quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef snetje het volgende:
kan iemand even een blikje bier boven Jeroen hangen en een sigaret boven Marilien? ...
dan wordt het pas echt een marteling
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Is die toch nog een beetje binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeroen heeft meer honger ...Marilien zit nog vol energie...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:55 schreef lies1958 het volgende:
toch knap van marielin dat ze zo stil blijft liggen, zie jeroen toch meer onrustig met zijn lichaam wiebelen.
En Marielin zegt niet van plan te zijn op te geven tenzij haar lichaam echt niet meer wilt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:55 schreef moha het volgende:
hij hoopt door te zeggen dat hij de hele nacht blijft liggen dat marielin opgeeft
Dus dat..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Disana het volgende:
Reken daar niet te hard op. Ze hebben ook het stelen van de tandenborstels door Marielin gemist.
[ afbeelding ]
Niet bij Jeroen, die zit er voor de lol, heb ik nog meer respect voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En dit alles voor maar 10 mille???
Haha mafkeesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
10k is een hoop geld hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En dit alles voor maar 10 mille???
Hmmm... Waarschijnlijk beidequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus tenzij jij voor meer dan 1 persoon rekent, denk ik dat je een andere supermarkt moet zoeken of minder drank zuipen thuis
Tot morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat..
Nou ja, met Dot achter de knoppen komt het helemaal goed.Calimero trekt nog een dweil door de tent en is weer helemaal happy, hihi.
Fijne avond allemaal en tot morgen.
Fijne avondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat..
Nou ja, met Dot achter de knoppen komt het helemaal goed.Calimero trekt nog een dweil door de tent en is weer helemaal happy, hihi.
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:55 schreef moha het volgende:
hij hoopt door te zeggen dat hij de hele nacht blijft liggen dat marielin opgeeft
[ afbeelding ]
Dat kun je zo niet goed zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cap van Peter6000 20.39 uur
[ afbeelding ]
en nu![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft er spijt van dat hij ermee is gestopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Pim verhaalt over zijn tijd bij het leger.
Wat hebben jullie tegen hem? Waar is hij eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er spijt van dat hij ermee is gestopt.
Niet als het een kans is op 1 op zoveel.quote:
Ik vind Pim niet de meest onderhoudende 'overlever', maar denk wel dat hij een goede militair zou zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er spijt van dat hij ermee is gestopt.
Dus? Ik zou het er niet voor over hebben, al die shit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
1/3 modaal jaarsalaris, om het maar even in perspectief te plaatsen.
Hoeveel beter wil je het zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat kun je zo niet goed zien.
Een markering van de positie van het hoofd (b.v. op de hoogte van het puntje van de neus o.i.d.) zou ook een mogelijkheid zijn geweest. Hoeven we het ook niet zo in de gaten te houden. lol
gokje: hij is bij zijn dinnetjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen hem? Waar is hij eigenlijk?
Jij ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat..
die goeie ouwe tijd!! debiteuren crediteurenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Pims manier van praten heeft soms wat weg van Edgar uit Debiteuren-Crediteuren.
Zo`n verhaal afmaken met een concluderend, wat droog overkomend zinnetje.
Nja, zo zwaar is het tot nu toe ook weer niet geweest he?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet als het een kans is op 1 op zoveel.
Zou het wel begrijpen als mensen dit alles ondergaan als ze zeker weten dat ze op het eind vd rit ¤10.000 op hun bankrekening krijgen bijgeschreven.
Ik denk dat deze uitdaginging eentje zou zijn geweest voor Pim.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind Pim niet de meest onderhoudende 'overlever', maar denk wel dat hij een goede militair zou zijn.
Als zijn reactievermogen sneller is dan zijn praatsnelheid wel idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind Pim niet de meest onderhoudende 'overlever', maar denk wel dat hij een goede militair zou zijn.
Hij is nu gezakken,want zijn wenkbrauw lag gelijk aan die zwarte schuine streep naast zijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat kun je zo niet goed zien.
Een markering van de positie van het hoofd (b.v. op de hoogte van het puntje van de neus o.i.d.) zou ook een mogelijkheid zijn geweest. Hoeven we het ook niet zo in de gaten te houden. lol
Dan moet hij helemaal opnieuw met de opleiding beginnen en weer opnieuw gekeurd worden.quote:
Valt ook wel weer mee. Met een schuldenlast misschien nog wel interessant. Maar voor 25 dagen jezelf letterlijk te kijk zetten vind ik het weinigquote:
Ow..... ik wist niet eens dat hij een dinnetje had.quote:
hij ligt waarschijnlijk op de loer voor een eventuele relquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen hem? Waar is hij eigenlijk?
Nee, maar waarschijnlijk zou je al weinig zin hebben om 24/7 gefilmd te worden. Dat is voor deze mensen kennelijk niet zo'n issue. Los daarvan is het allemaal niet zo ingrijpend, en als je tijd over hebt - waarom niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus? Ik zou het er niet voor over hebben, al die shit.
Echt niet. Die wil dat geld lnet zo graag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:57 schreef Tessio het volgende:
[..]
Niet bij Jeroen, die zit er voor de lol, heb ik nog meer respect voor.
Oww.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet hij helemaal opnieuw met de opleiding beginnen en weer opnieuw gekeurd worden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef Rijpie het volgende:als die telefoon gaat, zeggen dat het voor een iemand is die op de grond ligt, degene die je niet wil laten winnen
water en ijsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in, wat zit er in die vuilniszakken? Ijs?
Dat bedoel ik ook. Op tv komen en je voor lul laten zetten. Niet voor de opdrachten, want die vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk zou je al weinig zin hebben om 24/7 gefilmd te worden. Dat is voor deze mensen kennelijk niet zo'n issue. Los daarvan is het allemaal niet zo ingrijpend, en als je tijd over hebt - waarom niet?
Jeroen heeft het geld helemaal niet nodig en is er voor zijn lol in gegaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Echt niet. Die wil dat geld lnet zo graag.
Niet als ze tijdens het plassen gewoon blijven liggenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww.
Hoe moet dat als ze moeten plassen, zijn ze dan af denken jullie?
Ach, dat is ¤ 400,-- per dag. Toch niet echt verkeerd. Zo'n grote groep is het niet die naar je zit te kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Met een schuldenlast misschien nog wel interessant. Maar voor 25 dagen jezelf letterlijk te kijk zetten vind ik het weinig
Oh natuurlijk, dat zei Jeroen in het begin alquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet als ze tijdens het plassen gewoon blijven liggen
De rest van je levenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
Dit zijn echt proeven die je nogmaals meemaakt in je dromen...
Jeroen laat het gewoon lopen, dat heeft hij al gezegd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww.
O, hahaha, dus niets aan de hand dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij ligt waarschijnlijk op de loer voor een eventuele rel
Jeroen zit nu steeds heel sneaky te schuiven met zijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef lies1958 het volgende:
jeroen was net toch wel erg aan het bewegen je zag echt naar boven en beneden gaan zijn hoofd.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Pims manier van praten heeft soms wat weg van Edgar uit Debiteuren-Crediteuren.
Zo`n verhaal afmaken met een concluderend, wat droog overkomend zinnetje.
Met het risico dat je niet wintquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, dat is ¤ 400,-- per dag. Toch niet echt verkeerd. Zo'n grote groep is het niet die naar je zit te kijken.
ik ben allang blij dat Marilien eronder ligt ... anders had ze nu al 2 uur lang aan tafel gezeten met de herhalende teksten zoals ... dat had ik ook gekund .... die had ik ook gewild.... ik krijg altijd van die poesievrouwedingen.... pannenkoeken bakken ..YMCA zingen ...pannenkoeken bakken... etc..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat deze uitdaginging eentje zou zijn geweest voor Pim.
Natte droomquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
Ik dacht dat ik hem ook andere dingen heb horen zeggen, maar ik kan me vergissen, want ik volg niet ALLES.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:04 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jeroen heeft het geld helemaal niet nodig en is er voor zijn lol in gegaan.
Hij had het ook al over 'Zaagmans', die de week door midden komt zagen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Dus ja... Dat was wel even... eh.. onverwacht....
....
He... kijk nou... Van Gogh-brood met konijnenpasta en komkommertjes... Toedeledoki!"
Nee hoor, gewoon in je broek laten lopen, winnen is winnen he.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww.
Neuh, echt niet. Het zal zeker oncomfortabel zijn, maar zonder het vastgebonden zitten en de daarbij behorende uitzichtloosheid is deze marteling echt met 80% gereduceerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
dan heeft hij gewonnen! Bart zei duidelijk : de winnaar is degene die zijn hoofd het eerst beweegtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef lies1958 het volgende:
jeroen was net toch wel erg aan het bewegen je zag echt naar boven en beneden gaan zijn hoofd.
Dat is ook weer waar , maar het zou een mogelijkheid zijn voor Pim om zichzelf te profileren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:06 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat Marilien eronder ligt ... anders had ze nu al 2 uur lang aan tafel gezeten met de herhalende teksten zoals ... dat had ik ook gekund .... die had ik ook gewild.... ik krijg altijd van die poesievrouwedingen.... pannenkoeken bakken ..YMCA zingen ...pannenkoeken bakken... etc..
Ja, was me ook al een paar keer opgevallen. Hij kent zijn burgermansuitdrukkingenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij had het ook al over 'Zaagmans', die de week door midden komt zagen.
Zeker weten dat JEROEN DaT vertelt heeft, met de kennismakingronde, hij hoefde niet te werken meer etc.etc. geloof dat hij vertelde hij had op zijn 10e al een pandje van papa gehad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem ook andere dingen heb horen zeggen, maar ik kan me vergissen, want ik volg niet ALLES.
Hij is ook erg gebrand op het geld.
Diegene die gewoon eerlijk het doet moet winnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:08 schreef snetje het volgende:
[..]
dan heeft hij gewonnen! Bart zei duidelijk : de winnaar is degene die zijn hoofd het eerst beweegt
Dat is Eline die lachtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:09 schreef Stefan het volgende:
Er zit een heel naar achtergrondgeluid op de streams. Niet prettig. Wat is dat?
Marielin wilde al zoiets doen, dus ze heeft haar zin gekregenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:06 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat Marilien eronder ligt ... anders had ze nu al 2 uur lang aan tafel gezeten met de herhalende teksten zoals ... dat had ik ook gekund .... die had ik ook gewild.... ik krijg altijd van die poesievrouwedingen.... pannenkoeken bakken ..YMCA zingen ...pannenkoeken bakken... etc..
bedoel je niet gewoon de muziek die opstaat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:09 schreef Stefan het volgende:
Het waarom niet is net al meerdere keren langs gekomen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk zou je al weinig zin hebben om 24/7 gefilmd te worden. Dat is voor deze mensen kennelijk niet zo'n issue. Los daarvan is het allemaal niet zo ingrijpend, en als je tijd over hebt - waarom niet?
Ja dat heeft bart inderdaad daar gezegd. Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:08 schreef snetje het volgende:
[..]
dan heeft hij gewonnen! Bart zei duidelijk : de winnaar is degene die zijn hoofd het eerst beweegt
Ze komen ook nog tamelijk relaxt over, alsof het allemaal wel meevalt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Neuh, echt niet. Het zal zeker oncomfortabel zijn, maar zonder het vastgebonden zitten en de daarbij behorende uitzichtloosheid is deze marteling echt met 80% gereduceerd.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:12 schreef FuTilE het volgende:
Ik denk dat deze overwinnning naar Marielin gaat. Jeroe heeft het er toch wel zichtbaar moeilijker mee.
Oorlogsgeluiden of idquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:09 schreef Stefan het volgende:
Dat zou kunnen, maar op de stream is dat een heel naar storend geluid.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:11 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
bedoel je niet gewoon de muziek die opstaat?
Let maar eens op die zwarte streep naast zijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij zijn been beweegt, dan lijkt het of hij zijn hoofd beweegt. Maar zij ligt ook niet doodstil. Want die druppels vallen nu niet op de rode plek.
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is het verschilquote:
ik snap nu waarom niemand met jou een spelletje wil doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Let maar eens op die zwarte streep naast zijn hoofd.
Is nog beter te zien op de gifjes van mazaru.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het verschil![]()
Marielin ontspannen en Jeroen getergd.
Bij haar heb ik geen herkenningspunt,maar ach als het zo moet is het ook goed.quote:
Of vrouwen die het hebben over 'm'n vent'quote:
Ach ja..... ik had wel begrepen dat hij goed af zou zijn. Nou, ik weet het niet. Als hij zich verveelt weet ik wel andere dingen waar hij zich zou kunnen vermaken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zeker weten dat JEROEN DaT vertelt heeft, met de kennismakingronde, hij hoefde niet te werken meer etc.etc. geloof dat hij vertelde hij had op zijn 10e al een pandje van papa gehad.
zal wel een vergissing zijn geweest ... maar hij zei het wel zoquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:17 schreef snetje het volgende:
[..]
zal wel een vergissing zijn geweest ... maar hij zei het wel zo
Ach, ik heb nu wel voor het eerst het gevoel dat ik zit te kijken naar een 'challenge' die echt bij het thema hoort...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze stoppen is dat vanwege de irri natte reet.. en niet vanwege die nep "torture.."![]()
vástbinden die koppen en overnieuw...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nu net de marteltechniek. En waarom mag t niet nog uren duren, anders zitten ze weer straks op de bank.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Bart verzwaart het maar ff, anders kabbelt dit nog uren door.
Er is niet gezegd helemaal stil liggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
nu geloof ik helemaal stil liggen en niet meer praten
No way!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is nu net de marteltechniek. En waarom mag t niet nog uren duren, anders zitten ze weer straks op de bank.
Hadden jullie verwacht dat ze het zo lang volhouden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Dementor het volgende:
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=293
De brief voor Fase III.
ai... dat lijkt me echt een HELLquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu wel voor het eerst het gevoel dat ik zit te kijken naar een 'challenge' die echt bij het thema hoort...
Maar vastbinden en de monden afplakken (met mogelijkheid tot 'afkloppen') zou beter zijn, ja >:
moeten ze in de luchtruimte gaan slapen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Dementor het volgende:
De brief voor Fase III.
WTF is dit?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg een inlogscherm. Kun je m niet gewoon even copy pastenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Dementor het volgende:
De brief voor Fase III.
Gewoon het inlogscherm wegklikken, ik krijg het ook telkens vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik krijg een inlogscherm. Kun je m niet gewoon even copy pasten
Kijk, dat ziet er veelbelovend uitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Dementor het volgende:
De brief voor Fase III.
cancel drukken dan ga je gewoon verderquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je er een paar keer op klikt, krijg je het scherm.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Zaterdag 16-05-2009 22:16
Na het dagduel gaat Fase III van start, hier volgt al vast de brief die de Overlevers zullen krijgen.
Overlevers,
Fase III gaat van start!
Ga direct naar de luchtruimte en neem de volgende zaken mee:
• Slaapzakken
• Gasmaskers
• Lucifers
• Hoeklamp
• Batterijen
• Esbit (kookgerei)
• Veldflessen
• Bestek
De volgende kleding MOETEN jullie aan, niets meer en niets minder.
• Longsleeves aan
• Schoenen aan
• Helmen op
• Sokken aan
• Broeken aan
• T-shirt aan
• Scherfvesten aan
• Thermo-onderbroek aan
• Eventueel een eigen BH en/of slip/boxershort is toegestaan
Als de luiken zich openen krijgen jullie beperkte tijd om naar eventuele rantsoenen in The Bunker te zoeken. Gasmaskers paraat!
Aanwijzingen door de intercom dienen te allen tijde opgevolgd te worden!
The Bunker
Het lijkt net of Jeroen "Oeh! Yes!" zegt. En dan krijg je ook hele andere associatiesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij zijn been beweegt, dan lijkt het of hij zijn hoofd beweegt. Maar zij ligt ook niet doodstil. Want die druppels vallen nu niet op de rode plek.
[ afbeelding ]
Tsja, het is niet voor niks een beproefde marteltechniekquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ai... dat lijkt me echt een HELL
Jeroen was niet eerder af, dat is iets wat jij graag wil.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Ja Marilien ging praten,flauw van Eline om ze af te leiden.
Jeroen was al eerder af,maar Marilien nu ook.
Door dat domme wijf met haar glaasje water.
Op annuleren klikken en je kan het zo lezen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zaterdag 16-05-2009 22:16quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Het lijkt net of Jeroen "Oeh! Yes!" zegt. En dan krijg je ook hele andere associaties
[ afbeelding ]
Oeeh! ...Yess!!
quote:Overlevers,
Fase III gaat van start!
Ga direct naar de luchtruimte en neem de volgende zaken mee:
• Slaapzakken
• Gasmaskers
• Lucifers
• Hoeklamp
• Batterijen
• Esbit (kookgerei)
• Veldflessen
• Bestek
De volgende kleding MOETEN jullie aan, niets meer en niets minder.
• Longsleeves aan
• Schoenen aan
• Helmen op
• Sokken aan
• Broeken aan
• T-shirt aan
• Scherfvesten aan
• Thermo-onderbroek aan
• Eventueel een eigen BH en/of slip/boxershort is toegestaan
Als de luiken zich openen krijgen jullie beperkte tijd om naar eventuele rantsoenen in The Bunker te zoeken. Gasmaskers paraat!
Aanwijzingen door de intercom dienen te allen tijde opgevolgd te worden!
The Bunker
[..]
Het lijkt net of Jeroen "Oeh! Yes!" zegt. En dan krijg je ook hele andere associaties
[ afbeelding ]
Oeeh!! ...Yess!
Een rimbeurt van Han Peekelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Rica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeeh! ...Yess!!
Zal mij niks verbazen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef D. het volgende:
Laat Bart ze nu gewoon liggen om straks als ze klaar zijn te zeggen dat Marielin al af was?
die onzin krijg ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dementor, wat is dit voor flauwelkul![]()
[ afbeelding ]
Ik voer niks in, klik op annuleren en krijg het bericht te zien
[..]
[ afbeelding ]
Oeeh!! ...Yess!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:20 schreef rooie3 het volgende:
Hou je waffel Eline,ik moet op de streep letten.
Op de emmerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Stefan het volgende:
Tof, met zn alleen de luchtruimte in. Ben benieuwd waar ze moeten plassen enzo dan.
Jij gelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jeroen was niet eerder af, dat is iets wat jij graag wil.
had jij fase III ook nog willen meemaken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:25 schreef Bunker-Renate het volgende:
guantanamo Bunker verrekken van de kou en dan gesprekken over eten aanhoren...
uhuquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef lies1958 het volgende:
Ik denk dat marielin dat van het praten gewoon niet heeft meegekregen.
ja, maar dan wel zonder de moodswings die ik had, die braken me op tijdens mijn deelnamequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
had jij fase III ook nog willen meemaken?
Marielin en Jeroen zullen onderhand wel zeiknatte kleding aanhebben. Ik mag hopen dat ze droge kleding krijgen voor ze naar buiten gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
ah lekkere warme lange onderbroek mogen ze aan vanacht de bofkonten ...
Die braken ons ook opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ja, maar dan wel zonder de moodswings die ik had, die braken me op tijdens mijn deelname
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef mazaru het volgende:
Wel balen voor haar dat ze nu niet kan zeggen dat ze sigaretten wil hebben![]()
[ afbeelding ]
Briljant, dan horen we eindelijk es wat PIm te melden heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef FuTilE het volgende:
Goeie zet van Bart om wat extra maatregelen te nemen. Het wordt nu zichtbaar zwaarder.
Had ze nou nog maar haar opdracht, dan kon ze een paraplu bestellenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef mazaru het volgende:
Wel balen voor haar dat ze nu niet kan zeggen dat ze sigaretten wil hebben![]()
[ afbeelding ]
450 winkels in Nederlandquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bestaat dat nog, behalve in Oostenrijk?!
vertel marielin ff dat ze niks aan de peuken heb die ze gaat winnen zo staat ze wel op kennen we leuk naar fase 3 toequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Marielin en Jeroen zullen onderhand wel zeiknatte kleding aanhebben. Ik mag hopen dat ze droge kleding krijgen voor ze naar buiten gaan
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef lies1958 het volgende:
Ik denk dat marielin dat van het praten gewoon niet heeft meegekregen.
Wat vond je eigenlijk van onze actie je erin te stemmen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ja, maar dan wel zonder de moodswings die ik had, die braken me op tijdens mijn deelname
maar wat heeft het voor een nut als Marilien gewoon doorkletst?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef FuTilE het volgende:
Goeie zet van Bart om wat extra maatregelen te nemen. Het wordt nu zichtbaar zwaarder.
Nee, Spar staat voor elke dag lekker vers!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hebben die ook van die Konzentrationslager-methodieken als de Aldi?
dat hoop ik ook. want het zal daar koud zijn en natte kleren blijven dragen is niet echt goed voor de gezondheid, volgens mij...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Marielin en Jeroen zullen onderhand wel zeiknatte kleding aanhebben. Ik mag hopen dat ze droge kleding krijgen voor ze naar buiten gaan
ik zou het vanuit de streamer kant wel kunnen begrijpen. Maar als het een naast van je zou zijn een ruk actie natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van onze actie je erin te stemmen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat schattig dat je er zo blij van wordt als mensen de naam Spar noemen
Dat ze daar heengaat als ze eruit isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:32 schreef diedirk het volgende:
Heeft Eline het eigenlijk al wel eens over Roel of Dido gehad?
En zo ja wat vertelde ze ?
Hee LS, je ging nog "over de tong" vanavond. Hoe voelt dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Straks naar buiten. Dan hoop ik dat Marielin het dagduel wint en peuken kiest.
Je mag buiten niet roken
De vloer zal ook koud optrekken. Ik voorspel een blaasontstekingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat hoop ik ook. want het zal daar koud zijn en natte kleren blijven dragen is niet echt goed voor de gezondheid, volgens mij...
Doe dat dan maar ff, lucht opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb de neiging om te keihard te gillen Eline shut up !![]()
eline vertelde dat Dido regelmatig kleding van haar pikt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:32 schreef diedirk het volgende:
Heeft Eline het eigenlijk al wel eens over Roel of Dido gehad?
En zo ja wat vertelde ze ?
Begin jij nu ook al?quote:
ze passen de regels weer eens aan hij zei duidelijk niet meer praten, marielin praatte en er zit dus geen straf aan vast pffquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef snetje het volgende:
[..]
maar wat heeft het voor een nut als Marilien gewoon doorkletst?
dat zeg ik, dit lijkt me echt niet gezond!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:33 schreef mazaru het volgende:
Verbeeldt ik het me nou, of heeft ze een heel opgezwollen voorhoofd gekregen?
[ afbeelding ]
Ja, wij deden het om te pestenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik zou het vanuit de streamer kant wel kunnen begrijpen. Maar als het een naast van je zou zijn een ruk actie natuurlijk.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef lunareclipse het volgende:Eline en Pim hebben een gesprek
![]()
Ze zijn het spel ook zat en praten Jeroen en Marielin de put in
lolquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
eline vertelde dat Dido regelmatig kleding van haar pikt.
nu weer welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef kikkertje46 het volgende:
toch gaan die druppels van marielin sneller en jeroen zie ik af en toe geen druppels.
Ach hoofden bewegen mocht ook niet,deed Jeroen ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef moha het volgende:
[..]
ze passen de regels weer eens aan hij zei duidelijk niet meer praten, marielin praatte en er zit dus geen straf aan vast pff
Aha... Okquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, Spar staat voor elke dag lekker vers!![]()
Wat je dichtbij haalt, is lekker...
spammerdespam
Bart zegt niet voor niets dat ze niet meer mogen praten. nu hebben ze het weer een tandje zwaarder en de kans op een quit is groter dus duurt het minder lang= beter voor zequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat zeg ik, dit lijkt me echt niet gezond!![]()
puts a whole new meaning to the word brainfreeze
De hoofdprijs is een kilo roomijsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat zeg ik, dit lijkt me echt niet gezond!![]()
puts a whole new meaning to the word brainfreeze
marielin bewoog ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach hoofden bewegen mocht ook niet,deed Jeroen ook.
Dus ach foutje moet kunnen.
oooohhhhh, wat ben jij gemeenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou wel grappig zijn als Bart nu naar beneden komt en zegt:"Hier Marielin, je doet zo je best, hier heb je als bonus alvast 2 pakjes sigaretten, en ze dan vervolgens zonder het cellofaantje in haar zak stopt van haar zeiknatte kleding
echt??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, wij deden het om te pesten
Al had danny er 1000 euro voor over je eruit te stemmen
dat dus..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef moha het volgende:
[..]
ze passen de regels weer eens aan hij zei duidelijk niet meer praten, marielin praatte en er zit dus geen straf aan vast pff
Eline shut upquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef lunareclipse het volgende:Eline en Pim hebben een gesprek
![]()
Ze zijn het spel ook zat en praten Jeroen en Marielin de put in
Haha , zou Dido en/of Roel grag daar nog eens in de Bunker zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
eline vertelde dat Dido regelmatig kleding van haar pikt.
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Ik zou van Bart of Dementor graag horen hoe het zit met het praten van Mareilin
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:38 schreef rooie3 het volgende:
Kap er maar mee,alletwee gewonnen.
Vind dit niks meer.
Daarom zeg ik ook kappen nu met die onzin.Die twee moeten ook fase 3 in en is weer makkelijker voor die andere 2.quote:
Blaasontsteking wordt veroorzaakt door bacteriënquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
De vloer zal ook koud optrekken. Ik voorspel een blaasontsteking
eensch,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Lees een beetje van, dit is niet goed, blaasontstekinf etc.etc. als ze echt boven dachten, nee dit kost hun gezondheid hadden ze het wel stop gezet, en ik denk dat Nicoretje en Jeroen straks een heerlijke warme dousche mogen nemen.
blaasontsteking onstaat niet door kou maar door de bacterie Escherichia ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Lees een beetje van, dit is niet goed, blaasontstekinf etc.etc. als ze echt boven dachten, nee dit kost hun gezondheid hadden ze het wel stop gezet, en ik denk dat Nicoretje en Jeroen straks een heerlijke warme dousche mogen nemen.
NIKS DAARVANquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Een korte warme douche en droge kleding lijkt mij ook wel een goed plan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
West brabant!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aha... Ok
Lang geleden dat ik een Spar heb gezien, btw. Het is tegenwoordig allemaal Lidl en Aldi wat de klok slaat. Je werkt in het oosten van het land , oder so etwass?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:40 schreef Oxymorons het volgende:
Marielin haalde nu ook de hand uit haar broekzak en deed hem er weer in
neequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:41 schreef Spooky4u het volgende:
Nog iets gebeurt de afgelopen 2 uur?
Lijkt me wel leuk bij elkaar die tweequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NIKS DAARVANElkaar opwarmen met lichaamswarmte (door Eline en Pim). Naakt tegen elkaar aan in een slaapzak, dat is overleven.
Ik heb er geen verstand van maar ik krijg ook blaasontsteking als mn piepelemientje op de tocht of de kou heeft gestaan hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Blaasontsteking wordt veroorzaakt door bacteriën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |