abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69267416
Het is tijd voor het tweede WK Draftteams. Na bijna 6 weken draften hebben de deelnemers 32 schitterende teams (waarvan 1 incompleet) weten te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, gaan we nu wederom bepalen wie het sterkste team heeft. Dat doen we via het WK-schema, dus zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams (A+B | C+D | E+F | G+H). De eerste twee gaan door naar de knock-out fase (2e ronde).

Dit is het topic van de kwartfinale. Het is de bedoeling dat je het team wat je de beste van de twee vindt, bold maakt. Welk team zou welk team verslaan op basis van de spelers en opstelling. De teams staan bij de user en een linkje naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes!

De regels:
-Je mag niet op je eigen wedstrijd stemmen
-Je mag slechts één keer stemmen
-Probeer je keuze te motiveren
-Bij gelijke stand telt het aantal stemmen uit de vorige ronde.
-Bij gelijke stand telt het aantal #1 plekken uit de poule.
-Bij gelijke stand telt het aantal #2 plekken uit de poule.

• Wedstrijd A BliksemSchigt vs M0NTANA

BliksemSchigt:

M0NTANA:

• Wedstrijd B Sjimz vs Breach

Sjimz:

Breach:
    Rustu Recber
    Abelardo-Gallas-Dellas-Jankulovski
    Dyer - Ince - Seedorf -Zidane
    Trezeguet - Drogba

• Wedstrijd C Mcyodogg vs Dos37

Mcyodogg:

Dos37:

• Wedstrijd D Gordon-Shumway vs EngCatjuh

Gordon-Shumway:
    Pagliuca
    Zanetti - Grimandi - Pellegrino - Riise
    Ivan Helguera
    Jonk - Aimar - Vicente
    Claudio Lopez - Batistuta

EngCatjuh:

Stemmen kan tot en met woensdag, 18.00!
  • pi_69267472
    vanavond even stemmen.
      donderdag 21 mei 2009 @ 18:31:30 #3
    216586 Clesar03
    Let's go OILERS!
    pi_69267742
    A: BliksemSchigt - M0NTANA
    B: Sjimz - Breach
    C: Mcyodogg - Dos37
    D: Gordon-Shumway - EngCatjuh
    "More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
    pi_69267837
    Wedstrijd A: Montana. Beide hebben een mooi team, maar ik zie de 3 mans verdediging, gecombineerd met een toch iets te aanvallend middenveld van BS niet werken tegen de ploeg van Montana. Verdedigend staat het aardig goed en met Messi tegenover relatief trage verdedigers zou het verschil te groot moeten zijn zonder een echte back die zich in hem vast kan bijten. Daarnaast staan er dodelijke spitsen om het af te maken en heeft het middenveld genoeg kwaliteit.

Wedstrijd B: Sjimz. Duidelijke beslissing voor mij. Buiten het feit dat Breach niet eens een mooie paint/Photoshop kan fixen ( ) vind ik zijn verdediging toch erg matig. Rustu, Dellas en Abelardo zijn allesbehalve top en als je dan tegenover een van de beste spitsen ooit (Ronaldo) en veel snelheid daaromheen (Klose, Cole, Ljungberg komt te staan dan wordt het lastig. Ook bij Sjimz is de verdediging niet zijn sterkste punt, maar zeker met een keeper als Buffon genoeg om er max. 1 tegen te krijgen.

Wedstrijd C: Mcyodogg. Hij schakelde het sterrenensemble van Tim86 uit en dan ben je een hele grote. Een ijzersterk middenveld zal wederom de basis zijn voor de winst en met snelle aanvallen zullen Owen en Jimmy beslissend zijn.

Wedstrijd D: EngCatjuh. De defensie is eigenlijk zwaar matig, maar een goede aanval is de beste verdediging. Met Ribery en Ronaldo is de aanvoer naar het type Pauleta perfect, al is een spits amper nodig als je wingers van deze buitencategorie hebt. Daarnaast heb je met Riquelme natuurlijk een topper in huis met veel creativiteit en durf ik bij dit team een vrije trap op een goede positie onderhand al als een half doelpunt te rekenen. Matthaus en Guardiola zijn pefecte stofzuigers die het vuile werk voor de wat luiere aanvallers kunnen opknappen. Gordon-Shumway heeft ook een prachtig team, maar ik vrees dat Battigol en Lopez het zwaar gaan hebben tegen de fysiek sterke Aldair en Hyppia. Daarnaast is het achterin niet genoeg om de super aanval van EngCatjuh af te stoppen, met name Grimandi zal hard door de mand vallen.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_69268007
    Tim, ik denk dat we onderling wel een spannend duel hadden.
    That's all folks!
    pi_69268064
    Ik zal mijn filmpje nog even posten, weet niet of me dat stemmen oplevert of juist kost

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_69268101

Mijn verdedigende tactiek tegenover het team van Montana in de kwartfinale.

Panucci staat op Messi, die daar de ervaring voor moet hebben en het voordeel heeft rechtsbenig te zijn, tegenover Messi die ALLES met links wil doen. Dus daar ben ik niet zo bang meer voor. Nesta tegenover Toni is ook een prachtig duel, waarbij de geslepenheid van Nesta tegen zijn landgenoot zeker zal werken.

Een niet 100% verdediger tegen een niet 100% spits, met Baggio op Di Canio. Ook hier verwacht ik dat Di Canio efficiënt uitgeschakeld zal worden door de Italiaanse verdedigende middenvelder. Op rechts of links , Sktrel tegen Killy Gonzalez wanneer deze diep staat, en anders rugdekking geeft op aan het centrale duo.

Op het middenveld pakt Pirlo Stankovic op mocht het nodig zijn en heeft Iniesta de vrijheid om te doen wat hij wil. Van Der Vaart op Redondo, en daarvoor de drie spitsen die de verdediging afjagen. Berbatov als meer hangende op rechts, wegens de wellicht opkomende Sorin, maar ook Berbatov heeft net als VD Vaart weinig moeite met meters terug.

Ik weet dat ik me tegen een team met Messi iets moet indekken, dus Baggio zal veel controlerender spelen, en elke bal inleveren bij Pirlo en Iniesta, die samen met Rafael op het middenveld een overmacht tegen de luie Stankovic en Redondo zeker moeten kunnen uitspelen. Sorin en De Livio zijn niet de mandekkers die Benzema en Berbatov kunnen afstoppen, terwijl Materazzi en Calvalho het samen te druk hebben met Villa.
    pi_69268121
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
    Tim, ik denk dat we onderling wel een spannend duel hadden.
    Spannender dan onze 2e rondes ja

Had jou wel de edge gegeven denk ik. Het optreden van Srna gisteren had je weer wat extra stemmen opgeleverd denk ik
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_69268199
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 18:43 schreef mcyodogg het volgende:
    Ik zal mijn filmpje nog even posten, weet niet of me dat stemmen oplevert of juist kost

Door Arctic Monkeys had ik mijn stem alsnog veranderd als ik tegen je had gestemd
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_69268946
    Gaaf, kwartfinale gehaald.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      donderdag 21 mei 2009 @ 19:14:51 #11
    202421 Mr_DG
    Areeverdairchee
    pi_69268957
    Sjimz
    Montana
    Mcyodogg
    EngCatjuh
    “Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
    pi_69268971
    A. BliksemSchigt - M0NTANA
    B. Sjimz - Breach
    C. Mcyodogg - Dos37
    D. Gordon-Shumway - EngCatjuh
    pi_69269165
    Het is EnGCatjuh, BS

B: sjimz - Breach
    C: mcyodogg - Dos37
    D: Gordon_Shumway - EnGCatjuh

Even geen tijd/zin in uitleg...
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_69269993
    pi_69284301
    A: BliksemSchigt - Montana
    -

De verdediging en keeper van Sjimz is gewoon beter, terwijl de balans op het middenveld ook beter staat dan bij Breach.

Ondanks het geniale middenveld van Dos, is het hele team van Mcyodogg net nog wat genialer als geheel.

Hoe hard GS het ook probeert, Ronaldo is niet af te stoppen door een matige linksback als Riise, met als rugdekking Pellegrino en Grimandi. Helaas.
    pi_69284397
    BliksemSchigt - Montana
    Hele lastige beslissing maar ik denk dat de aanval van BS uiteindelijk meer potten kan breken dan de aanval van M0NTANA.

Mcyodogg - Dos37
    Dit team lijkt mij meer op elkaar ingespeeld.

Gordon-Shumway - EngCatjuh
    De verdediging zal niet zijn opgewassen tegen een Ribery en en C Ronaldo.
    Geen schande om er van te verliezen.
    pi_69284503
    A. M0NTANA.
    Skrtel breekt BS nu toch wel op, daarnaast heeft Villa niet zoveel aan Benzema en Berbatov. Zijn immers ook pure spitsen.

B. sjimz
    Zijn achterhoede is sterker dan die van Breach, verder wel gelijkwaardig.

C. mcyodogg.
    Lastigste duel vond ik, Dos verliest uiteindelijk na strafschoppen.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:41:42 #18
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_69285878
    Wedstrijd A: BliksemSchigt
    Wedstrijd B: Breach
    Wedstrijd C:
    Wedstrijd D: EngCatjuh
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_69289914
    pi_69290173
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 18:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Spannender dan onze 2e rondes ja

Had jou wel de edge gegeven denk ik. Het optreden van Srna gisteren had je weer wat extra stemmen opgeleverd denk ik
    Heb ik gemist. Maar goed om te horen.

En een edge, we zullen het nooit weten.
    That's all folks!
    pi_69290356
    A: BliksemSchigt - M0NTANA --> Met overmacht, veel beter in balans. En wat G_S zegt.
    B: Sjimz - Breach --> balans bij Breach beter, maar spelers overall te matig
    C: Mcyodogg - Dos37 --> Mcyodogg, vooral vanwege de as, die is sterker
    D: Gordon-Shumway - EngCatjuh --> Ondanks teveel kapiteinen op het schip, klassen beter
    That's all folks!
    pi_69297025
    A: M0NTANA

De mooie voetballers Pirlo, Iniesta, Van der Vaart en Berbatov van BS worden toch net onder de voet gelopen door de Zuid-Amerikaanse slopers van M0NTANA. Het scheelt niet veel, maar hij wint toch.

B: Sjimz

Spannend zat. De extra klasse van Zidane bij Breach wordt uiteindelijk toch weggestreept tegen de grotere individuele kwaliteiten die Sjimz op de meeste andere plaatsen, met name achterin en op doel heeft.

C: Mcyodogg

Dos heeft toch net teveel mannen die het moeten afleggen tegen hun directe tegenstander of wiens hoogtepunt te ver voor 2000 lag, iets wat ik wel laat meewegen gezien de opdracht.

D: EngCatjuh

De mannen van EngCatjuh gaan toch weer door. Gordon heeft gezien de aanwezigheid van mindere spelers als Grimandi toch redelijk geluk gehad qua loting, maar moet zijn meerdere erkennen in het vedettenteam van Catjuh. Is geen schande.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      vrijdag 22 mei 2009 @ 17:57:10 #23
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_69298254
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
    [ afbeelding ]

Mijn verdedigende tactiek tegenover het team van Montana in de kwartfinale.

Panucci staat op Messi, die daar de ervaring voor moet hebben en het voordeel heeft rechtsbenig te zijn, tegenover Messi die ALLES met links wil doen. Dus daar ben ik niet zo bang meer voor. Nesta tegenover Toni is ook een prachtig duel, waarbij de geslepenheid van Nesta tegen zijn landgenoot zeker zal werken.

Een niet 100% verdediger tegen een niet 100% spits, met Baggio op Di Canio. Ook hier verwacht ik dat Di Canio efficiënt uitgeschakeld zal worden door de Italiaanse verdedigende middenvelder. Op rechts of links , Sktrel tegen Killy Gonzalez wanneer deze diep staat, en anders rugdekking geeft op aan het centrale duo.

Op het middenveld pakt Pirlo Stankovic op mocht het nodig zijn en heeft Iniesta de vrijheid om te doen wat hij wil. Van Der Vaart op Redondo, en daarvoor de drie spitsen die de verdediging afjagen. Berbatov als meer hangende op rechts, wegens de wellicht opkomende Sorin, maar ook Berbatov heeft net als VD Vaart weinig moeite met meters terug.

Ik weet dat ik me tegen een team met Messi iets moet indekken, dus Baggio zal veel controlerender spelen, en elke bal inleveren bij Pirlo en Iniesta, die samen met Rafael op het middenveld een overmacht tegen de luie Stankovic en Redondo zeker moeten kunnen uitspelen. Sorin en De Livio zijn niet de mandekkers die Benzema en Berbatov kunnen afstoppen, terwijl Materazzi en Calvalho het samen te druk hebben met Villa.
    Denk dat je te weinig aanvoer van de vleugels hebt. Alles door het centrum dus?
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      vrijdag 22 mei 2009 @ 20:04:22 #25
    234795 sezten
    El genius
    pi_69302264
    A. BliksemSchigt - M0NTANA
    B. Sjimz - Breach
    C. Mcyodogg - Dos37
    D. Gordon-Shumway - EnGCatjuh
    Moeilijk maar moest nu toch voor Catje gaan
    Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
    Slepen ze me mee, hop naar de wc.
    Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')