abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68924610
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:22 schreef PhifeDawg het volgende:

Gaizka Mendieta. Gaizka Mendieta ( ) is mijn favoriete voetballer aller tijden
Onbegrijpelijk.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_68933447
Na de eerste dag toch al een behoorlijk aantal stemmers, en redelijk wat stemmen van niet-deelnemers, maakt het wel zo leuk . Varieert van 19 tot 14 stemmen per poule.

Niemand staat op de hatelijke nul en in vergelijking met de uitslagen van het vorige WK, lijkt het dit jaar ook wel spannender in elke poule.
pi_68934458
Alleen de strijd om de 1e plek in poule H is niet zo spannend meer
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_68934850
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
De 2de plek daarintegen!
Ik hoop echt dat het zo spannend blijft tot het einde. En wie er ook wint, maakt me niet uit. Moge de beste die 2de plek pakken
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_68941956
Mijn team:

Spelersintroductie:

Ruud Hesp:
Betrouwbare keeper is wat ik wilde, een betrouwbare keeper is wat ik heb. Geen topper, maar dat hoeft van mij ook niet.Ook nog pluspunt is dat het een Nederlander is (tijdlang derde keeper van het land).

Marcos Evangelista de Moraes "Cafú":
Een van de beste rechtervleugelverdedigersk van de laatste 15 jaar. Pendolino stond bekend om zijn uitstekende loopvermogen en bijkomende rushes langs de lijn. Ideale rechtsback voor mijn elftal.

Jaap Stam:
Behoeft geen introductie. Jaap is een held en met recht mijn eerste keuze in de draft.

Philippe Mexès:
Al jarenlang actief in de serie A voor As Roma. Samen met Jaap de onneembare vesting in het hart van mijn verdediging.

Yuri Zhirkov:
Zeer aanvallende back (speelt ook geregeld als linkshalf en soms als linksbuiten), die desondanks zijn verdedigende taken niet schuwt. Bij Rusland uitstekend spelend op het EK, wat hem een plaats in het beste EK elftal opleverde. Kortom net als Cafu een ideale back voor mijn elftal.

Mahamadou Diarra:
Ik zie hem als een ideale controlerende middenvelder voor een aanvallend elftal. Verdedigend sterk en zelden balverlies, oftwel een onzichtbare maar oh zo nuttige kracht op mijn middenveld.

Michael Ballack:
Spil van het elftal. Zorgt zowel voor de opbouw van achteruit, als voor de aanluiting richting de voorhoede. Een brok Duitse winnaarsmentaliteit, waar een team alleen maar voordeel van heeft.

Juan Carlos Valerón Santana:
Mijn creatieve man op het middenveld. Geweldige techniek en dito passing, waar je altijd rekening mee zal moeten houden. Was mijn favoriete voetballer bij SuperDepor en een 'must have' voor mijn team.

Joaquín Sánchez Rodríguez:
Een pure rechtsbuiten, die je niet veel meer ziet. Door zijn onnavolgbare dribbels een nachtmerie voor elke linksback. Volg hem al vanaf zijn beginperiode bij Betis en stond al vanaf het begin op mijn lijstje.

Dejan Savićević:
Il Genio stond bekend vanwege zijn geweldige inzicht en super balcontrole. Daarnaast pakte hij ook geregeld een doelpuntje mee. Mede gekozen door zijn functionaliteit, waardoor hij nu op de linkervleugel terecht is gekomen. Ik heb nu al medelijden met de rechtsback die tegenover hem staat.

Davor Suker:
Een goede spits maakt veel doelpunten, Suker maakt er meer. Punt. Een betere spits zou mijn elftal niet kunnen wensen.

Mijn systeem is 4-3-3, mijn speelwijze is aanvallend en mijn aanvoerder is Michael Ballack (durft tenminste tegen de scheids in te gaan ).
| Joa17 | vs Kryptonite |
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:02:55 #206
234795 sezten
El genius
pi_68943127
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou jou makkelijk op 0-0 kunnen houden en winnen met strafschoppen.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_68960757
Dickie's Sport Vereeniging (DSV)

© toma

1. Vítor Baía
Niet iedereen is overtuigd van de capaciteiten van deze geweldenaar, maar hij heeft maar liefst 31 prijzen (een wereldrecord) bij elkaar weten te keepen. Het is natuurlijk ook een kwaliteit om te blunderen op de momenten dat het kan.

2. Steve Finnan
Hij kan eventueel ook als middenvelder spelen, dus hij weet wat het is om mee de aanval te zoeken. Ook hij weet wat het is om grote finales te spelen.

3. Alessandro Costacurta
Een echte Italiaanse verdediger. Je zult hem niet vaak zien scoren, maar Billy weet wel donders goed hoe hij iemand het scoren moet beletten.

4. Ciro Ferrara
Nog een echte Italiaanse verdediger. Samen met die andere Italiaan in de verdediging zal hij heersen in de eigen 16 meter.

5. Nuno Valente
De lieveling van Mourinho kan heel goed uit de voeten op de linksbackpositie. Hij zal zijn taak netjes uitvoeren en zijn momenten kiezen om mee op te komen

8. Carlos Dunga & 6. Didier Deschamps
Door voor twee controlerende middenvelders te kiezen hoop ik het team net dat beetje extra zekerheid te geven wat het nodig heeft.

7. Mehmet Scholl
Hij mag zorgen voor de assists vanaf de rechterkant. Met zijn traptechniek moet dat mogelijk zijn. Hij is ook mijn man voor de corners.

11. Park Ji-Sung
Deze speler met een extra paar longen zorgt vanaf links voor de dreigende acties en zal zelf ook de nodige belangrijke doelpunten meepakken zoals hij deed en doet voor PSV (tegen AC Milan de 1-0 in de halve finale van de CL), Zuid-Korea (tegen Portugal de winnende op het WK 2002) en Manchester United (de 0-1 vorige week tegen Arsenal in de halve finale van de CL).

10. Alessandro Del Piero
Hij krijgt van mij een vrije rol. Hij heeft zo’n goede techniek en zoveel inzicht dat hij een heel belangrijke, zo niet de belangrijkste speler van mijn elftal is. Alex mag zorgen voor goede steekballen op Eto’o, maar natuurlijk mag hij ook voor eigen succes gaan. Hij is de man voor de vrije trappen en de penalty’s.

9. Samuel Eto’o
Elk elftal heeft een echte spits nodig. Ik heb hem in de persoon van El Leon. Hij koppelt kracht en snelheid aan een dodelijke doeltreffendheid.

Dit wordt allemaal mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Dickies

[ Bericht 1% gewijzigd door dndiek op 14-05-2009 06:23:33 ]
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:50:23 #208
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_68983727

Een team is zo goed als haar keeper, daarom vond ik het belangrijk om snel een goede sluitpost te kiezen. Dat is uiteindelijk Iker Casillas geworden, de man die al jaren grandioos ballen tegenhoudt bij Real Madrid. Bij FC Intel is het de bedoeling dat hij niet alleen het doel schoon houdt, maar ook dat hij de verdediging aanstuurt. Overigens begint bij Casillas ook de Spaanse as die door m’n team heen loopt.

Omdat Casillas doorgaans met een Spaanstalige verdediging te maken heeft, leek het me handig om voor hem in elk geval wat ervaren verdedigers neer te zetten, die aan een half woord in welke taal dan ook genoeg hebben. Met Sanchís en Terry in het midden zit het in bikkelend opzicht in elk geval goed, met als bijkomend voordeel dat ze allebei ook nog opbouwende kwaliteiten bezitten. Sanchís heeft bovendien geen communicatieproblemen met Casillas, wat weer verder borduurt op de Spaanse lijn.

De buitenspelers van mijn verdediging zijn Irwin en Marcelo, de eerste heeft zijn sporen wel verdiend als opkomende back, de ander geldt als een aanstormend talent. Mijn verdediging is veelzijdig en de aanvallende en verdedigende kwaliteiten van alle vier de spelers doen doen niet voor elkaar onder, waardoor FC Intel in elk geval een solide basis heeft om vanuit op te bouwen.

FC Intel speelt redelijk aanvallend, met drie aanvallende middenvelders en één verdedigende. Sissoko neemt die functie op zich, met zijn imposante fysiek is hij een schrik voor zijn tegenstanders. Verder is hij twee seizoenen bij Valencia van waarde geweest, waardoor hij niet alleen voetballend maar ook taalkundig de brug is tussen de verdediging en de aanvallende middenvelder Fàbregas.

Op de linkervleugel staat het aanstormende talent Hatem Ben Arfa die in zijn teen al meer talent heeft dan wat ik bij het gros van de tegenstanders hier zie. Op rechts een bewezen kracht, die gelukkig ook niet vies is van een beetje verdedigend werk: Camoranesi. Gezegend met een uitstekende dribbelkwaliteiten en een geniale pass is hij de plaaggeest die de voorhoede moet gaan voorzien van bruikbare ballen.

In het centrum staat Cesc Fàbregas, eigenlijk zegt dat al genoeg. Met zijn inzicht, daadkracht en handelend vermogen is hij de schakel tussen de opkomende achterhoede en de twee spitsen die voor hem staan.

In zo’n fantastisch team heb je natuurlijk ook behoefte aan spitsen. Twee zullen voldoende blijken te zijn. Van Persie, het technische genie met de fluwelen traptechniek en het overzicht. Pluspunt is dat hij samen met Fàbregas bij Arsenal speelt en ze elkaar dus feilloos aanvoelen. Naast hem staat een rasechte afmaker: Fernando Morientes. Tevens gezegend met een redelijke techniek, maar vooral in te zetten als goaltjesdief. Hij vormt overigens het eindstation van de Spaanse as.

Oké, wat is de bedoeling? We spelen uiteraard om te winnen, maar ik zal eerst even uitweiden over FC Intel in de verdediging. Morientes en Van Persie zullen zoveel mogelijk voorin blijven staan, van de aanvallende middenvelders wordt echter verwacht dat ze meeverdedigen. Fabregas en Camoranesi doen dat zonder morren, maar Ben Arfa zal soms nog blijven hangen (sterallures krijg je er nooit 100% uit). Daarom zie ik het voor me dat Camoranesi soms terugzakt tot naast Sissoko, waarna Fabregas en Ben Arfa even op gelijke hoogte komen te staan achter de twee spitsen (4-2-2-2 dus als het ware). Het viermansblok in de verdediging zal uiteraard de tegenstanders stoppen als Sissoko het even niet aankan, wat Camoranesi de gelegenheid geeft om weer zijn oude plek op te zoeken.

Wat betreft de aanval is het vrij simpel, de vleugelverdedigers krijgen de kans om mee op te lopen, zodat Camoranesi en Ben Arfa nog verder naar voren kunnen trekken om de ballen terug te leggen op Morientes, Van Persie en Fabregas (die dan ook mee kan lopen naar voren, waarbij er tijdelijk een derde spits in het strafschopgebied is). De verdediging zal voornamelijk opkomen vanaf de rechterzijde (Irwin dus), Marcelo heeft in verhouding net iets minder kwaliteit met de opbouw.

Het hart van de verdedigende spelers (Sanchís, Terry en Sissoko) zal in de aanval te allen tijde blijven staan, waarbij alleen Sissoko evt. een paar meters naar voren mag trekken om Fabregas aan te spelen. Want de aanvallen gaan natuurlijk niet altijd over de zijkanten. Met twee creatieve voetballers die elkaar feilloos aanvoelen (Van Persie en Fabregas), is het een eitje om de verdediging van de tegenstanders uit elkaar te spelen, waarna Morientes vrij kan gaan staan om de ballen er in te tikken.

Simpel zat.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_68992616
Had iemand trouwens nog centrale verdedigers op z'n lijstje staan waarvan 'ie dacht: 'dat die niet gekozen is'.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_68993010
Ben-Haim?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68993316
Jorge Andrade
Martin Laursen
Olaf Mellberg
en Edmilson kon er ook aardig uit te voeten, al was het meer een verdedigende middenvelder.
| Joa17 | vs Kryptonite |
pi_69024306
24 tot 30 stemmers per poule, opzich wel redelijk. Als alle deelnemers zouden stemmen plus het aantal externe, komen we rond de 45 stemmers uit, wat een mooi aantal zou zijn.

Het grootste deel van de poules ligt nog open en kan met een aantal stemmen zomaar weer omslaan naar een andere kant.

Mocht er nou in tot zaterdag helemaal niets meer bijkomen qua stemmen, dan verplaats ik de deadline van zondag 12.00 naar zaterdag 17.00 .

Scheelt toch weer een dagje .
pi_69024356
Ja ik zal de topics eens ff kicken
pi_69072225
Ik kan het mis hebben, maar Carlos Valderrama is niet gekozen. Vond het wel een leuke speler
We are living in a material world, and I am a material girl
  vrijdag 15 mei 2009 @ 22:18:27 #215
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_69072294
Roberto Donadoni kon ook nog net
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_69072354
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef 9christensen het volgende:
Aargh , ik heb op je gestemd en je drinkt Grolsch.

* drinkt laatste slokje van zijn Heineken pils en pakt een nieuwe
We are living in a material world, and I am a material girl
  vrijdag 15 mei 2009 @ 22:29:58 #217
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_69072653
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Aargh , ik heb op je gestemd en je drinkt Grolsch.

* drinkt laatste slokje van zijn Heineken pils en pakt een nieuwe
goed bezig, je hebt beter inzicht in kwaliteit van spelers als in bier
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 15 mei 2009 @ 22:34:00 #218
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69072784
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef 9christensen het volgende:

Ronny Johnsen de centrale verdediger naast Jaap Stam.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69072969
Donadoni heb ik ook nog aan gedacht. En uiteraard held Canggia, dat niemand die gekozen heeft.

Als controlerende middenvelders had ik de beste Italiaan van het WK '98, Luigi Di Biagio, wel verwacht.

Ook Jens Jeremies had ik wel verwacht, toen die over the hill was behoorde Bayern opeens niet meer tot de Europese top.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 16-05-2009 00:15:42 ]
pi_69076073
Jeremies

Wat ie toen bij Bruggink flikte
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69079201
Mark Hughes
David Platt
Pierluigi Casiraghi
Ally McCoist
Stilliyan Petrov
Vladimir Smicer
Robbie Fowler
Ray Parlour
Roberto Sensini
Aron Winter
Claudio Caniggia
Karim Benzema
Jay Jay Okocha

Had ik nog staan als laatste keuzemogelijkheid, waarvan er uiteindelijk ook nog twee zijn gekozen naast mijn eigen keuze.
pi_69079203
Oh, en ik sluit de deadline dus om 17.00 vandaag.
pi_69079537
Miland Baros
Roverto Sensini
Henning Berg

Die stonden ook nog op mijn lijstje.
pi_69080361
_Mike_ heeft Aron Winter, BS
pi_69082927
Benzema en Okocha waren ook al gekozen.

Ik had zelf ook Fowler nog op m'n lijstje staan net als Larsson, Forlan en Anelka
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:00:28 #226
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69082970
Solskjear is ook niet gekozen.
pi_69082975
Wie speler er hier ook nog OSM?
Ik ga over 10 dagen een Fok!League opstarten.
Wie mee wilt doen, kan zijn/haar voorkeur van team aangeven in het desbetreffende topic.
Lekker reclame maken zo
pi_69083355
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 09:43 schreef dndiek het volgende:
_Mike_ heeft Aron Winter, BS
Daarom stond er ook twee waren er naast mijn keuze gekozen. Okocha, Winter en Benzema dus.

.
pi_69084024
Wordt nog even aanpoten met het stemmen vandaag.
That's all folks!
pi_69084738
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef mcyodogg het volgende:
Jeremies

Wat ie toen bij Bruggink flikte
De allergrootsten hebben ook weleens last van kortsluiting.
pi_69084859
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:00 schreef Dos37 het volgende:
Solskjear is ook niet gekozen.
en Solskjaer?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:29:00 #232
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69085142
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:17 schreef dndiek het volgende:

[..]

en Solskjaer?
die ook nog niet

en Solskjær ook nog niet
pi_69268078

Mijn verdedigende tactiek tegenover het team van Montana in de kwartfinale.

Panucci staat op Messi, die daar de ervaring voor moet hebben en het voordeel heeft rechtsbenig te zijn, tegenover Messi die ALLES met links wil doen. Dus daar ben ik niet zo bang meer voor. Nesta tegenover Toni is ook een prachtig duel, waarbij de geslepenheid van Nesta tegen zijn landgenoot zeker zal werken.

Een niet 100% verdediger tegen een niet 100% spits, met Baggio op Di Canio. Ook hier verwacht ik dat Di Canio efficiënt uitgeschakeld zal worden door de Italiaanse verdedigende middenvelder. Op rechts of links , Sktrel tegen Killy Gonzalez wanneer deze diep staat, en anders rugdekking geeft op aan het centrale duo.

Op het middenveld pakt Pirlo Stankovic op mocht het nodig zijn en heeft Iniesta de vrijheid om te doen wat hij wil. Van Der Vaart op Redondo, en daarvoor de drie spitsen die de verdediging afjagen. Berbatov als meer hangende op rechts, wegens de wellicht opkomende Sorin, maar ook Berbatov heeft net als VD Vaart weinig moeite met meters terug.

Ik weet dat ik me tegen een team met Messi iets moet indekken, dus Baggio zal veel controlerender spelen, en elke bal inleveren bij Pirlo en Iniesta, die samen met Rafael op het middenveld een overmacht tegen de luie Stankovic en Redondo zeker moeten kunnen uitspelen. Sorin en De Livio zijn niet de mandekkers die Benzema en Berbatov kunnen afstoppen, terwijl Materazzi en Calvalho het samen te druk hebben met Villa.
pi_69277339
Kutspel
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:34:13 #235
232306 ikissedcharles
www.ikissedcharles.web-log.nl
pi_69277348
-eh? -

[ Bericht 69% gewijzigd door sjimz op 21-05-2009 23:35:44 ]
www.ikissedcharles.web-log.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')