precies nu geen tijd om je er in te verdiepenquote:
Ik weet ook wel dat je bij het samenstellen van je ploeg soms genoodzaakt bent mindere voetballers te nemen, omdat anderen jouw favoriete spelers net voor je neus wegkapen. Ik beoordeel de ploegen die er nu staan. En ik mag mijn mening toch wel geven? Waarom dan dat huilie bij jouw post?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:07 schreef sjimz het volgende:
Veel matige ploegen in de ogen van Beschouw
Tuurlijk mag jij je mening geven vandaar ook mijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je bij het samenstellen van je ploeg soms genoodzaakt bent mindere voetballers te nemen, omdat anderen jouw favoriete spelers net voor je neus wegkapen. Ik beoordeel de ploegen die er nu staan. En ik mag mijn mening toch wel geven? Waarom dan dat huilie bij jouw post?
Gaaf filmpje. Hasselbainkquote:Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef mcyodogg het volgende:
Op veler verzoek, heb ik vanavond toch maar een filmpje in elkaar gedraaid.
En met 'veler' bedoel ik 1 iemand. En met 'verzoek' bedoel ik zijdelings vragen of ik nog zoiets ging doen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:32 schreef methodmich het volgende:
De tien van EngCatjuh hebben het lastig. Officieel zijn ze met elf, maar Riquelme onttrekt zich angstig en opzichtig aan de duels met Davids.
Toch goed gestemd op Christensen dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Gast... Riquelme hoeft toch geen duels aan te gaan, laat de bal maar het werk doen
Nooit van doordekken gehoord?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:15 schreef sezten het volgende:
[..]
Toch goed gestemd op Christensen dus.
Davids krijgt vrij spel van jou.
Whehehe. Mooi filmpje.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef mcyodogg het volgende:
Op veler verzoek, heb ik vanavond toch maar een filmpje in elkaar gedraaid.
En met 'veler' bedoel ik 1 iemand. En met 'verzoek' bedoel ik zijdelings vragen of ik nog zoiets ging doen.
Niet in jouw teambeschrijving.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | 2. Sjimz - Methodmich 21 - 11 3. Montana - Vaduz 28 - 04 4. Mike - Breach 10 - 21 5. Mcyodogg - Tim86 27 - 05 6. Gordon Shumway* - Dndiek 16 - 16 7. Dos37 - Joris33 19 - 13 8. Engcatjuh - 9christensen 28 - 04 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |