Of vrouwen die het hebben over 'm'n vent'quote:
Ach ja..... ik had wel begrepen dat hij goed af zou zijn. Nou, ik weet het niet. Als hij zich verveelt weet ik wel andere dingen waar hij zich zou kunnen vermaken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zeker weten dat JEROEN DaT vertelt heeft, met de kennismakingronde, hij hoefde niet te werken meer etc.etc. geloof dat hij vertelde hij had op zijn 10e al een pandje van papa gehad.
zal wel een vergissing zijn geweest ... maar hij zei het wel zoquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:17 schreef snetje het volgende:
[..]
zal wel een vergissing zijn geweest ... maar hij zei het wel zo
Ach, ik heb nu wel voor het eerst het gevoel dat ik zit te kijken naar een 'challenge' die echt bij het thema hoort...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze stoppen is dat vanwege de irri natte reet.. en niet vanwege die nep "torture.."![]()
vįstbinden die koppen en overnieuw...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nu net de marteltechniek. En waarom mag t niet nog uren duren, anders zitten ze weer straks op de bank.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Bart verzwaart het maar ff, anders kabbelt dit nog uren door.
Er is niet gezegd helemaal stil liggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
nu geloof ik helemaal stil liggen en niet meer praten
No way!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is nu net de marteltechniek. En waarom mag t niet nog uren duren, anders zitten ze weer straks op de bank.
Hadden jullie verwacht dat ze het zo lang volhouden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Dementor het volgende:
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=293
De brief voor Fase III.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |