Ja, wij deden het om te pestenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik zou het vanuit de streamer kant wel kunnen begrijpen. Maar als het een naast van je zou zijn een ruk actie natuurlijk.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef lunareclipse het volgende:Eline en Pim hebben een gesprek
![]()
Ze zijn het spel ook zat en praten Jeroen en Marielin de put in
lolquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
eline vertelde dat Dido regelmatig kleding van haar pikt.
nu weer welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef kikkertje46 het volgende:
toch gaan die druppels van marielin sneller en jeroen zie ik af en toe geen druppels.
Ach hoofden bewegen mocht ook niet,deed Jeroen ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef moha het volgende:
[..]
ze passen de regels weer eens aan hij zei duidelijk niet meer praten, marielin praatte en er zit dus geen straf aan vast pff
Aha... Okquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, Spar staat voor elke dag lekker vers!![]()
Wat je dichtbij haalt, is lekker...
spammerdespam
Bart zegt niet voor niets dat ze niet meer mogen praten. nu hebben ze het weer een tandje zwaarder en de kans op een quit is groter dus duurt het minder lang= beter voor zequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat zeg ik, dit lijkt me echt niet gezond!![]()
puts a whole new meaning to the word brainfreeze
De hoofdprijs is een kilo roomijsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat zeg ik, dit lijkt me echt niet gezond!![]()
puts a whole new meaning to the word brainfreeze
marielin bewoog ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach hoofden bewegen mocht ook niet,deed Jeroen ook.
Dus ach foutje moet kunnen.
oooohhhhh, wat ben jij gemeenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou wel grappig zijn als Bart nu naar beneden komt en zegt:"Hier Marielin, je doet zo je best, hier heb je als bonus alvast 2 pakjes sigaretten, en ze dan vervolgens zonder het cellofaantje in haar zak stopt van haar zeiknatte kleding
echt??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, wij deden het om te pesten
Al had danny er 1000 euro voor over je eruit te stemmen
dat dus..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef moha het volgende:
[..]
ze passen de regels weer eens aan hij zei duidelijk niet meer praten, marielin praatte en er zit dus geen straf aan vast pff
Eline shut upquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef lunareclipse het volgende:Eline en Pim hebben een gesprek
![]()
Ze zijn het spel ook zat en praten Jeroen en Marielin de put in
Haha , zou Dido en/of Roel grag daar nog eens in de Bunker zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
eline vertelde dat Dido regelmatig kleding van haar pikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |