abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69091738
Het is tijd voor het tweede WK Draftteams. Na bijna 6 weken draften hebben de deelnemers 32 schitterende teams (waarvan 1 incompleet) weten te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, gaan we nu wederom bepalen wie het sterkste team heeft. Dat doen we via het WK-schema, dus zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams (A+B | C+D | E+F | G+H). De eerste twee gaan door naar de knock-out fase.

Dit is het topic van de tweede ronde. Het is de bedoeling dat je het team wat je de beste van de twee vindt, bold maakt. Welk team zou welk team verslaan op basis van de spelers en opstelling. De teams staan bij de user en een linkje naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes!

De regels:
-Je mag niet op je eigen wedstrijd stemmen
-Je mag slechts één keer stemmen
-Probeer je keuze te motiveren
-Bij gelijke stand telt het aantal #1 plekken uit de poule.
-Bij nog een gelijk stand telt het aantal #2 plekken uit de poule.

• Wedstrijd 1 BliksemSchigt vs Prosac

BliksemSchigt:

Prosac:

• Wedstrijd 2 Sjimz. vs MethodMich

Sjimz:

MethodMich:
    Dudek
    Trabelsi - Grygera - Carragher - Clichy
    Pires - Tymoschuk - Maniche - Diego
    Larsson - Van Nistelrooy

• Wedstrijd 3 M0NTANA vs Vaduz

M0NTANA:

Vaduz:

• Wedstrijd 4 _Mike_ vs Breach

Mike:

Breach:
    Rustu Recber
    Abelardo-Gallas-Dellas-Jankulovski
    Dyer - Ince - Seedorf -Zidane
    Trezeguet - Drogba

• Wedstrijd 5 Mcyodogg vs Tim86.

Mcyodogg:

Tim86:

• Wedstrijd 6 Gordon-Shumway vs Dndiek

Gordon-Shumway:
    Pagliuca
    Zanetti - Grimandi - Pellegrino - Riise
    Ivan Helguera
    Jonk - Aimar - Vicente
    Claudio Lopez - Batistuta

Dndiek:
    Dndiek:

• Wedstrijd 7 Dos37 vs Joris33

Dos37:

Joris33:
    Van der Sar
    Carlos Puyol - Chiellini - Iuliano - Grosso
    Albelda - Galasek - Hagi - B. Laudrup
    Ortega - Bierhoff

• Wedstrijd 8 EngCatjuh vs 9christensen

EngCatjuh:

9christensen:

Stemmen kan tot donderdag 18.00

[ Bericht 12% gewijzigd door BliksemSchigt op 18-05-2009 09:52:38 ]
  •   zaterdag 16 mei 2009 @ 18:39:06 #2
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69092509
    1. Bliksemschigt - Prosac
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    6. Gordon Shumway - Dndiek
    7. Dos37 - Joris33
    8. Engcatje - 9christensen
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69092640
    Van de week eventjes goed naar kijken.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      zaterdag 16 mei 2009 @ 18:48:41 #4
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_69092735
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Van de week eventjes goed naar kijken.
    precies nu geen tijd om je er in te verdiepen
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      zaterdag 16 mei 2009 @ 19:04:38 #5
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_69093102
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcyodogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_69093447
    Wedstrijd 1 BliksemSchigt vs Prosac
    Met een 3 mansverdediging vind ik het elftal van Bliksemschegt elftal op de flanken te kwetsbaar wanneer je met een ruit op het middenveld speelt. Mocht je met 4 man op rij gaan spelen, Van der Vaart en Baggio vind ik niet optimaal renderen als buitenste middenvelders.

Daarnaast zal het verdedigende blok van Prosac in staat zijn om het voetballende vermogen van BS's centrum te neutraliseren, door Iniesta en Pirlo uit de wedstrijd te halen haal je denk ik de angel uit het spel. Op die manier zal ook de aanvoer naar de aanval stokken.

Prosac zal helemaal kunnen domineren wanneer hij een verdediger doorschuift naar het middenveld, op die manier kan hij een overtal creëren om vervolgens Totti in stelling te brengen die met een geniale actie Shearer of een opkomende middenvelder in stelling brengt. Ook via de flanken kan hij de man meer situatie uitspelen, maar Rosicky en Schweinsteiger zijn meer spelers die naar binnen trekken dan spelers met krijt aan de schoenen.

Wedstrijd 2 Sjimz. vs MethodMich
    Methodmich heeft een erg uitgebalanceerd team, maar dat heeft sjimz ook. Allebei goalgetters voorin, allebei een sterk middenveld en beiden een degelijk centrum achterin.

Sjimz zal de wedstrijd uiteindelijk toch gaan winnen, de backs van Methodmich zijn net iets te kwetsbaar om de klasse van sjimz op te vangen. Met name Joe Cole of de zwervende Ronaldo zullen het verschil maken.

Mochten deze toch in toom gehouden worden, dan heeft sjimz nog altijd Buffon die zijn team er doorheen kan slepen.

Wedstrijd 3 M0NTANA vs Vaduz
    Carvalho en Marco zijn in staat om Elber en Ibrahimovic tegen te houden, maar ik ben er niet van overtuigd dat Taiwo goed genoeg is om Messi de baas te zijn.

Bovendien heeft M0NTANA met Kily, Di Livio en Stankovic enorm veel loopvermogen. Vaduz heeft dat weliswaar ook, maar het verschil zit hem in de vierde middenvelder. M0NTANA heeft de briljante controleur Redondo, terwijl Vaduz de luie Rivaldo heeft. Ook M0NTANA zal hierdoor het middenveld in handen kunnen nemen.

Wedstrijd 4 _Mike_ vs Breach
    Tot nu toe de teams die het meest aan elkaar gewaagd zijn in mijn optiek. Breach heeft op het middenveld een streepje voor met Zidane, maar zal uiteindelijk toch verliezen vanwege een gebrek aan kwaliteit achterin. Dellas en Abelardo zijn aardige verdedigers, maar 2 van dit soort trage net-niet toppers gaat je de kop kosten.

Wedstrijd 5 Mcyodogg vs Tim86.
    Een vrij eenvoudige wedstrijd in het voordeel van mcyodogg. Zijn middenveld is erg allround en zijn voorhoede beschikt over veel snelheid. Tim86 werd in de vorige ronde nog gered door een pegel van Mihajlovic, maar dezelfde Mihajlovic vormt samen met Tudor een te traag centrum die de aansluitende middenvelders en spitsen van mcyodogg niet bij kunnen benen.

Ook op het middenveld mist hij met Micoud en Gilberto Silva de echte klasse die nodig is om door te gaan naar de volgende ronde.

Wedstrijd 6 Gordon-Shumway vs Dndiek
    Gordon heeft met Grimandi een zwakkere schakel achterin, terwijl dndiek een ijzersterke verdediging heeft.

dndiek heeft ook een goed middenveld, maar de creatieve middenvelders vind ik niet van absolute wereldklasse. Op dit punt scoort Gordon weer hoger met Aimar en Vicente.

Voorin hebben ze beiden een koningskoppel.

Batistuta is 1 van mijn all-time favorieten, vandaar dat Gordon mijn stem krijgt.

Wedstrijd 7 Dos37 vs Joris33
    Wederom een lastige keuze. Zowel de achterhoede, voorhoede als het middenveld zijn aan elkaar gewaagd. Het zal dus op 1 of 2 posities beslist gaan worden.

Ik kies voor Dos37. Xabi Alonso is voetballend net wat sterker dan Galasek en Nedved is allrounder dan de zelden meeverdedigende Hagi. Niet voor niets staat Nedved al jaren aan de wereldtop, terwijl Hagi (die meer talent had) nooit bij een topclub geslaagd is.

Wedstrijd 8 EngCatjuh vs 9christensen
    EnGcatjuh is qua namen misschien wel de absolute titelfavoriet, maar ik zie toch 2 zwakke plekken bij hem. Ten eerste zijn centrum achterin. Allebei ijzersterke verdedigers, maar ook niet de snelsten, waardoor je tegenover een snelle aanval kwetsbaar bent.

Het tweede zwakke punt is Riquelme, een verschrikkelijk luie speler die het spel ook nog eens gigantisch vertraagd. Bovendien denkt hij Mr. Bigstar te zijn die alle ballen moet krijgen, terwijl ik liever de ballen naar Ronaldo of Ribery zie gaan.

Toch gaat hij door naar de volgende ronde, puur te danken aan de buitenspelers en Pep & Lothar op het middenveld.

9christensen zal op het middenveld overlopen worden. Kaka, Mutu en Prosinecki is teveel van het goede.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 16-05-2009 19:25:41 ]
    pi_69093762
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    Bij christensen´s team heb ik een beter gevoel.
    Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
    Slepen ze me mee, hop naar de wc.
    Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
    pi_69094169
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    pi_69094358
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    pi_69094386
    Ben in ieder geval niet kansloos.

En Grimandi is gewoon tof
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_69094814
    Wie Berbatov, Iniesta, Pirlo en Nesta in zijn elftal heeft staan, kan bij mij niet stuk. Elftal van BliksemSchigt in mijn ogen de grote favoriet voor eindzege.

2. Sjimz - Methodmich
    Twee matige elftallen. Buffon maakt het verschil. Beide ploegen zijn kansloos in volgende ronde.

3. Montana - Vaduz
    Redondo en Messi: smullen. Die twee worden aangevuld met Argentijnse hardheid en klasse,gecombineerd met Italianen en in Italië geschoolde bikkels. Ploeg van -Vaduz- steekt hier schril tegenaf. Jammer trouwens van Carvalho en Toni in team van MONTANA.

4. _Mike_ - Breach
    Ondanks brokkenpiloot in het doel is het elftal van Breach beter dan dat van _Mike_ . Zidane en toch ook Drogba maken voor mij het verschil. Beide ploegen halen finale niet.

5. Mcyodogg - Tim86
    Na lang wikken en wegen toch maar gekozen voor mcyodogg. Aanval is matig, de rest van de ploeg steekt goed in elkaar. Jammer dat ik een keus moet maken. Elftal van Tim86 is bijna gelijkwaardig, maar Wiltord, Micoud, Pessotto, Tudor, Reiziger en keeper Taffarel leggen het toch af tegen de Britten van mcyodogg. Beide ploegen trouwens geen hoogvlieger.

6. Gordon_Shumway - dndiek
    De voorhoede van Gordon_Shumway doet me likkebaarden. Verder een matig ploegje. Maar dat van dndiek is nog minder. Sorry.

7. Dos37 - Joris33
    Ook twee gelijkwaardige ploeg. Veel spierballenvoetballers en weinig hersens in beide ploegen. Hagi net iets meer voetbalverstand dan Gascoigne en Giggs samen. En dan is Van der Sar er natuurlijk ook nog.

8. EnGCatjuh - 9christensen
    Zonder enige twijfel. Vooral door aanwezigheid van Riquelme. Dan kan je als ploeg bij mij niet stuk. Voeg daar Cristian Ronaldo, Guardiola en Ribéry bij en de klasse druipt er af. Komt ver deze ploeg.
      zaterdag 16 mei 2009 @ 20:07:15 #12
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_69094852
    ik ga hier in de loop van de week even stemmen.
    Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
    pi_69094857
    Veel matige ploegen in de ogen van Beschouw
    pi_69094978
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 20:07 schreef sjimz het volgende:
    Veel matige ploegen in de ogen van Beschouw
    Ik weet ook wel dat je bij het samenstellen van je ploeg soms genoodzaakt bent mindere voetballers te nemen, omdat anderen jouw favoriete spelers net voor je neus wegkapen. Ik beoordeel de ploegen die er nu staan. En ik mag mijn mening toch wel geven? Waarom dan dat huilie bij jouw post?
    pi_69095035
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat je bij het samenstellen van je ploeg soms genoodzaakt bent mindere voetballers te nemen, omdat anderen jouw favoriete spelers net voor je neus wegkapen. Ik beoordeel de ploegen die er nu staan. En ik mag mijn mening toch wel geven? Waarom dan dat huilie bij jouw post?
    Tuurlijk mag jij je mening geven vandaar ook mijn !
    pi_69096838
    Je bent gewoon way too kritisch Beschouw. Lijkt gewoon net alsof er een stuk of 13 drama-elftallen staan.

Maar dat mag natuurlijk.
    That's all folks!
    pi_69096884
    1. BliksemSchigt - Prosac
    2. Sjimz - MethodMich
    3. M0NTANA - Vaduz
    4. _Mike_ - Breach
    5. Mcyodogg - Tim86
    6. Gordon-Shumway - Dndiek
    7. Dos37 - Joris33
    8. EngCatjuh - 9christensen
    pi_69101452
    Mooi dat ik nog door ben gegaan, straks even de boel hier analyseren
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_69101477
    Een puntje voor de moeite zou wel fijn zijn.
    That's all folks!
    pi_69104129
    2. Sjimz - MethodMich
    3. M0NTANA - Vaduz (niet voor de moeite)
    4. _Mike_ - Breach
    5. Mcyodogg - Tim86
    6. Gordon-Shumway - Dndiek
    7. Dos37 - Joris33
    8. EngCatjuh - 9christense
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_69111103
    2. Sjimz - methodmich
    3. M0NTANA - -Vaduz-
    4. _Mike_ - Breach
    5. mcyodogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_69111633
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
      zondag 17 mei 2009 @ 11:07:00 #23
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69111711
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    8. Engcatjuh - 9christensen
    pi_69115293
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    pi_69117711
    Geen stem

2. Sjimz - Methodmich
    Bijna twee gelijkwaardige teams, waarbij Sjimz duidelijke achterin beter is, en MM voorin de creatievere spelers heeft. Moeilijke keuze, dit wordt uiteraard beslist op penalties. En dan heeft MM Dudek, die er net als in 2005 wel raad mee weet.

3. Montana - Vaduz
    Individuele momenten gaat dit duel beslissen en dan heeft Montana Messi lopen, met Toni en doet Vaduz Zlatan en Rivaldo er tegenover. Materazzi weet wel raad met de Zweed, maar Taiwo en Toure zijn niet goed genoeg om Messi af te stoppen.

4. Mike - Breach
    Ook weer een heel lastig duel, kwaliteiten liggen op het middenveld, maar uiteindelijk komt Breach ondanks Zidane een stapje te kort. Xavi en Toure op het middenveld, met de draver Kuijt. Een simpele 1-0 van Kluivert is de beslissing.

5. Mcyodogg - Tim86
    Ongelooflijk sterk team van Mcyodogg, op de aanval na, maar het is verder op elke positie een klasse beter dan Tim86. Scorend vermogen op het middenveld, voor rust is het duel beslist.

Prachtig middenveld gevecht op een voetballende manier ondanks al het zuidelijk temperatement. Na de 3-3 is het uiteindelijk nog een keer de onstopbare Eto'o met de beslissende 4-3 voor Dndiek.

7. Dos37 - Joris33
    Veel kansen, maar weinig goals. Uiteindelijk ontsnapt Giggs toch nog een keer over links, legt hem toch terug op de rand middenlijn, een onachtzaam moment van Van Der Sar door een paar passen naar voren te maken, en Xabi Alsono schiet de bal binnen. 1-0.

8. Engcatjuh - 9christensen
    Misschien wel de wedstrijd van de 2e ronde. Prachtige matchup van gelijkwaardige teams, die de aanvallen kunnen afslaan. Uiteindelijk nekken de rode kaarten van Davids en Mutu het team van 9christensen, en maakt Ronaldo beide vrije trappen.
    pi_69118197
    Stemmen van Mike via de PM.

2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    pi_69122380
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_69122989
    Wedstrijd 1: BliksemSchigt vs Prosac
    Op individuele kwaliteit wint BliksemSchigt het van Prosac. Pirlo en Iniesta als aangevers voor Villa en Berbatov, het is teveel voor de verdediging van Prosac, ondanks de aanwezigheid van Roy Keane voor de verdediging. Een ploeg met sterkere buitenspelers zou in de volgende ronde echter wel voor problemen kunnen zorgen voor het team van BliksemSchigt.

Wedstrijd 2: Sjimz vs MethodMich
    Een vrij eenvoudige zege voor het team van Sjimz. Het elftal van MethodMich steekt goed in elkaar, maar op vrijwel elke positie heeft Sjimz een betere speler en dat geeft de doorslag.

Wedstrijd 3: M0NTANA vs Vaduz
    Misschien wel de moeilijkste keuze deze ronde. Beide teams zijn erg sterk. Vaduz heeft duidelijk betere spitsen, maar M0ntana heeft een iets beter middenveld en een sterkere achterhoede. Die meedogenloosheid achterin en de ingevingen van Messi zorgen ervoor dat M0ntana doorgaat. Vaduz heeft pech met de loting.

Wedstrijd 4: _Mike_ vs Breach
    Hier twee teams met wat meer geluk bij de loting. Met Vidic, Xavi, Kluivert, Zidane en Drogba zijn er aan beide kanten prachtige spelers aanwezig, maar beide elftallen hebben ook zwakke plekken. Omdat die bij Breach vooral achterin zitten en bij _Mike_ meer door het hele elftal verspreid zijn, en dus beter op zijn te vangen door de andere spelers, wint _Mike_ dit duel.

Wedstrijd 5: Mcyodogg vs Tim86
    De klasse van Henry is niet genoeg voor het elftal van Tim86 om het geniale middenveld van Mcyodogg te verslaan. Met dit middenveld kan je van vrijwel iedereen winnen. Voeg daar een degelijke keeper, fysiek uitstekende verdediging en gevaarlijke spitsen bij en je hebt een titelkandidaat.

Wedstrijd 6: Gordon-Shumway vs Dndiek
    Weer een thuisoverwinning, voor wat mij betreft het leukste elftal van deze verkiezing. Een kleurrijk team met een mooie mix van kwaliteiten. Bij het elftal van Dndiek rust de druk teveel op de schouders van Del Piero, die zelf zal moeten scoren of Eto’o in stelling moet brengen, de rest van het team is wel degelijk in defensief opzicht, maar brengt aanvallend te weinig.

Wedstrijd 7: Dos37 vs Joris33
    Dos37 wint de slag op het middenveld. Hij heeft er meer kwaliteit en ook meer veelzijdigheid dan Joris33, die duidelijk 2 waterdragers en 2 mooi weer voetballers heeft gekozen. De achterhoede is bij beide teams degelijk, maar niet geweldig, en ook de voorhoede laat wat te wensen over.

Wedstrijd 8: EngCatjuh vs 9christensen
    En tot slot kan het team van 9christensen niet op tegen dat van EngCatjuh. En dat is geen schande, want EngCatjuh heeft een uitstekend elftal bij elkaar gesprokkeld. Een goede verdediging en daarvoor Guardiola die de drie aanvallende middenvelders van wereldklasse in stelling moet brengen. En dan nog goaltjesdief Pauleta.
    AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
    pi_69123152
    Duel 1: BliksemSchigt.

Het verschil zit hem in de keepers. De defensies houden het redelijk potdicht, waardoor Lehmann uiteindelijk de genadeslag uitdeelt door - zoals vaker - dom rood te pakken. Hierover windt Keane zich zo op, dat ook hij mag vertrekken. De door Pirlo benutte strafschop is uiteindelijk voldoende. Schmeichel redt het team van BS nog enkele keren als de negen van Prosac een wanhoopsoffensief beginnen.

Duel 3: M0NTANA

De mannen van Vaduz zijn voorin lekker frivool. Rivaldo, Zlatan, ze toveren er lustig op los. Helaas, de Zuid-Amerikaanse slagers van M0NTANA slijpen de messen en zorgen dat alles stopt op de rand van de zestien. Waarna een dribbel van Messi, afgerond door Toni, uiteindelijk de beslissing brengt.

Duel 4: Breach

Veel spektakel. Rüstü juicht met strepen onder de ogen na elke redding, Dida speelt enkele toneelstukjes, maar het gebeurt toch echt binnen de lijnen. En daar is het tikken van Xavi, het sleuren van Kuijt, de kracht van Touré Yaya en de geslepenheid van Kluivert gunstig voor Mike. Maar toch, de mannen van Breach hebben net die extra klasse, waar hard werken niet tegen opgewassen is. Zidane dus. Hij bedient Trezeguet twee keer en gunt Seedorf een strafschop, die hij niet benut trouwens.

Duel 5: mcyodogg

Lastig potje. De teams hebben beide enkele mindere spelers, die in dit duel ook flink door de mand vallen. Bij Tim zijn dat met name de backs. Boban en Henry stellen de defensie van mcyodogg voor enkele problemen, maar verder dan één goal komt men niet. Terwijl mcyodogg wel ziet hoe Hasselbaink op aangeven van Lampard en Scholes twee goals maakt en zijn team dus wint.

Duel 6: dndiek

Ook twee redelijk gelijkwaardige teams met wat mindere goden in de ploeg. dndiek moet op de bank af en toe met afgrijzen toekijken hoe Finnan door Vicente wordt gedold. Het levert slechts een goal van Batistuta op. Helaas voor Gordon, want zijn mandekker Grimandi is Eto'o drie keer kwijt. Toch een te zwakke defensie.

Duel 7: Joris33

Weer een tweetal teams met enkele jongens die op dit niveau niet thuishoren. Het is uiteindelijk de jeugdigheid van het team van Joris33 die het verschil maakt, want dit duel draait uit op verlengen. Daarin is het Hagi die Bierhoff de golden goal laat maken.

Duel 8: EngCatjuh

De mannen van 9christensen doen lang mee. Artiesten als Kaká, Prosinecki en Nilis leven zich uit, Davids jaagt de boel op en Makaay scoort twee keer vanuit het niets. De tien van EngCatjuh hebben het lastig. Officieel zijn ze met elf, maar Riquelme onttrekt zich angstig en opzichtig aan de duels met Davids. Toch verzorgen Cristiano Ronaldo en Ribery gezamenlijk de totale productie, zij zijn een plaag voor elke defensie, zeker als daar een mindere goalie als Coupet achter staat.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_69135652
    Op veler verzoek, heb ik vanavond toch maar een filmpje in elkaar gedraaid.

En met 'veler' bedoel ik 1 iemand. En met 'verzoek' bedoel ik zijdelings vragen of ik nog zoiets ging doen.

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_69136339
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef mcyodogg het volgende:

En met 'veler' bedoel ik 1 iemand. En met 'verzoek' bedoel ik zijdelings vragen of ik nog zoiets ging doen.

Gaaf filmpje. Hasselbaink
    AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
    pi_69144357
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 17:32 schreef methodmich het volgende:
    De tien van EngCatjuh hebben het lastig. Officieel zijn ze met elf, maar Riquelme onttrekt zich angstig en opzichtig aan de duels met Davids.
    Gast... Riquelme hoeft toch geen duels aan te gaan, laat de bal maar het werk doen
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
      maandag 18 mei 2009 @ 11:15:51 #33
    234795 sezten
    El genius
    pi_69144578
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Gast... Riquelme hoeft toch geen duels aan te gaan, laat de bal maar het werk doen
    Toch goed gestemd op Christensen dus.
    Davids krijgt vrij spel van jou.
    pi_69145093
    Het is de verdedigende zwakte die BliksemSchigt gaat opbreken. Mijn inziens is het alleen verstandig met een driemansverdediging te spelen in tijden van nood óf met twee brekers ervoor. En die ontbreken toch bij zijn team. Voetballend zit het prima in elkaar, hoewel ik betwijfel of de spitsen vaak hun man voorbij kunnen komen. De creativiteit zal toch van het middenveld moeten komen. Keane en Carrick vreten Pirlo en Iniesta op, om zo alle aanvoerlijnen door het centrum af te snijden. Van de flanken zal het niet moeten komen bij BS. 1-3 voor Prosac.

2. sjimz -methodmich
    Sjimz heeft een uitgebalanceerd elftal dat in mijn ogen een van de favorieten is voor de titel. Methodmich heeft ook een uitgebalanceerd elftal, maar verliest het op individuele kwaliteit. Het middenveld van methodmich bestaat uit prima spelers, maar wordt op klasse overklast door dat van sjimz. 2-0.

3. M0NTANA - -Vaduz-
    Taiwo tegen Messi. Dat is het duel waar het deze wedstrijd om draait. En Messi, daar staat geen maat op, zeker niet als de linksback Taye Taiwo heet. Het zou me verbazen als die het einde van de wedstrijd haalt. Messi heerst en schiet M0NTANA naar de volgende ronde.

4. Mike - Breach
    Bij Mike mis ik de creativiteit. Wat als hij op achterstand komt en Breach zich terugtrekt? Zijn team zie ik niet in staat om openingen te vinden. Stuk voor stuk harde werkers, Xavi is een goede teamspeler, alleen heb je niks aan hem. Zidane en Drogba maken het verschil.

5. mcyodogg - Tim86
    Open doekje voor mcyodogg. De achterhoede van Tim86 oogt wankel, zeker tegen het collectief van mcyodogg. Makelele is een breker, Lampard en Scholes toppers en voorin is vooral snelheid aanwezig.

dndiek lijkt mij typisch een team dat op de counter speelt en gokt op Eto'o. Geef mij maar lekker de bal, denkt coach Shumway. Dan kan Aimar het werk doen, geflankeerd door Jonk en Vicente. De twee killers voorin straffen zelfs het kleinste foutje van dndiek af.

7. Dos37 - Joris33
    Twee ploegen die niet bol staan van de kwaliteit, maar ook dat kan een leuke wedstrijd worden. Het team van Dos37 heeft net dat beetje extra met de aanwezigheid van Nedved, Sergio Ramos, Xabi Alonso en Giggs.

Lijkt me duidelijk.
    pi_69145126
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 11:15 schreef sezten het volgende:

[..]

Toch goed gestemd op Christensen dus.
    Davids krijgt vrij spel van jou.
    Nooit van doordekken gehoord?
      maandag 18 mei 2009 @ 12:27:45 #36
    216586 Clesar03
    Let's go OILERS!
    pi_69146889
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    "More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
    pi_69150921
    Overall is BS gewoonweg iets sterker, alhoewel ik niet helemaal overtuigd ben van de vleugels. Maar er loopt gewoonweg net iets meer kwaliteit dan bij Prosac.

2. Sjimz - Methodmich
    Sjimz heeft een uitstekend elftal op de been gebracht en er loopt in elke linie eigenlijk meer kwaliteit dan bij MM.

3. Montana - Vaduz
    Montana gaat door vanwege zijn spijkerharde verdediging en natuurlijk de held van het elftal: Redondo. De verschillen zijn niet heel groot, maar verwacht dat Rivaldo net niet geniaal genoeg is om Redondo in de luren te leggen.

4. Mike - Breach
    Vrij gelijkwaardige teams. Breach gaat door omdat Zidane zijn team bij de hand neemt.

5. Mcdyogg - Tim86
    Mcdyodogg is overall gewoonweg beter. Met Makalele op het middenveld wordt het voor de rest wel heel makkelijk voetballen.

Deze is een lastige. Dndiek heeft een geweldige koppel centraal op het middenveld en een sterke verdediging. Maar zelfs zijn verdediging is niet opgewassen tegen Batigol. Zelfs scoort hij te weinig door gebrek aan creativiteit op middenveld.

7. Dos37 - Joris33
    Wint het nipt door de aanwezigheid van Nedved en Giggs, die het team op sleeptouw nemen.

De vleugels doen het. 9christensen scoort niet, terwijl Ribery en Ronaldo de verdediging gek draaien. Pauleta kopt een bal netjes binnen en de wedstrijd is beslist.
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
    pi_69155981
    Ik ga vandaag of morgen mijn verhaaltje posten, maar tot die tijd wil ik em alvast in mijn AT hebben
    ----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
    pi_69183268
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef mcyodogg het volgende:

Whehehe. Mooi filmpje.

Stemmen kan nog steeds - ook door niet-deelnemers .
    pi_69183357
    Beiden hebben een elftal met mooie namen. Vooral de voorhoedes zijn voor mij favoriete spelers. Echter vind ik vooral de as van BS er bovenuit steken en daar zal hij het dan ook op winnen.

2. Sjimz - Methodmich
    Deze is wederom heel moeilijk. Sjimz heeft achterin veel power en een motor op het middenveld met Viera, echter heeft MM een op en top uitgebalanceerd elftal. Tymoschuk heeft mij doen overtuigen om toch voor het team van MM te gaan.

3. Montana - Vaduz
    Mooie namen bij Vaduz. Maar de achterhoede van Montana is simpelweg te sterk.

4. -

5. Mcdyogg - Tim86
    Hier wordt de strijd beslist op het middenveld en daar vind ik het middenveld van Mcyodogg toch net even een klasse beter.

Dit gaat een wedstrijd worden met veel doelpunten omdat beide voorhoedes van wereldklasse zijn. Ik geef Eto'o hier het voordeel van de twijfel en heb dus gekozen voor Dndiek. Misschien wel na penalties.

7. Dos37 - Joris33
    Pff, weer zo'n moeilijke. Giggs wint het hier van zijn teammaatje Van Der Sar.

9christensen heeft pech dat hij misschien wel het sterkste elftal uit het toernooi heeft geloot. Hij heeft een prima team maar EC is gewoon te goed.
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
      dinsdag 19 mei 2009 @ 11:35:04 #41
    234795 sezten
    El genius
    pi_69183360
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nooit van doordekken gehoord?
    Niet in jouw teambeschrijving.
    pi_69193135
    1. Prosac. Met name het blok Carrick en Keane zorgt ervoor dat het middenveld van BS weinig te zeggen heeft. Verdediging staat gewoon en voorin staat natuurlijk een aanvaller die ondersteund word door Totti, wat een garantie is voor doelpunten. Vind de 3-mans verdediging van BS toch te gevaarlijk, ook icm het middenveld.

2. Sjimz. Aanval van MM heeft weinig in te brengen (alhoewel het geweldige aanvallers zijn) tegen een solide verdediging van Sjimz. Voorin heel dodelijk tegenover de verdediging van MM, vooral met Litmanen die erachter opereert.

3. Neigde naar Vaduz te gaan maar toch voor Montana gegaan. Montana heeft een aanvallende ploeg maar dat kan met zo'n verdediging en Redondo ervoor. Messi op de zijkant maakt gehakt van Taiwo en de verdediging laat echt niks door.

4. Breach, de aanval is altijd in staat om te scoren, vooral Trezeguet. Het middenveld is geweldig, vooral met Zidane, die vanuit alle hoeken en standen óf op goal kan schieten, óf een aanvaller voor de goal kan zetten.

5. De aanval van Tim86 gaat hier denk ik de wedstrijd beslissen. Henry in topvorm is geweldig. De verdediging van hem kan de aanval van Mcyodogg uitschakelen.

6. Dndiek, het heeft een fantastisch blok wat het middenveld van GS kan stoppen. Eto'o is natuurlijk een aanvaller die elke eventuele achterstand goed kan maken, om over Del Piero nog maar te zwijgen, dat moet ook wel aangezien Batistuta en Lopez het de verdediging heel moeilijk maakt.

7. Dos37. Overall meer kwaliteit, goede balans in de ploeg. Ik zie sowieso al niet in waarom deze ploeg verliest van Joris. De verdediging van Joris heeft al moeite met Giggs op links en Bebeto op rechts, en met Nedved achter Sheringham zal het zeker doelpunten opleveren. 2 Controlerende middenvelders in de namen Gascoigne en Xabi Alonso erachter zorgt voor een solide blok. Ook kunnen beide backs bij gelegenheid opkomen maar zullen ze verdedigend altijd hun mannetje staan samen met het centrale blok tegenover Ortega en Bierhoff.

8. EngCatjuh. Riquelme gaat hier de strijd verliezen tegen Davids, maar dat maakt helemaal niet uit. Het middenveld van 9christensen kan voor de rest niet op tegen Pep en Lothar. De individuele klasse van EngCatjuh gaat zeker voor een aantal doelpunten zorgen.
    We are living in a material world, and I am a material girl
    pi_69223973
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    boren en boren
      woensdag 20 mei 2009 @ 14:43:35 #44
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_69226642
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana- Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
    pi_69228785
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:47:15 #46
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_69228893
    tvp, vanavond even naar kijken.
      Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2009 @ 17:33:59 #47
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_69232397
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_69244861
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. Mcdyogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    pi_69253274
    2. Sjimz - Methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. _Mike_ - Breach
    5. Mcyodogg - Tim86
    7. Dos37 - Joris33

[ Bericht 0% gewijzigd door dndiek op 21-05-2009 13:56:11 ]
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_69257954
    Tot 18.00 kan er nog gestemd worden, ook door niet-deelnemers .
    pi_69258953
    Even zonder uitleg:

2. sjimz - methodmich
    3. Montana - Vaduz
    4. Mike - Breach
    5. mcyodogg- Tim86
    7. Dos37 - Joris33
    That's all folks!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo