ja, wat dacht je van eline en marielinquote:Op zondag 17 mei 2009 00:39 schreef D. het volgende:
*terug komt van lunchpauze
Er moesten er toch 2 op wacht?
hij is 3 jaar.. in aug 4quote:
ze zullen zich geradbraakt voelenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:39 schreef rooie3 het volgende:
Dit is echt wel lachen,ben benieuwd hoe ze zich over 8 uur voelen.
waarquote:Op zondag 17 mei 2009 00:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Rijk is eng!
Als hij geen TV-carrière had gehad, was hij een intens onheilspellende gezellige buurman in Almere-Zuid.
Mooi dan ga ik nu slapen en pak morgenochtend de draad weer lekker fis opquote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze zullen zich geradbraakt voelen
Ja, inderdaad... Eline kan zelfs mosterdgas teruggniffelen.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef snetje het volgende:
met Eline ga je echt een oorlog winnen .... elke vijand schiet in de slappe lach van haar![]()
![]()
Huub Demjanjukquote:Op zondag 17 mei 2009 00:36 schreef wimpeyV het volgende:
De Kampfgeist van Huubje wordt eindelijk bewaarheidheid. Nu nog een paar nekschotjes.
Sweet dreamsquote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Laysa het volgende:
sow....ik gaat mn bedje in...lekker...tot morgen Fok!
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef Rainesz het volgende:
Whahaha,een berg insecten de luchtruimte inwerken...Misschien een leuk idee voor de Regie
het bestaat wel, alles heeft noord oost zuid westquote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, bestaat Almere-Zuid niet?
Best-West dan...
Slaap lekker in je warm bedjequote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Laysa het volgende:
![]()
Knorzequote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Laysa het volgende:
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef snetje het volgende:
met Eline ga je echt een oorlog winnen .... elke vijand schiet in de slappe lach van haar![]()
![]()
ik ga ookquote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ahahaha... Jij bent nog zuurder dan ik, heerlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef 5thencounter het volgende:
Nounou.. lágge wâh..de gemiddelde executive management training is lastiger tegenwoordig...
[ afbeelding ]
Nighty nightquote:Op zondag 17 mei 2009 00:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik ga ook![]()
slaap lekker allemaal
Een kennis van mij kwam altijd in zijn stamkroeg. De anekdotes zijn legio.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Rijk is eng!
Als hij geen TV-carrière had gehad, was hij een intens onheilspellende gezellige buurman in Almere-Zuid.
het begint nu echt te irriteren he laat ze maar 48 uur zonder zitten dat wil gaat ze 12 uur aanvragenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:46 schreef Tessio het volgende:
Ze heeft het maar over sigaretten, rot haar nu maar eruit en dan kan ze meteen door naar huis en rookt ze zich daar maar te pletter.
Mes condoléancesquote:Op zondag 17 mei 2009 00:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
het bestaat wel, alles heeft noord oost zuid westmaar wordt alleen niet zo expliciet als zuid genoemd.
J'Habite en Almere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |