die onzin krijg ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dementor, wat is dit voor flauwelkul![]()
[ afbeelding ]
Ik voer niks in, klik op annuleren en krijg het bericht te zien
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Het lijkt net of Jeroen "Oeh! Yes!" zegt. En dan krijg je ook hele andere associaties
[ afbeelding ]
Oeeh!! ...Yess!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:20 schreef rooie3 het volgende:
Hou je waffel Eline,ik moet op de streep letten.
Op de emmerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Stefan het volgende:
Tof, met zn alleen de luchtruimte in. Ben benieuwd waar ze moeten plassen enzo dan.
Jij gelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jeroen was niet eerder af, dat is iets wat jij graag wil.
had jij fase III ook nog willen meemaken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:25 schreef Bunker-Renate het volgende:
guantanamo Bunker verrekken van de kou en dan gesprekken over eten aanhoren...
uhuquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef lies1958 het volgende:
Ik denk dat marielin dat van het praten gewoon niet heeft meegekregen.
ja, maar dan wel zonder de moodswings die ik had, die braken me op tijdens mijn deelnamequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
had jij fase III ook nog willen meemaken?
Marielin en Jeroen zullen onderhand wel zeiknatte kleding aanhebben. Ik mag hopen dat ze droge kleding krijgen voor ze naar buiten gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
ah lekkere warme lange onderbroek mogen ze aan vanacht de bofkonten ...
Die braken ons ook opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ja, maar dan wel zonder de moodswings die ik had, die braken me op tijdens mijn deelname
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef mazaru het volgende:
Wel balen voor haar dat ze nu niet kan zeggen dat ze sigaretten wil hebben![]()
[ afbeelding ]
Briljant, dan horen we eindelijk es wat PIm te melden heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef FuTilE het volgende:
Goeie zet van Bart om wat extra maatregelen te nemen. Het wordt nu zichtbaar zwaarder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |