Had ze nou nog maar haar opdracht, dan kon ze een paraplu bestellenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef mazaru het volgende:
Wel balen voor haar dat ze nu niet kan zeggen dat ze sigaretten wil hebben![]()
[ afbeelding ]
450 winkels in Nederlandquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bestaat dat nog, behalve in Oostenrijk?!
vertel marielin ff dat ze niks aan de peuken heb die ze gaat winnen zo staat ze wel op kennen we leuk naar fase 3 toequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Marielin en Jeroen zullen onderhand wel zeiknatte kleding aanhebben. Ik mag hopen dat ze droge kleding krijgen voor ze naar buiten gaan
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef lies1958 het volgende:
Ik denk dat marielin dat van het praten gewoon niet heeft meegekregen.
Wat vond je eigenlijk van onze actie je erin te stemmen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ja, maar dan wel zonder de moodswings die ik had, die braken me op tijdens mijn deelname
maar wat heeft het voor een nut als Marilien gewoon doorkletst?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef FuTilE het volgende:
Goeie zet van Bart om wat extra maatregelen te nemen. Het wordt nu zichtbaar zwaarder.
Nee, Spar staat voor elke dag lekker vers!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hebben die ook van die Konzentrationslager-methodieken als de Aldi?
dat hoop ik ook. want het zal daar koud zijn en natte kleren blijven dragen is niet echt goed voor de gezondheid, volgens mij...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Marielin en Jeroen zullen onderhand wel zeiknatte kleding aanhebben. Ik mag hopen dat ze droge kleding krijgen voor ze naar buiten gaan
ik zou het vanuit de streamer kant wel kunnen begrijpen. Maar als het een naast van je zou zijn een ruk actie natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van onze actie je erin te stemmen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat schattig dat je er zo blij van wordt als mensen de naam Spar noemen
Dat ze daar heengaat als ze eruit isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:32 schreef diedirk het volgende:
Heeft Eline het eigenlijk al wel eens over Roel of Dido gehad?
En zo ja wat vertelde ze ?
Hee LS, je ging nog "over de tong" vanavond. Hoe voelt dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Straks naar buiten. Dan hoop ik dat Marielin het dagduel wint en peuken kiest.
Je mag buiten niet roken
De vloer zal ook koud optrekken. Ik voorspel een blaasontstekingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat hoop ik ook. want het zal daar koud zijn en natte kleren blijven dragen is niet echt goed voor de gezondheid, volgens mij...
Doe dat dan maar ff, lucht opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb de neiging om te keihard te gillen Eline shut up !![]()
eline vertelde dat Dido regelmatig kleding van haar pikt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:32 schreef diedirk het volgende:
Heeft Eline het eigenlijk al wel eens over Roel of Dido gehad?
En zo ja wat vertelde ze ?
Begin jij nu ook al?quote:
ze passen de regels weer eens aan hij zei duidelijk niet meer praten, marielin praatte en er zit dus geen straf aan vast pffquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef snetje het volgende:
[..]
maar wat heeft het voor een nut als Marilien gewoon doorkletst?
dat zeg ik, dit lijkt me echt niet gezond!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:33 schreef mazaru het volgende:
Verbeeldt ik het me nou, of heeft ze een heel opgezwollen voorhoofd gekregen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |