Ze hadden het over vuurwerk en rook maken zodat het zoeken moeilijk wordt voor ze. En gasaanvallen doorlopend.quote:
Whahaha,die heb ik hier wel eens op de radio gehoord...Zo slechtquote:
hij heeft het vaker gedaan natuurljk. Maar hij heeft nog nooit van die belabberde kleren aan gehad, zegt hij.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:32 schreef Marrije het volgende:
Marielin: gaan jullie nu slapen?? we moeten zo zoeken naar eten. . .
Pim: ja uh, maak ons maar wakker, je loopt niet voor niks wacht!
Seriefan?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:32 schreef Espabilado het volgende:
ik ga prison break kijken, ik vertrouw op jullie dat jullie de interessante shizzle cappen en beschrijven
thanks.. het is de mijnequote:
ja, ze hoeven natuurlijk niet voor niets hun gasmasker mee te nemenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:32 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ze hadden het over vuurwerk en rook maken zodat het zoeken moeilijk wordt voor ze. En gasaanvallen doorlopend.
Nou, pas maar op, Pim laat ze allemaal een Poepie ruikenquote:
nu lig sta ik steeds onderop!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Seriefan?
Dan moet je zeker ff Breaking Bad downloaden... Unparalelled goodnes!
Mooie hond, lijkt nog redelijk jong??quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
thanks.. het is de mijne![]()
hij kan enorm goed luisterenmaar ja.. probeer maar eens script uit te leggen aan een hond
doe ze de groetenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou ik ga het nog even een uurtje op een zuipen zetten in de kroeg, tevens om mn eigen nicotineverslaving te verlichten (out of peuken... arrgh)
tot straks
Veel plezier, en Dottey wat leuk jou hondquote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou ik ga het nog even een uurtje op een zuipen zetten in de kroeg, tevens om mn eigen nicotineverslaving te verlichten (out of peuken... arrgh)
tot straks
inderdaad zal lastig gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
hij kan enorm goed luisterenmaar ja.. probeer maar eens script uit te leggen aan een hond
Gaat het ook goed samen met Joey?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Oh, je rookt dus wel?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
tot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |