abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68900362
Het is tijd voor het tweede WK Draftteams. Na bijna 6 weken draften hebben de deelnemers 32 schitterende teams (waarvan 1 incompleet) weten te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, gaan we nu wederom bepalen wie het sterkste team heeft. Dat doen we via het WK-schema, dus zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. De eerste twee gaan door naar de knock-out fase.

Dit is het topic van poule A en B. Het is de bedoeling dat je hier gaat stemmen per poule op de 2 teams die jij het beste vindt. De teams zoals ze door de user zijn bedacht vind je onder de poule. De linkjes in de poulestand zijn naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Tot zondag 12.00 kan er gestemd worden. Uiteraard kunnen niet-deelnemers ook stemmen, graag zelfs!

Succes!

De regels:
-Je mag niet in je eigen poule stemmen
-Je mag slechts één keer stemmen
-Probeer je keuze te motiveren
-De nummer 1 ontvangt 2 punten
-De nummer 2 ontvangt 1 punt.
-Bij gelijk puntentaantal geeft het aantal #1 plekken de doorslag.

Poule A
1. BliksemSchigt
2. Borisz
3. MethodMich
4. PhifeDawg

BliksemSchigt:
Schmeichel
Panucci - Nesta - Skrtel
D. Baggio
Iniesta - Pirlo
Van Der Vaart
Benzema - David Villa - Berbatov

Borisz:
Barthez
Neville - Burdisso - Linke -Maldini
Tiago - Benayoun - Ze Roberto - Robben
Huntelaar - Podolski

MethodMich:
Dudek
Trabelsi - Grygera - Carragher - Clichy
Pires - Tymoschuk - Maniche - Diego
Larsson - Van Nistelrooy

PhifeDawg:
Cech
Angloma - Desailly - Ujfalusi - Arbeloa
Mendieta -Titov - Petit
S. Arveladze - Vieri - Zola

Poule B:
1. Golfer
2. Intrepidivity
3. Prosac
4. Sjimz.

Golfer:

Jorge Campos
Cicinho - Walter Samuel - Heitinga - Numan
Renato
Sneijder - Arshavin
Bergkamp
Romario - Crespo

Intrepidivity:
Casillas
Irwin - Sanchis - Terry - Marcelo
Camoranesi - Fabregas - Sissoko - Ben Arfa
Van Persie - Morientes

Prosac:
Lehmann
Petrescu - Nadal - Chivu - Ziege
Keane - Carrick
Rosicky - Totti - Schweinsteiger
Shearer

Sjimz:
Buffon
Maicon - Campbell -Jorge Costa -Sergi
Vieira
Ljungberg - Joe Cole
Litmanen
Klose- Ronaldo

[ Bericht 0% gewijzigd door BliksemSchigt op 13-05-2009 22:28:22 ]
pi_68900768
Poule A:

1. BliksemSchigt
2. MethodMich

Poule B:

1. Golfer
2. Intrepidivity

Waarom deze komt later.
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_68901103
Poule A
1. MethodMich
2. PhifeDawg

Met een 3 mansverdediging vind ik het elftal van Bliksemschegt elftal op de flanken te kwetsbaar wanneer je met een ruit op het middenveld speelt. Mocht je met 4 man op rij gaan spelen, Van der Vaart en Baggio vind ik niet optimaal renderen als buitenste middenvelders.

Het team van Borisz heeft dan wel een goede balans, het team bevat niet de spelers waarvoor ik naar het stadion zou gaan. Net iets teveel subtop in mijn optiek.

Poule B
1. Sjimz
2. Prosac

Het team van Golfer bevat grote namen, maar als het erop aankomt zal de balans in het elftal toch niet in orde zijn waardoor het middenveld overlopen wordt.

Intrepidivity legt het nipt af tegen het elftal van Prosac, dat over een beter controlerend blok op het middenveld beschikt. Ben Arfa heeft ook net iets te weinig laten zien op topniveau om toch het elftal van Prosac op de knieën te krijgen.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:47:40 #4
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68901343
Poule A
1 Bliksemschigt
Verdedigend erg sterk en aanvallend een goed blok. Met Pirlo en Iniesta verzekerd van een uitstekende ketting tussen aanval en verdediging. Drie verdedigers oogt wat weinig, maar met Baggio, Iniesta en Pirlo ervoor, hoeft dat geen probleem te zijn.
2. MethodMich
vergeleken met de andere 2 teams uit de poule gewoon een goed uitgebalanseerd geheel. De verdediging oogt op de flanken met Trabelsi en Clichy wat broos, maar denk dat Carragher en Grygera dit wel kunnen compenseren.

Poule B
X
pi_68901364
Poule A:

1. BliksemSchigt
2. Phifedawg

Poule B:

1. Golfer
2. Sjimz
  maandag 11 mei 2009 @ 12:57:24 #6
234795 sezten
El genius
pi_68901593
Poule A:
BliksemSchigt
PhifeDawg

Poule B:
Golfer
Sjimz
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_68905111
A
1. BliksemSchigt
Beste team uit de poule voor mij, goed verdeeld, uitstekende voorhoede en toch achterin genoeg klasse. Worden wel 4-3 uitslagen.
2. PhifeDawg. Met name de achterhoede is beter bezet dan die van methodmich, verder scheelt het elkaar niet veel. methodmich heeft wel een doelpuntenmachine voorin, maar is niet voldoende. borisz helaas wordt ruim laatste.

Poule B komt later (volgens mij wordt in de OP niet bedoeld dat je in 1 keer moet stemmen namelijk). Denk dat het de poule des doods is en ik ben er nog niet uit.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 11 mei 2009 @ 14:39:10 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68905260
Poule A:
1. MethodMich
2. BliksemSchigt

Poule B:
1. Prosac ( kom op Keane en Carrick )
2. Sjimz
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_68905986
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:

Poule B komt later (volgens mij wordt in de OP niet bedoeld dat je in 1 keer moet stemmen namelijk). Denk dat het de poule des doods is en ik ben er nog niet uit.
Dat mag en kan zeker! Wel in een nieuwe post graag, dan weet ik waar ik was met tellen .
pi_68906272
A:

1. PhifeDawg: Niet omdat ik in zijn plaats enzo heb gedraft bij zijn afwezigheid. Er zit gewoon een goede balans in het team. Er is een zeer sterke verdediging, een middenveld wat zowel aanvallend als verdedigend goed aansluit en voorin zitten een paar doelpuntenmachines.

2. BliksemSchigt: Eigenlijk net iets meer kwaliteit dan PhifeDawg heeft, maar speelt met 3 verdedigers wat mij toch te gevaarlijk oogt wat uiteindelijk de doorslag gaf.

Bij MM vond ik de verdediging matiger dan bij de rest, qua middenveld en aanval zat het wel goed maar voor mij niet in een top 2. Borisz zijn team vind ik het nét niet, ben niet gecharmeerd van Benayoun. De aanval is vergeleken met de andere elftallen toch gewoon minder.

B:

Wat heeft deze poule me veel tijd gekost

1. Prosac.
2. Sjimz

Team van Golfer vind ik té aanvallend. 2 Spitsen die niet veel meeverdedigen en daarbij 3 aanvallende middenvelders. Dit zal Renato in mijn opzicht niet aankunnen. Toch ook niet voor Intrepidivity gegaa omdat ik de andere 2 teams kwalitatief iets sterker inschat
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 11 mei 2009 @ 15:47:29 #11
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_68907400
Poule A
1. methodmich
2. Phifedawg

Poule B
1. Intrepidivity
2. Prosac
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_68908344
Poule A:
# 1 PhifeDawg
# 2 MethodMich

De enige reden voor mij dat MethodMich geen 1ste plek krijgt, is de keeper. later misschien meer uitleg

Poule B:
# 1 Intrepidivity
# 2 Sjimz
  maandag 11 mei 2009 @ 16:52:20 #13
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_68909929
Poule A:

1. Method Mich
2. Phifedawg

Poule B:

1. Golfer
2. Sjimz
  maandag 11 mei 2009 @ 18:37:20 #14
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_68913513
Poule B

1. Sjimz
2. Prosac

Sjimz heeft echt een superlijp team.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
  maandag 11 mei 2009 @ 18:45:22 #15
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_68913758
Poule A:

1. PhifeDawg
2. Borisz

PD op 1 omdat hij gewoon een meesterteam heeft. Desailly en Petit in '98 . Verder een leip middenveld met Mendieta en de relatief onbekende Titov, dan de aanval met Vieri maakt het tot een geweldig team.
Op 2 heb ik Borisz gedaan, klinkt misschien gek. Maar ik ben alleen al fan van Huntelaar Die gaat het nog redden in Europa, daar ben ik van overtuigd (statistieken bij Real waren na 11 wedstrijden al goed, jammer dat hij nu wissel is). De backs Maldini en Neville kunnen in principe iedereen uitschakelen, en anders zijn Burdisso en Linke er nog.

Poule B:

1. Prosac
2. Golfer

Prosac, wat een goed team heeft hij. Naar mijn mening een ideale mix van spelers.
Dan Golfer, mooi aanvallend team waarvan zelfs de keeper in de laatste minuut nog voor een doelpunt kan zorgen (maar dan ook alleen de laatste minuut bij een corner). Verder bewaart Renato de balans op het middenveld waarbij de rest gewoon voor doelpunten zorgt.
I never workout
pi_68914298
Poule A:
Geen stem.

Poule B:
1. Intel. Met zo'n goede keeper in de goal en in het veld een mix van jong en oud, met keizer Cesc op het middenveld, verdient een eerste plekkie.
2. Sjimz. Kiezen tussen Bergkamp, Chivu of Litmanen. Door 0,0 balans bij Golfer valt hij al snel af en Prosac mag op de fiets of met de trein zijn Duitsers afzetten. Sjimz it is.
pi_68918674
Ik ga beoordelen in delen, telkens als ik er even zin in heb.

Poule A:

1. methodmich. Vind ik in alle linies in balans. Dudek is een solide doelman. Trabelsi en Grygera zijn dan wel geen enorme toppers in de verdediging maar passen er wel prima tussen. Ze weten wat ze zullen moeten doen.

Het middenveld is om te smullen. Maniche en Tymoschuk doen het controlerende werk , ieder op eigen wijze. Pires en Diego brengen wat extra, ook beiden op een karaktiristieke manier.

De aanval is uitstekend met Ruud en Henrik. Henrik zal best bereid zijn om zich wat op te offeren voor Ruud.

2. PhifeDawg: De achterste linie is echt een sterk fundament en dat vind ik zeer belangrijk bij je elftal. Op het middenveld vind ik Titov een zeer verrassende keuze, maar wel een mooie. Ik zag zijn genialiteit ook altijd wel in. Ik weet alleen niet heel goed hoe het drietal het aan zou pakken, daar heb ik mijn twijfels over.

De aanval met al haar vernuft, met Arveladze en Zola maken veel goed. Vieri in zijn beste tijd was een perfecte afmaker. Het team wint het voor mij net van BliksemSchigt.

En dat komt door het feit dat ik BliksemSchigt zijn verdediging erg zwak vind. Skrtel vind ik niet van de klasse die nagestreeft moet worden in een team met deze namen. Panucci vind ik echt geen speler voor een 3-mans verdediging en Nesta eigenlijk ook niet. Laatstgenoemde mist daar toch de snelheid voor.

De rest van het team mist diepgang. Alle, weliswaar klasse-middenvelders hebben te graag de bal in de voet en dat werkt voorspelbaarheid in de hand. Berbatov zal zich verder niet prettig voelen in een 3-mans aanval, vind ik een 5e wagen aan de wiel in dit systeem. De namen zijn echt prachtig, vandaar de twijfel, maar het is het toch niet voor mij.

En sorry borisz, de helft van je team is echt perfect. Met Robben, Ze Roberto, Maldini, Huntelaar, Burdisso en ook wel Neville, maar de mensen die hun steunen vind ik middelmaat. Linke was een leuke stopper, maar geen topper. Tiago is leuk voor een subtopper, net als Benayoun. En met Barthez in het doel zou ik niet blij zijn.
That's all folks!
pi_68919901
A: 1) methodmich 2) BliksemSchift
B: 1) sjimz 2) Prosac
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_68921005
Poule A:
1.PhifeDawg
1 woord: Zola

2. BliksemSchigt:
Ik twijfelde erg tussen het uitgebalanceerde team van mm en het onvoorspelbare team van BS.
Uiteindelijk ben ik voor het onvoorspelbare gegaan. Berbatov, Benzema en Villa in de spits. Of het gaat werken weet ik niet, maar wat een spitsen zijn het stuk voor stuk.
Verder natuurlijk een topkeeper. Enige nadeel is zijn 3 mans verdediging maar zijn middenveld kan de wedstrijd voor hem winnen.

methodmich:
Mooi uitgebalanceerd team maar het mist te veel winnaarsmentaliteit om de een of andere reden.
Een mooie verrassing is Tymo

borisz:
Middenveld komt zwaar te kort tegen de rest.
Barthez vind ik ook maar een kippenvanger eerste klas ondanks zijn prijzenkast.
pi_68921454
A
1. MethodMich
2. PhifeDawg

B
1. Prosac
2. Intel
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 mei 2009 @ 22:18:24 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68921462
Poule A
1e BliksemSchigt
2e. MethodMich

Poule B
1e Golfer
2e Sjimz
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 11 mei 2009 @ 22:25:42 #22
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68921775
Poule A:

1. MethodMich
2. BliksemSchigt

Poule B:

1. Golfer
2. Sjimz
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_68931186
Poule A:
1. PhifeDawg
2. Methodmich

Bovenstaande teams zijn 2 prachtige uitgebalanceerde teams en vooral dat zorgt dat ze in deze poule doorgaan. BS heeft zijn zwakte op zijn vleugels, alhoewel het centraal echt prachtig is. Bij Borisz is het allemaal net niet. Een paar werkelijk prachtige spelers, maar daarnaast een paar spelers die op dit niveau net te kort zullen komen.

Poule A:
1. Sjimz
2. InTrePidIvity

Oei, wat een moeilijke poule. Nummer 1 was duidelijk, wat een prachtig team van Sjimz: Litmanen, Ronaldo, Buffon, etc. Een mooie balans in dit team en klasse doet de rest. De nummer twee was moeilijker. Die ging tussen Prosac en InTrePidIvity, laatstgenoemde wint nipt. Overall zal dat team net een puntje meer weten te pakken door de ijzersterke verdediging. En Golfer is een aanhanger van de filosofie van Jan Mulder, ik iets minder.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_68935810
Poule A
1. PhifeDawg
Doelpunten en crativiteit voorin, fysiek sterke middenvelders en achterin jongens die wat uit kunnen schakelen.
2. Borisz
Denk dat borisz veel spelers heeft die onderschat worden, zoals bijvoorbeeld Ze Roberto. Hij heeft in ieder geval spelers die hoe dan ook hun taken uitvoeren, en dat is toch de basis.

BliksemSchigt heeft denk ik stuk voor stuk goede spelers, alleen ik zie het niet werken als een team. Geen breedte, en te veel hetzelfde op het middenveld. MethodMich heeft een leuk bedacht team, met veel voetbal aan de zijkanten, maar centraal valt het wat tegen en veel snelheid zit er ook niet in.

Poule B
1. sjimz
De ideale spelers om met een ruit te spelen en met Cole heb je ook iemand die zijn verdedigende werk doet. Fantastische keeper en twee spitsen die het geweldig vinden om aan WK's mee te doen.
2. Prosac
Ook dit is een team dat niet overloopt van de snelle spelers, maar het gevaar van dit team zit hem tussen de linies in.

Ik snap wat golfer hier probeert, maar hij mist verscheidenheid in spelers. Sommige teams zullen hiervan met 7-0 verliezen, maar er zijn er ook genoeg die wel de zwaktes kunne benutten. Intrepidivity heeft naar mening te veel mooi weer voetbal. Fabregas, Van Persie, Ben Arfa en Morientes zijn onzichtbaar als het niet loopt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68937307
Poule A
1. Bliksemschigt (veruit de beste as, de buitenkanten zijn daarom niet eens zo heel belangrijk)
2. Methodmich (leuk team dat zeker uitgebalanceerd is, ondanks de niet voor de hand liggende namen)

Poule B
1. Intrepidivity
2. Prosac

Bijzonder moeilijke poule. Op de grote namen van golfer na (ik vertrouw niet in zoveel aanvallend ingestelde spelers), lag dit heel dicht bij elkaar. Dat ik uiteindelijk een team met Litmanen geen punten heb gegeven, zegt al voldoende over hoe moeilijke de keuze was. Intrepedivity stak er nipt bovenuit en Buffon kon Sjimz niet redden in de penaltyserie tegen Prosac.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')