![]()
Mijn verdedigende tactiek tegenover het team van Montana in de kwartfinale.
Panucci staat op Messi, die daar de ervaring voor moet hebben en het voordeel heeft rechtsbenig te zijn, tegenover Messi die ALLES met links wil doen. Dus daar ben ik niet zo bang meer voor. Nesta tegenover Toni is ook een prachtig duel, waarbij de geslepenheid van Nesta tegen zijn landgenoot zeker zal werken.
Een niet 100% verdediger tegen een niet 100% spits, met Baggio op Di Canio. Ook hier verwacht ik dat Di Canio efficiënt uitgeschakeld zal worden door de Italiaanse verdedigende middenvelder. Op rechts of links

, Sktrel tegen Killy Gonzalez wanneer deze diep staat, en anders rugdekking geeft op aan het centrale duo.
Op het middenveld pakt Pirlo Stankovic op mocht het nodig zijn en heeft Iniesta de vrijheid om te doen wat hij wil. Van Der Vaart op Redondo, en daarvoor de drie spitsen die de verdediging afjagen. Berbatov als meer hangende op rechts, wegens de wellicht opkomende Sorin, maar ook Berbatov heeft net als VD Vaart weinig moeite met meters terug.
Ik weet dat ik me tegen een team met Messi iets moet indekken, dus Baggio zal veel controlerender spelen, en elke bal inleveren bij Pirlo en Iniesta, die samen met Rafael op het middenveld een overmacht tegen de luie Stankovic en Redondo zeker moeten kunnen uitspelen. Sorin en De Livio zijn niet de mandekkers die Benzema en Berbatov kunnen afstoppen, terwijl Materazzi en Calvalho het samen te druk hebben met Villa.