ai... dat lijkt me echt een HELLquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu wel voor het eerst het gevoel dat ik zit te kijken naar een 'challenge' die echt bij het thema hoort...
Maar vastbinden en de monden afplakken (met mogelijkheid tot 'afkloppen') zou beter zijn, ja >:
moeten ze in de luchtruimte gaan slapen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Dementor het volgende:
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=293
De brief voor Fase III.
WTF is dit?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Is die toch nog een beetje binnen.
Ik krijg een inlogscherm. Kun je m niet gewoon even copy pastenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Dementor het volgende:
De brief voor Fase III.
Gewoon het inlogscherm wegklikken, ik krijg het ook telkens vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik krijg een inlogscherm. Kun je m niet gewoon even copy pasten
Kijk, dat ziet er veelbelovend uitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Dementor het volgende:
De brief voor Fase III.
cancel drukken dan ga je gewoon verderquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je er een paar keer op klikt, krijg je het scherm.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Zaterdag 16-05-2009 22:16
Na het dagduel gaat Fase III van start, hier volgt al vast de brief die de Overlevers zullen krijgen.
Overlevers,
Fase III gaat van start!
Ga direct naar de luchtruimte en neem de volgende zaken mee:
• Slaapzakken
• Gasmaskers
• Lucifers
• Hoeklamp
• Batterijen
• Esbit (kookgerei)
• Veldflessen
• Bestek
De volgende kleding MOETEN jullie aan, niets meer en niets minder.
• Longsleeves aan
• Schoenen aan
• Helmen op
• Sokken aan
• Broeken aan
• T-shirt aan
• Scherfvesten aan
• Thermo-onderbroek aan
• Eventueel een eigen BH en/of slip/boxershort is toegestaan
Als de luiken zich openen krijgen jullie beperkte tijd om naar eventuele rantsoenen in The Bunker te zoeken. Gasmaskers paraat!
Aanwijzingen door de intercom dienen te allen tijde opgevolgd te worden!
The Bunker
Het lijkt net of Jeroen "Oeh! Yes!" zegt. En dan krijg je ook hele andere associatiesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij zijn been beweegt, dan lijkt het of hij zijn hoofd beweegt. Maar zij ligt ook niet doodstil. Want die druppels vallen nu niet op de rode plek.
[ afbeelding ]
Tsja, het is niet voor niks een beproefde marteltechniekquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ai... dat lijkt me echt een HELL
Jeroen was niet eerder af, dat is iets wat jij graag wil.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Ja Marilien ging praten,flauw van Eline om ze af te leiden.
Jeroen was al eerder af,maar Marilien nu ook.
Door dat domme wijf met haar glaasje water.
Op annuleren klikken en je kan het zo lezen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zaterdag 16-05-2009 22:16quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Het lijkt net of Jeroen "Oeh! Yes!" zegt. En dan krijg je ook hele andere associaties
[ afbeelding ]
Oeeh! ...Yess!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |