ze zei al dat ze die wel mee naar buiten wilde nemenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:05 schreef moha het volgende:
[..]
die gaat buiten continu over sigaretten klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Take a leaf out of her bookquote:Op zondag 17 mei 2009 00:08 schreef 5thencounter het volgende:
En het blijft maar "leukjes.." als ik Eline mag geloven...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Alle contractuele overeenkomsten zijn genullificeerd. Jullie zijn overgeleverd aan onze genade."quote:Op zondag 17 mei 2009 00:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Fase IV: Dit waren jullie 25 dagen, veel plezier met de volgende 250 dagen.
Whehehe nasty...quote:Op zondag 17 mei 2009 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Alle contractuele overeenkomsten zijn genullificeerd. Jullie zijn overgeleverd aan onze genade."
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat een vreselijke muziek eigenlijk..
Nazi muziekquote:Op zondag 17 mei 2009 00:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
crosspostquote:Op zondag 17 mei 2009 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Alle contractuele overeenkomsten zijn genullificeerd. Jullie zijn overgeleverd aan onze genade."
En verplicht meedansen.quote:
eensch...sow heb ik een excuus om me net nwe I podje aan te zetten....want die werktquote:Op zondag 17 mei 2009 00:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ja, wat lekker is dat nu he?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:10 schreef tonja het volgende:
Damn, wat ben ik blij dat ik straks in mijn eigen comfortabele bed kan kruipen..
óókquote:Op zondag 17 mei 2009 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat feestje gisteren, dat was graftakkeherrie
gefeliteerd 1000 gehaaldquote:Op zondag 17 mei 2009 00:09 schreef Toverheks het volgende:
Even voor de geintreseerde onder ons, Noorwegen met dat leuke liedje en dat lekkere ding heeft het songfestival gewonnen....
Leuk Fase3, ben benieuwd
Openingsnummer va Global Hardcore Nation? Dat is het Russische volksliedquote:Op zondag 17 mei 2009 00:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
volgens mij is er ook een hardcore nummer met die leger sample, die had ik liever gehoord haha.
jaaaaaaahquote:Op zondag 17 mei 2009 00:11 schreef FuTilE het volgende:
Draai nog maar wat Merzbow, guaranteed to *scare the shit out of 'em*
Hij/ zij had zijn/ haar staart op een bepaald moment ook omlaag, beetje onderdanig.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:12 schreef petrified_druid het volgende:
ben ik de enige die die hond echt grappig vond? moest er een beetje leger achtig uitzien ofzo volgens mij maar dat beestje zat daar heel blij met zijn/haar staart te waggelen
Met hond die niet bleef zittenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:13 schreef Poezewoes het volgende:
Vond Bart maar een onbeholpen kampcomandant zo iemand van een amateur toneelvereniging!
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
Jottum.. de Dolle Dwaze Bunker Daagjes...
[ afbeelding ]
Kwam duidelijk niet bij Martin Gaus vandaan die hondquote:
Antshiehen und snel und fergess die bezemtsiel nicht.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:09 schreef Toverheks het volgende:
Even voor de geintreseerde onder ons, Noorwegen met dat leuke liedje en dat lekkere ding heeft het songfestival gewonnen....
Leuk Fase3, ben benieuwd
Dont mention the Warquote:Op zondag 17 mei 2009 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoor ik Huub nu een toespraak houden op de achtergrond?
Maar hij doet het toch ff en dat is juist leuk, hij kan ook een briefje de Bunker inpleuren met de opdrachten, ook voor hem is het leuk om dit te doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:13 schreef Poezewoes het volgende:
Vond Bart maar een onbeholpen kampcomandant zo iemand van een amateur toneelvereniging!
En ik had alleen mijn geluid aan staan en even geen beeld, dus wist niet dat er een hond was en hoorde Bart maar brullen "Zit!, zit, zit".quote:
Mijn lol was van korte duurquote:
zolang ze zich nog druk maken om dergelijke zaken valt het allemaal wel mee, we zullen zien of ze zich daar morgenochtend nog zo druk om maken. Of morgenavondquote:Op zondag 17 mei 2009 00:12 schreef Deisyy het volgende:
Eline is bezig met haar kisten en probeert van alles met haar broekspijpen om "te kijken wat het leukste staat hihi".
Je moet dat ook als camp zien, natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:13 schreef Poezewoes het volgende:
Staat die op het menu komende week?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]Bunkerhond "Kai"
![]()
stoer.....
mechelse herder trouwens
WWWWhhhaaaaaaaaa, wat kan ik ouwehoeren he, en ja ook heel erg slap, maar ik heb het gehaaldquote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Antshiehen und snel und fergess die bezemtsiel nicht.Gratuliere ,nog 1 post
niet echt nee hehequote:Op zondag 17 mei 2009 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij/ zij had zijn/ haar staart op een bepaald moment ook omlaag, beetje onderdanig.![]()
Niet echt afschrikwekkend.
Sommige Fokkers beginnen behoorlijk irritant te worden... hoop voor ze dat Danny genoeg heeft ingeslagen voor z'n Fokfeest....quote:Op zondag 17 mei 2009 00:13 schreef 5thencounter het volgende:
Wat hoor ik toch steeds???
SigaretteSigaretteSigaretteSigaretteSigaretteSigarette...![]()
dat komt nog .... hoop ik ... stelletje slakken ...quote:Op zondag 17 mei 2009 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik had alleen mijn geluid aan staan en even geen beeld, dus wist niet dat er een hond was en hoorde Bart maar brullen "Zit!, zit, zit".
Ik dacht dat hij het tegen de overlevers had
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef Rainesz het volgende:
Al zouden Jeroen en Marilien de boel na martelingen iig niet verraden
Ook van een medewerker?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
![]()
stoer.....
mechelse herder trouwens
whahahahahahaha....ikke ookquote:Op zondag 17 mei 2009 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik had alleen mijn geluid aan staan en even geen beeld, dus wist niet dat er een hond was en hoorde Bart maar brullen "Zit!, zit, zit".
Ik dacht dat hij het tegen de overlevers had
en dit gaat 48 uur duren, dus ze krijgen het de komende 2 dagen zwaar als ze alleen op de luchtplaats mogen blijven (en af en toe naar binnen mogen om naar eten te scharrelen)quote:Op zondag 17 mei 2009 00:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
zolang ze zich nog druk maken om dergelijke zaken valt het allemaal wel mee, we zullen zien of ze zich daar morgenochtend nog zo druk om maken. Of morgenavond
Wat een lief beest zeg!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
![]()
stoer.....
mechelse herder trouwens
quote:
ik ookquote:
mijn buik ....quote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjeetje.. wat een vervelend stofje.. heb je ook een 32? nee.. jeetje nou tochjes... kan dit wat minder strakjes.. pieppiep.. zit mijn haar goed??
[ afbeelding ]
Zo dapper hoe ze vol blijft houdenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Pim neemt de leiding, wat logisch is met zijn legerervaring.
Marielin vraagt of ze hier mag roken.
Dat was toch Patty Brard?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Stefan het volgende:
Hebben ze Soldaat van Oranje opgezet ofzo?
Daarin zat zon martelscene dat Rijk de Gooijer iemand een brandslang in zn anus stopte en het water openzette
Hij is er na 8 maanden mee opgehoudenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Stefan het volgende:
Daarin zat zon martelscene dat Rijk de Gooijer iemand een brandslang in zn anus stopte en het water openzette
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Marrije het volgende:
Eline: zijn dit nou echte legerpakJES?
Er wordt dus nog genoeg gerookt!!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Dementor het volgende:
Er komen meerdere gasaanvallen en ze hebben nog steeds niets gegeten.
Niemandquote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
WWWWhhhaaaaaaaaa, wat kan ik ouwehoeren he, en ja ook heel erg slap, maar ik heb het gehaald![]()
Wie maakt me wat, wie doet me wat
Ja, top!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef FuTilE het volgende:
Hehe... Het heeft 20 dagen geduurd, maar The Bunker wordt nu dan toch echt The Bunker.
gooi een rookbom richting der smoel .... heeft ze zat om te rokenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Tessio het volgende:
Begint ze weer die Marie
weet je zeker dat ik niet mag roken
Deja-vuquote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef tonja het volgende:
Je kan Marielin in haar blote reet op de noordpool zetten, als ze maar haar sigaretten heeft
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef tonja het volgende:
Je kan Marielin in haar blote reet op de noordpool zetten, als ze maar haar sigaretten heeft
seg...slaaaappuhh doen we snachts hequote:Op zondag 17 mei 2009 00:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
NiemandWij Fokkers zijn veilig.Oorlog is in de bunker
Behalve Marielin die helemaal volgepropt is met alles dat lekker en gezond is. Dus niet toegeven aan haar rook-gemiep!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
gooi een rookbom richting der smoel .... heeft ze zat om te roken
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef tonja het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin vraagt of ze hier mag roken.
Maar die gasaanvallen zijn ze toch al gewend en over het eten hoor ik ze eigenlijk helemaal niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Dementor het volgende:
Hahahahaquote:Op zondag 17 mei 2009 00:23 schreef Marrije het volgende:
OMG Marielin: niks te roken verdorie, had ik net een pakje peuken gekregen
Jeroen: zie daar begint het gezeik al
Vanaf een uur of 3quote:
gaat ie eindelijk full frontalquote:Op zondag 17 mei 2009 00:26 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Pim als beste uit de bus nu komt, misschien kunnen we dan eindelijk zijn *kwaliteiten* bewonderen.
toffe hondquote:
Rijk als SD'er. Schitterend!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Stefan het volgende:
ben blij dat ze het zelf toegeeft.quote:
Viezerikquote:Op zondag 17 mei 2009 00:26 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Pim als beste uit de bus nu komt, misschien kunnen we dan eindelijk zijn *kwaliteiten* bewonderen.
was dat maar waarquote:Op zondag 17 mei 2009 00:27 schreef Deisyy het volgende:
Bart's stem klinkt, Marielin meteen: Vraag of we sigaretten mogen![]()
Ze doet het om ons te narren, nu weet ik het zeker
Saving private Pimquote:Op zondag 17 mei 2009 00:28 schreef 5thencounter het volgende:
2uur slapen 2uur wakker... regel 't effe Sarg....![]()
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 00:28 schreef snetje het volgende:
euh ..... nu zijn ze toch 1 dingetje vergeten.............. het piesemmertje
dat was toch net gemeld door Bart?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:28 schreef lies1958 het volgende:
De meiden benoemen alles volgens mij al wat er gaat gebeuren straks. Die hebben het best wel door wat er steeds georganiseerd wordt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hehe... überslecht, maar wel realistisch
Ze hadden het over vuurwerk en rook maken zodat het zoeken moeilijk wordt voor ze. En gasaanvallen doorlopend.quote:
Whahaha,die heb ik hier wel eens op de radio gehoord...Zo slechtquote:
hij heeft het vaker gedaan natuurljk. Maar hij heeft nog nooit van die belabberde kleren aan gehad, zegt hij.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:32 schreef Marrije het volgende:
Marielin: gaan jullie nu slapen?? we moeten zo zoeken naar eten. . .
Pim: ja uh, maak ons maar wakker, je loopt niet voor niks wacht!
Seriefan?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:32 schreef Espabilado het volgende:
ik ga prison break kijken, ik vertrouw op jullie dat jullie de interessante shizzle cappen en beschrijven
thanks.. het is de mijnequote:
ja, ze hoeven natuurlijk niet voor niets hun gasmasker mee te nemenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:32 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ze hadden het over vuurwerk en rook maken zodat het zoeken moeilijk wordt voor ze. En gasaanvallen doorlopend.
Nou, pas maar op, Pim laat ze allemaal een Poepie ruikenquote:
nu lig sta ik steeds onderop!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Seriefan?
Dan moet je zeker ff Breaking Bad downloaden... Unparalelled goodnes!
Mooie hond, lijkt nog redelijk jong??quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
thanks.. het is de mijne![]()
hij kan enorm goed luisterenmaar ja.. probeer maar eens script uit te leggen aan een hond
doe ze de groetenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou ik ga het nog even een uurtje op een zuipen zetten in de kroeg, tevens om mn eigen nicotineverslaving te verlichten (out of peuken... arrgh)
tot straks
Veel plezier, en Dottey wat leuk jou hondquote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou ik ga het nog even een uurtje op een zuipen zetten in de kroeg, tevens om mn eigen nicotineverslaving te verlichten (out of peuken... arrgh)
tot straks
inderdaad zal lastig gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
hij kan enorm goed luisterenmaar ja.. probeer maar eens script uit te leggen aan een hond
Gaat het ook goed samen met Joey?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Oh, je rookt dus wel?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
tot straks
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:31 schreef Bunker-Renate het volgende:
of zo'n mobiel toiletje waarvan de faeces wordt gerecycled
is in Afrika en Z.O. Azië volop in opkomst
Rijk is top!quote:
dit ga je nog 48 uur horenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
"Ik vind het wel jammer dat je hier niet mag roken, ik heb toch een blusser bij me".
Gast. Serieus.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:36 schreef wimpeyV het volgende:
De Kampfgeist van Huubje wordt eindelijk bewaarheidheid. Nu nog een paar nekschotjes.
veel plezierrrrrrquote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
tot straks
Rijk is eng!quote:
ja, wat dacht je van eline en marielinquote:Op zondag 17 mei 2009 00:39 schreef D. het volgende:
*terug komt van lunchpauze
Er moesten er toch 2 op wacht?
hij is 3 jaar.. in aug 4quote:
ze zullen zich geradbraakt voelenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:39 schreef rooie3 het volgende:
Dit is echt wel lachen,ben benieuwd hoe ze zich over 8 uur voelen.
waarquote:Op zondag 17 mei 2009 00:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Rijk is eng!
Als hij geen TV-carrière had gehad, was hij een intens onheilspellende gezellige buurman in Almere-Zuid.
Mooi dan ga ik nu slapen en pak morgenochtend de draad weer lekker fis opquote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze zullen zich geradbraakt voelen
Ja, inderdaad... Eline kan zelfs mosterdgas teruggniffelen.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef snetje het volgende:
met Eline ga je echt een oorlog winnen .... elke vijand schiet in de slappe lach van haar![]()
![]()
Huub Demjanjukquote:Op zondag 17 mei 2009 00:36 schreef wimpeyV het volgende:
De Kampfgeist van Huubje wordt eindelijk bewaarheidheid. Nu nog een paar nekschotjes.
Sweet dreamsquote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Laysa het volgende:
sow....ik gaat mn bedje in...lekker...tot morgen Fok!
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef Rainesz het volgende:
Whahaha,een berg insecten de luchtruimte inwerken...Misschien een leuk idee voor de Regie
het bestaat wel, alles heeft noord oost zuid westquote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, bestaat Almere-Zuid niet?
Best-West dan...
Slaap lekker in je warm bedjequote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Laysa het volgende:
![]()
Knorzequote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Laysa het volgende:
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef snetje het volgende:
met Eline ga je echt een oorlog winnen .... elke vijand schiet in de slappe lach van haar![]()
![]()
ik ga ookquote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ahahaha... Jij bent nog zuurder dan ik, heerlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef 5thencounter het volgende:
Nounou.. lágge wâh..de gemiddelde executive management training is lastiger tegenwoordig...
[ afbeelding ]
Nighty nightquote:Op zondag 17 mei 2009 00:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik ga ook![]()
slaap lekker allemaal
Een kennis van mij kwam altijd in zijn stamkroeg. De anekdotes zijn legio.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Rijk is eng!
Als hij geen TV-carrière had gehad, was hij een intens onheilspellende gezellige buurman in Almere-Zuid.
het begint nu echt te irriteren he laat ze maar 48 uur zonder zitten dat wil gaat ze 12 uur aanvragenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:46 schreef Tessio het volgende:
Ze heeft het maar over sigaretten, rot haar nu maar eruit en dan kan ze meteen door naar huis en rookt ze zich daar maar te pletter.
Mes condoléancesquote:Op zondag 17 mei 2009 00:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
het bestaat wel, alles heeft noord oost zuid westmaar wordt alleen niet zo expliciet als zuid genoemd.
J'Habite en Almere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |