quote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef bosb het volgende:
ik moet helaas werken morgenochtend dus ga maar eens slapen. Have fun en thnx voor de (eindelijk) leuke streams vanavond.
Trustequote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef bosb het volgende:
ik moet helaas werken morgenochtend dus ga maar eens slapen. Have fun en thnx voor de (eindelijk) leuke streams vanavond.
Dat nooit,zou er eerder een junk op afsturen om d'r sigaretten te laten jatten!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef moha het volgende:
als marielin op straat loopt en een streamer ziet haar roept die : moet je nog een sigaretje?
Helemaal Top !quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
Top dat jullie nog kijken, de Overlevers krijgen straks weer een kans om eten bij elkaar te sprokkelen.
trustequote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef bosb het volgende:
Komt er nog een eliminatie voor de finale ?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
Top dat jullie nog kijken, de Overlevers krijgen straks weer een kans om eten bij elkaar te sprokkelen.
Begrip alomquote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
wil best een fake maken .... maar kan der ff niet meer zien nu ..... probleem dus
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Komt er nog een eliminatie voor de finale ?
oehhh,ik blijf kijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
cool !! net op tijd want de wacht krijgt of pijn in der reet of flikkerd bijna naar beneden ...quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
5 dagen nog maar dus dan is donderdag de finale.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Had dat ook in cos gelezen dat Pim dat gezegd had vandaar me vraag.
trustequote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef bosb het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:53 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat nooit,zou er eerder een junk op afsturen om d'r sigaretten te laten jatten!
Rond een uur of 3 mag ik hopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
straks als in binnen een uur?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
Finale tussen 2 of 3 overlevers ?quote:
Verrassende wending voor de Bunker, en goede uitvoering so farquote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:51 schreef bosb het volgende:
yep helemaal mee eensquote:Op zondag 17 mei 2009 01:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Verrassende wending voor de Bunker, en goede uitvoering so far
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |