1. Bliksemschigt -
ProsacHet is de verdedigende zwakte die BliksemSchigt gaat opbreken. Mijn inziens is het alleen verstandig met een driemansverdediging te spelen in tijden van nood óf met twee brekers ervoor. En die ontbreken toch bij zijn team. Voetballend zit het prima in elkaar, hoewel ik betwijfel of de spitsen vaak hun man voorbij kunnen komen. De creativiteit zal toch van het middenveld moeten komen. Keane en Carrick vreten Pirlo en Iniesta op, om zo alle aanvoerlijnen door het centrum af te snijden. Van de flanken zal het niet moeten komen bij BS. 1-3 voor Prosac.
2.
sjimz -methodmich
Sjimz heeft een uitgebalanceerd elftal dat in mijn ogen een van de favorieten is voor de titel. Methodmich heeft ook een uitgebalanceerd elftal, maar verliest het op individuele kwaliteit. Het middenveld van methodmich bestaat uit prima spelers, maar wordt op klasse overklast door dat van sjimz. 2-0.
3.
M0NTANA - -Vaduz-
Taiwo tegen Messi. Dat is het duel waar het deze wedstrijd om draait. En Messi, daar staat geen maat op, zeker niet als de linksback Taye Taiwo heet. Het zou me verbazen als die het einde van de wedstrijd haalt. Messi heerst en schiet M0NTANA naar de volgende ronde.
4. Mike -
BreachBij Mike mis ik de creativiteit. Wat als hij op achterstand komt en Breach zich terugtrekt? Zijn team zie ik niet in staat om openingen te vinden. Stuk voor stuk harde werkers, Xavi is een goede teamspeler, alleen heb je niks aan hem. Zidane en Drogba maken het verschil.
5.
mcyodogg - Tim86
Open doekje voor mcyodogg. De achterhoede van Tim86 oogt wankel, zeker tegen het collectief van mcyodogg. Makelele is een breker, Lampard en Scholes toppers en voorin is vooral snelheid aanwezig.
6.
Gordon_Shumway - dndiek
dndiek lijkt mij typisch een team dat op de counter speelt en gokt op Eto'o. Geef mij maar lekker de bal, denkt coach Shumway. Dan kan Aimar het werk doen, geflankeerd door Jonk en Vicente. De twee killers voorin straffen zelfs het kleinste foutje van dndiek af.
7.
Dos37 - Joris33
Twee ploegen die niet bol staan van de kwaliteit, maar ook dat kan een leuke wedstrijd worden. Het team van Dos37 heeft net dat beetje extra met de aanwezigheid van Nedved, Sergio Ramos, Xabi Alonso en Giggs.
8. EnGCatjuh - 9christensen
Lijkt me duidelijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I. The Terrifying Snoman |
De Wageningse Berg