quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef snetje het volgende:
kan iemand even een blikje bier boven Jeroen hangen en een sigaret boven Marilien? ...
dan wordt het pas echt een marteling
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Is die toch nog een beetje binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeroen heeft meer honger ...Marilien zit nog vol energie...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:55 schreef lies1958 het volgende:
toch knap van marielin dat ze zo stil blijft liggen, zie jeroen toch meer onrustig met zijn lichaam wiebelen.
En Marielin zegt niet van plan te zijn op te geven tenzij haar lichaam echt niet meer wilt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:55 schreef moha het volgende:
hij hoopt door te zeggen dat hij de hele nacht blijft liggen dat marielin opgeeft
Dus dat..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Disana het volgende:
Reken daar niet te hard op. Ze hebben ook het stelen van de tandenborstels door Marielin gemist.
[ afbeelding ]
Niet bij Jeroen, die zit er voor de lol, heb ik nog meer respect voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En dit alles voor maar 10 mille???
Haha mafkeesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
10k is een hoop geld hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En dit alles voor maar 10 mille???
Hmmm... Waarschijnlijk beidequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus tenzij jij voor meer dan 1 persoon rekent, denk ik dat je een andere supermarkt moet zoeken of minder drank zuipen thuis
Tot morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat..
Nou ja, met Dot achter de knoppen komt het helemaal goed.Calimero trekt nog een dweil door de tent en is weer helemaal happy, hihi.
Fijne avond allemaal en tot morgen.
Fijne avondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat..
Nou ja, met Dot achter de knoppen komt het helemaal goed.Calimero trekt nog een dweil door de tent en is weer helemaal happy, hihi.
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:55 schreef moha het volgende:
hij hoopt door te zeggen dat hij de hele nacht blijft liggen dat marielin opgeeft
[ afbeelding ]
Dat kun je zo niet goed zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cap van Peter6000 20.39 uur
[ afbeelding ]
en nu![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft er spijt van dat hij ermee is gestopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
![]()
Pim verhaalt over zijn tijd bij het leger.
Wat hebben jullie tegen hem? Waar is hij eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er spijt van dat hij ermee is gestopt.
Niet als het een kans is op 1 op zoveel.quote:
Ik vind Pim niet de meest onderhoudende 'overlever', maar denk wel dat hij een goede militair zou zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er spijt van dat hij ermee is gestopt.
Dus? Ik zou het er niet voor over hebben, al die shit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
1/3 modaal jaarsalaris, om het maar even in perspectief te plaatsen.
Hoeveel beter wil je het zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat kun je zo niet goed zien.
Een markering van de positie van het hoofd (b.v. op de hoogte van het puntje van de neus o.i.d.) zou ook een mogelijkheid zijn geweest. Hoeven we het ook niet zo in de gaten te houden. lol
gokje: hij is bij zijn dinnetjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen hem? Waar is hij eigenlijk?
Jij ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat..
die goeie ouwe tijd!! debiteuren crediteurenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Pims manier van praten heeft soms wat weg van Edgar uit Debiteuren-Crediteuren.
Zo`n verhaal afmaken met een concluderend, wat droog overkomend zinnetje.
Nja, zo zwaar is het tot nu toe ook weer niet geweest he?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet als het een kans is op 1 op zoveel.
Zou het wel begrijpen als mensen dit alles ondergaan als ze zeker weten dat ze op het eind vd rit ¤10.000 op hun bankrekening krijgen bijgeschreven.
Ik denk dat deze uitdaginging eentje zou zijn geweest voor Pim.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind Pim niet de meest onderhoudende 'overlever', maar denk wel dat hij een goede militair zou zijn.
Als zijn reactievermogen sneller is dan zijn praatsnelheid wel idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind Pim niet de meest onderhoudende 'overlever', maar denk wel dat hij een goede militair zou zijn.
Hij is nu gezakken,want zijn wenkbrauw lag gelijk aan die zwarte schuine streep naast zijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat kun je zo niet goed zien.
Een markering van de positie van het hoofd (b.v. op de hoogte van het puntje van de neus o.i.d.) zou ook een mogelijkheid zijn geweest. Hoeven we het ook niet zo in de gaten te houden. lol
Dan moet hij helemaal opnieuw met de opleiding beginnen en weer opnieuw gekeurd worden.quote:
Valt ook wel weer mee. Met een schuldenlast misschien nog wel interessant. Maar voor 25 dagen jezelf letterlijk te kijk zetten vind ik het weinigquote:
Ow..... ik wist niet eens dat hij een dinnetje had.quote:
hij ligt waarschijnlijk op de loer voor een eventuele relquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen hem? Waar is hij eigenlijk?
Nee, maar waarschijnlijk zou je al weinig zin hebben om 24/7 gefilmd te worden. Dat is voor deze mensen kennelijk niet zo'n issue. Los daarvan is het allemaal niet zo ingrijpend, en als je tijd over hebt - waarom niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus? Ik zou het er niet voor over hebben, al die shit.
Echt niet. Die wil dat geld lnet zo graag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:57 schreef Tessio het volgende:
[..]
Niet bij Jeroen, die zit er voor de lol, heb ik nog meer respect voor.
Oww.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet hij helemaal opnieuw met de opleiding beginnen en weer opnieuw gekeurd worden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef Rijpie het volgende:als die telefoon gaat, zeggen dat het voor een iemand is die op de grond ligt, degene die je niet wil laten winnen
water en ijsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in, wat zit er in die vuilniszakken? Ijs?
Dat bedoel ik ook. Op tv komen en je voor lul laten zetten. Niet voor de opdrachten, want die vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk zou je al weinig zin hebben om 24/7 gefilmd te worden. Dat is voor deze mensen kennelijk niet zo'n issue. Los daarvan is het allemaal niet zo ingrijpend, en als je tijd over hebt - waarom niet?
Jeroen heeft het geld helemaal niet nodig en is er voor zijn lol in gegaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Echt niet. Die wil dat geld lnet zo graag.
Niet als ze tijdens het plassen gewoon blijven liggenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww.
Hoe moet dat als ze moeten plassen, zijn ze dan af denken jullie?
Ach, dat is ¤ 400,-- per dag. Toch niet echt verkeerd. Zo'n grote groep is het niet die naar je zit te kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Met een schuldenlast misschien nog wel interessant. Maar voor 25 dagen jezelf letterlijk te kijk zetten vind ik het weinig
Oh natuurlijk, dat zei Jeroen in het begin alquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet als ze tijdens het plassen gewoon blijven liggen
De rest van je levenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
Dit zijn echt proeven die je nogmaals meemaakt in je dromen...
Jeroen laat het gewoon lopen, dat heeft hij al gezegd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww.
O, hahaha, dus niets aan de hand dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij ligt waarschijnlijk op de loer voor een eventuele rel
Jeroen zit nu steeds heel sneaky te schuiven met zijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef lies1958 het volgende:
jeroen was net toch wel erg aan het bewegen je zag echt naar boven en beneden gaan zijn hoofd.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Pims manier van praten heeft soms wat weg van Edgar uit Debiteuren-Crediteuren.
Zo`n verhaal afmaken met een concluderend, wat droog overkomend zinnetje.
Met het risico dat je niet wintquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, dat is ¤ 400,-- per dag. Toch niet echt verkeerd. Zo'n grote groep is het niet die naar je zit te kijken.
ik ben allang blij dat Marilien eronder ligt ... anders had ze nu al 2 uur lang aan tafel gezeten met de herhalende teksten zoals ... dat had ik ook gekund .... die had ik ook gewild.... ik krijg altijd van die poesievrouwedingen.... pannenkoeken bakken ..YMCA zingen ...pannenkoeken bakken... etc..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat deze uitdaginging eentje zou zijn geweest voor Pim.
Natte droomquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
Ik dacht dat ik hem ook andere dingen heb horen zeggen, maar ik kan me vergissen, want ik volg niet ALLES.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:04 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jeroen heeft het geld helemaal niet nodig en is er voor zijn lol in gegaan.
Hij had het ook al over 'Zaagmans', die de week door midden komt zagen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Dus ja... Dat was wel even... eh.. onverwacht....
....
He... kijk nou... Van Gogh-brood met konijnenpasta en komkommertjes... Toedeledoki!"
Nee hoor, gewoon in je broek laten lopen, winnen is winnen he.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww.
Neuh, echt niet. Het zal zeker oncomfortabel zijn, maar zonder het vastgebonden zitten en de daarbij behorende uitzichtloosheid is deze marteling echt met 80% gereduceerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
dan heeft hij gewonnen! Bart zei duidelijk : de winnaar is degene die zijn hoofd het eerst beweegtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef lies1958 het volgende:
jeroen was net toch wel erg aan het bewegen je zag echt naar boven en beneden gaan zijn hoofd.
Dat is ook weer waar , maar het zou een mogelijkheid zijn voor Pim om zichzelf te profileren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:06 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat Marilien eronder ligt ... anders had ze nu al 2 uur lang aan tafel gezeten met de herhalende teksten zoals ... dat had ik ook gekund .... die had ik ook gewild.... ik krijg altijd van die poesievrouwedingen.... pannenkoeken bakken ..YMCA zingen ...pannenkoeken bakken... etc..
Ja, was me ook al een paar keer opgevallen. Hij kent zijn burgermansuitdrukkingenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij had het ook al over 'Zaagmans', die de week door midden komt zagen.
Zeker weten dat JEROEN DaT vertelt heeft, met de kennismakingronde, hij hoefde niet te werken meer etc.etc. geloof dat hij vertelde hij had op zijn 10e al een pandje van papa gehad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem ook andere dingen heb horen zeggen, maar ik kan me vergissen, want ik volg niet ALLES.
Hij is ook erg gebrand op het geld.
Diegene die gewoon eerlijk het doet moet winnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:08 schreef snetje het volgende:
[..]
dan heeft hij gewonnen! Bart zei duidelijk : de winnaar is degene die zijn hoofd het eerst beweegt
Dat is Eline die lachtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:09 schreef Stefan het volgende:
Er zit een heel naar achtergrondgeluid op de streams. Niet prettig. Wat is dat?
Marielin wilde al zoiets doen, dus ze heeft haar zin gekregenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:06 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat Marilien eronder ligt ... anders had ze nu al 2 uur lang aan tafel gezeten met de herhalende teksten zoals ... dat had ik ook gekund .... die had ik ook gewild.... ik krijg altijd van die poesievrouwedingen.... pannenkoeken bakken ..YMCA zingen ...pannenkoeken bakken... etc..
bedoel je niet gewoon de muziek die opstaat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:09 schreef Stefan het volgende:
Er zit een heel naar achtergrondgeluid op de streams. Niet prettig. Wat is dat?
Het waarom niet is net al meerdere keren langs gekomen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk zou je al weinig zin hebben om 24/7 gefilmd te worden. Dat is voor deze mensen kennelijk niet zo'n issue. Los daarvan is het allemaal niet zo ingrijpend, en als je tijd over hebt - waarom niet?
Ja dat heeft bart inderdaad daar gezegd. Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:08 schreef snetje het volgende:
[..]
dan heeft hij gewonnen! Bart zei duidelijk : de winnaar is degene die zijn hoofd het eerst beweegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |