Beter nog, laat de hond van Dottey erop piesenquote:
GMTA zeggen 'ze' danquote:Op zondag 17 mei 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Onafhankelijk van elkaar 2 dezelfde TT`s.
straks gaat ze blaadjes rokenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
Marielin de diehard roker. En dat is de bunker ingestapt.
Ik neem aan dat ze van te voren wist dat ze ook zonder kan komen te zitten als overlever.
Had Marielin echt hoog zitten maar dat gezeik steeds en dat alles wat ze had gekund als....
Dat heb ik dus ook. Nu gun ik haar de winst het minst van de 4quote:Op zondag 17 mei 2009 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
Had Marielin echt hoog zitten maar dat gezeik steeds en dat alles wat ze had gekund als....
marielin niet die gaat op zoek naar peukenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:55 schreef snetje het volgende:
mogen de luiken alleen los als de mannen de wacht hebben en vooraan zitten .... die meiden gaan echt niet op zoek naar eten dan ... die duiken gelijk de wc op ....
Ja, dat heb je met Amsterdammers, he? Een schier eindeloze stroom van anekdotes, tot zelfs het binnenste nekhaar ervan overeind gaat staan... Het lijkt wel een beetje op de water torture. Water heb je in beginsel ook nodigquote:Op zondag 17 mei 2009 00:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een kennis van mij kwam altijd in zijn stamkroeg. De anekdotes zijn legio.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:56 schreef moha het volgende:
[..]
marielin niet die gaat op zoek naar peuken
spelbreeksterquote:Op zondag 17 mei 2009 00:54 schreef Deisyy het volgende:
Marielin wil haar helm af doen want ze vindt het nergens meer op slaan.
Defcon 1 make-up sessies.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:55 schreef snetje het volgende:
mogen de luiken alleen los als de mannen de wacht hebben en vooraan zitten .... die meiden gaan echt niet op zoek naar eten dan ... die duiken gelijk de wc op ....
Ahaha... Dit op repeat in de luchtruimte, goede toevoeging op Fase IIIquote:
Een memorabele:quote:Op zondag 17 mei 2009 00:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met Amsterdammers, he? Een schier eindeloze stroom van anekdotes, tot zelfs het binnenste nekhaar ervan overeind gaat staan... Het lijkt wel een beetje op de water torture. Water heb je in beginsel ook nodig
Leek ook net alsof eline sliep, is totaal niet te controleren met die helem op.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef blomst het volgende:
Huub wil ook even laten horen dat hij er nog is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |