als avondeten meelwormenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vraag me af welke sanctie er dan volgt, erger dan dit kan het toch niet worden.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een memorabele:
Rijk vertelt luid aan de bar een racistische mop. Een Joodse vrouw op leeftijd stoort zich hieraan en komt zwijgend op Rijk toegelopen, stroopt haar mouw op en laat haar tatoeage met haar kampnummer zien.
Waarop Rijk zegt: "Daar moet tegenwoordig een 6 voor, mens!"
ja rammstein ..quote:Op zondag 17 mei 2009 01:04 schreef Rainesz het volgende:
Huub maak ze gek,en gooi er wat foute muziek tegenaan!
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef bosb het volgende:
[..]
Leek ook net alsof eline sliep, is totaal niet te controleren met die helem op.
Van die grote, met 8 harige poten? bedoel je die, ja leukquote:Op zondag 17 mei 2009 01:04 schreef snetje het volgende:
kan er iemand ff een bakje vol met spinnen naar binnen gloepen daar
dat vertellen ze denk ik niet zodat je blijft kijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:09 schreef bosb het volgende:
Wanneer zouden ze mogen gaan zoeken? Vannacht nog, of kunnen we gaan slapen?
Typisch Rijk!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een memorabele:
Rijk vertelt luid aan de bar een racistische mop. Een Joodse vrouw op leeftijd stoort zich hieraan en komt zwijgend op Rijk toegelopen, stroopt haar mouw op en laat haar tatoeage met haar kampnummer zien.
Waarop Rijk zegt: "Daar moet tegenwoordig een 6 voor, mens!"
Desnoods zo'n nepspin,er zijn hele mooie ,haast niet van echt te onderscheiden,In dierentuinen te koop.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van die grote, met 8 harige poten? bedoel je die, ja leuk
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:11 schreef snetje het volgende:
nog 1 keer het woord sigaret of peuk en Marilien mag van mijn part 24 uur wieberen in dit pakje...
[ afbeelding ]
Van mij mogen ze er van alles los laten, holtorren pissebedden noem het maar op, beetje het echte oerwoud gevoel opwekkenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Desnoods zo'n nepspin,er zij hele mooie ,haast niet van echt te onderscheiden
als het maar eng isquote:Op zondag 17 mei 2009 01:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van die grote, met 8 harige poten? bedoel je die, ja leuk
whaaaaaaquote:Op zondag 17 mei 2009 01:11 schreef snetje het volgende:
nog 1 keer het woord sigaret of peuk en Marilien mag van mijn part 24 uur wieberen in dit pakje...
[ afbeelding ]
en zonder peuken nooit vrolijkquote:Op zondag 17 mei 2009 01:12 schreef Rainesz het volgende:
Als het niet over peuken gaat valt Marielin snel dood in de gespreksstof
Jaja. denken ze dat? nou dan heb ik slecht nieuws... da's -1 dan nu...quote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef moha het volgende:
[..]
dat vertellen ze denk ik niet zodat je blijft kijken
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Typisch Rijk!
Ken je ook die ene, dat Rijk met een kapmes een kiwi doorklieft, even wacht, en dan zegt: Nu is het nog maar een Ki? Super ongemakkelijke anekdote, maar we lachten er toch om. Omdat het Rijk was
Ja, ik schijt ook in mijn broek hoor van die beesten, maar ik zit heerlijk hoog en droog, en kan er ook geen 10.000 mee winnenquote:
Rijk was alleen te harden als je meer dronk dan hij en dat was best een klus. Ik heb hem te lang als buurman gehad vrees ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Typisch Rijk!
Ken je ook die ene, dat Rijk met een kapmes een kiwi doorklieft, even wacht, en dan zegt: Nu is het nog maar een Ki? Super ongemakkelijke anekdote, maar we lachten er toch om. Omdat het Rijk was
Holtorrenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er van alles los laten, holtorren pissebedden noem het maar op, beetje het echte oerwoud gevoel opwekken
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef Toverheks het volgende:
Nou, ik trek het niet meer, als ik nog een uur naar dat gezeik van der moet luisteren over roken, peuken en asbakken dan begin ik weer spontaan en zet mijn goede voornemens aan de kant.
allemaal slaap lekker, was gezellig en tot morgen.
En terecht! Want wie heeft er nu geen hekel aan corpsballen?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Hij had trouwens ook altijd een bloedhekel aan corpsballen. Als die in de kroeg waren was het altijd bingo. Soms tot matten aan toe.
trustequote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef Toverheks het volgende:
Nou, ik trek het niet meer, als ik nog een uur naar dat gezeik van der moet luisteren over roken, peuken en asbakken dan begin ik weer spontaan en zet mijn goede voornemens aan de kant.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef Toverheks het volgende:
truste alleenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:17 schreef tompie63 het volgende:
zo ik galekker naar me eigen bunker.welterusten allemaal!!!!!!!!!![]()
![]()
Het gaat ze kijkers kosten als ze die Marielin er nog lang inhouden.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef Toverheks het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |