Hé... Een insider!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Rijk was alleen te harden als je meer dronk dan hij en dat was best een klus. Ik heb hem te lang als buurman gehad vrees ik.
ga je nog zolang kijken danquote:Op zondag 17 mei 2009 01:19 schreef Rainesz het volgende:
Hoop dat de mannen zo meer te vertellen hebben
Nee dat niet maar dan hadden sommigen wel helemaal geen gespreksstof meer.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:18 schreef Tessio het volgende:
[..]
Het gaat ze kijkers kosten als ze die Marielin er nog lang inhouden.
Ach waarom niet het is zaterdag nacht en verders niks boeiends hier..kan hooguit een filmpie van Steven seagal nog in de dvdspeler duwenquote:
Ongewijfeld ... alles voor de Media nix nieuws hier...quote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef Rainesz het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Eline en PIm na de bunker wat met elkaar krijgen ;D
Dat zijn onbevattelijke gewetenskwesties voor rokers. Don't even go therequote:Op zondag 17 mei 2009 01:19 schreef mooiiiiii het volgende:
Marielin vindt het een grote overwinning als ze 5 dagen niet kan roken maar vergeet dat als er niets te roken valt ,zij geen keus heeft.Een overwinning is het als ze niet rookt maar wel peuken bij zich heeft.
o ik blijf ook nog ff ze moeten gasmaskers op let op marielin die gaat peuken zoekenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:21 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ach waarom niet het is zaterdag nacht en verders niks boeiends hier..kan hooguit een filmpie van Steven seagal nog in de dvdspeler duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |