Chuck Norris doesn't inhales fumes, fumes inhale Chuck Norris!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:31 schreef Rainesz het volgende:
bart doet me nu wat denken aan Chuck Norris Missing in Action
Echt wel heftig dus, maar hoor ze de hele avond nog niet dat ze honger hebben ofzo.quote:
jip goed gedaanquote:Op zondag 17 mei 2009 01:35 schreef bosb het volgende:
mooi stukje camerawerk ook, was voor de streamers duidelijk waar ze moesten zoeken....
Ja, ik zat te denken aan de Marocco-missie of het laatste gedeelte van de D-Day campagnequote:Op zondag 17 mei 2009 01:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
deed mij inderdaad ook denken aan moh, vooral de buitenmissies, en ook een missie bij de waterleidingen
Zoals een bunker hoort te zijn, Eindelijk begint de RLS echtquote:Op zondag 17 mei 2009 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
Die Bunker ziet er nu echt leeg en luguber uit.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef Recce het volgende:
Dit was echt een stukje prachtige TV/stream! Bedankt B&B, Huub etc.
En als je je dan bedenkt dat, op Marielin na, de anderen amper wat gegeten hebben vandaag.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt wel heftig dus, maar hoor ze de hele avond nog niet dat ze honger hebben ofzo.
Hoor alleen marielin zeiken om haar peuken.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:38 schreef mooiiiiii het volgende:
En nu Pim lekker met z;n hoofd op Elines schoot.helemal in z'n sasPim zegt ik lig nu wel beter dan daarnet
Ergens een dubieuze constateringquote:Op zondag 17 mei 2009 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
We hebben al meer dan 100.000 triviale commentaren geleverd in dit subforum.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |