te sprokkelen.
trustequote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef bosb het volgende:
Komt er nog een eliminatie voor de finale ?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
Top dat jullie nog kijken, de Overlevers krijgen straks weer een kans om eten bij elkaar te sprokkelen.
Begrip alomquote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
wil best een fake maken .... maar kan der ff niet meer zien nu ..... probleem dus
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Komt er nog een eliminatie voor de finale ?
oehhh,ik blijf kijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
cool !! net op tijd want de wacht krijgt of pijn in der reet of flikkerd bijna naar beneden ...quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
5 dagen nog maar dus dan is donderdag de finale.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Had dat ook in cos gelezen dat Pim dat gezegd had vandaar me vraag.
trustequote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef bosb het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:53 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat nooit,zou er eerder een junk op afsturen om d'r sigaretten te laten jatten!
Rond een uur of 3 mag ik hopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
straks als in binnen een uur?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
Finale tussen 2 of 3 overlevers ?quote:
Verrassende wending voor de Bunker, en goede uitvoering so farquote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef bosb het volgende:
yep helemaal mee eensquote:Op zondag 17 mei 2009 01:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Verrassende wending voor de Bunker, en goede uitvoering so far
Rond half 3 tochquote:Op zondag 17 mei 2009 01:59 schreef Noelle06 het volgende:
Nog 20 minuten denk ik en dan wisseling van de wacht
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:59 schreef Noelle06 het volgende:
Ze hebben volgens mij geen tijdsindicatie, daar.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:59 schreef Noelle06 het volgende:
Ik heb het in de gaten en maar klagenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin lijkt te willen gaan slapen, ondanks dat ze wacht heeft.
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, we gaan er over +/- 20 minuten weer in.
Ach, volgens mij is het kerstdiner bij de familie van Kuijk zeker geen straf om mee te maken...quote:Op zondag 17 mei 2009 01:58 schreef Rainesz het volgende:
Ik zie het kerdiner van de familie van Kuijk.
Roel en Dido,Eline en Pim
De RLS Couple's
neh neh ...zoiets doe je anders .... peukkie peukie Marilien !!!quote:
gna gna gnaquote:Op zondag 17 mei 2009 02:03 schreef Rainesz het volgende:
[..]
NEE!!!
Dicht,en dan een sanctie *gniffel,gniffel*
Topquote:Op zondag 17 mei 2009 02:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
hahaha ik lig hier in een deukquote:Op zondag 17 mei 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
neh neh ...zoiets doe je anders .... peukkie peukie Marilien !!!
De polls zijn oud op de tbo site. Misschien weer wat nieuwe erin.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuk,quote:Op zondag 17 mei 2009 02:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 17 mei 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
neh neh ...zoiets doe je anders .... peukkie peukie Marilien !!!
ok dan, we zijn er klaar voorquote:Op zondag 17 mei 2009 02:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
en weer afkickenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Leuk,nou dan kijk ik die nog en dan ga ik ook daarna naar mijn eigen bunker.Jeetje ,verslavend weer hoor dat streamen
Niemandquote:Op zondag 17 mei 2009 02:05 schreef Noelle06 het volgende:
Wie mag er douchen in fase 3 ?
Wie moet er 4 uur wacht houden in fase 3 ?
Wie mag even zich terug trekken voor 15 minuten in fase 3 ?
Wie mag een nacht binnen slapen in fase 3 ?
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:08 schreef Rainesz het volgende:
Hoop wel dat dat blik eten is weggehaald bij de Rolluik...
preciesquote:Op zondag 17 mei 2009 02:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niemand
Mogen ze zelf weten
Niemand
Niemand
Duidelijk. Jij nog opties voor een leuke poll dan ?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niemand
Mogen ze zelf weten
Niemand
Niemand
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:12 schreef Rainesz het volgende:
Eline: we ziiten toch al best lang?
ja hor net 2u...
Denk dat Pim normaal een veel uitbundiger persoon is... echter hij is vanaf de eerste minuut als een blok voor Eline gevallen..en totaal dichtgeklapt...quote:Op zondag 17 mei 2009 02:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Hoor die Pim,die vind het wel leuk en wil wel 5 dagen zo doorbrengen.Die is echt straalverliefd volgens mij.En Eline vraagt aan Eline ,vindt je het wel knus zo
Jeroen ligt gewoon in De Bunker hoor, in het tweepersoonsbed.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:14 schreef lies1958 het volgende:
en jeroen ligt al die tijd te pitten. Hij heeft ook de meeste ruimte volgens mij daar achterin.
Marielin vind dat het voor heftiger is allemaal, want..roken.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline wl even ruilen van plaats met Marilin....Want zij kan als enige haar benen niet kwijt.
Marilin weigert dat want zij is langer...
Zucht....
Als je zo verliefd bent heb je het al naar je zin als je kan staren naar iemand ha haquote:Op zondag 17 mei 2009 02:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Denk dat Pim normaal een veel uitbundiger persoon is... echter hij is vanaf de eerste minuut als een blok voor Eline gevallen..en totaal dichtgeklapt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |