Ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Puik plan, en daarna het mooie Utrecht in..
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:37 schreef rival het volgende:
Oh of ik me daar vermaak maak ik me niet druk om![]()
Maar dat kan ik mijn gezelschap niet aandoen!
ik zit zelf te denken aan snowboarden en daarna nog ff een biertje doen!quote:
het gebrek aan mensen die meegaanquote:
Zij heeft er ook wat over te zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:55 schreef rival het volgende:
ik zit zelf te denken aan snowboarden en daarna nog ff een biertje doen!![]()
Maar we leven in een democratisch land dus ik zie et wel
Snowboarden is best actief, daar moet je wel net zin in hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:59 schreef Nouk84 het volgende:
Zij heeft er ook wat over te zeggen natuurlijk
Dat klopt inderdaad..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:03 schreef rival het volgende:
Snowboarden is best actief, daar moet je wel net zin in hebben.
hoeven ze bij mij ook niet mee aan te komen als ik een rustig avondje verwacht!![]()
tenzij iemand me aanbied om op reis te gaan naar een echte berg, dan ben ik meteen van de partij
Cue is oud en versletenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:04 schreef rival het volgende:
[..]
Meer mensen bellen?
hier een oproep plaatsen?
ik las dat Cue waarschijnlijk alleen thuis zit![]()
Dan ga je toch allen de stad in. Zet het op een zuipen en ga lekker rond ouwehoeren.quote:
Tof! Met die "ene" meid?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:11 schreef Feitosa het volgende:
Vanavond eens rustig op het bankje met vrouwelijk gezelschap "film kijken"
Yup. komt gezellig naar mij toe.quote:
Cool!quote:
Have fun!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:14 schreef rival het volgende:
Nou dat eten zit er weer in
fijne avond mensen i9k ben weer weg
Condooms klaar liggen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:11 schreef Feitosa het volgende:
Zij weet ook dat het tussen aanhalingstekens is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:11 schreef Feitosa het volgende:
Als het aan mij ligt wel. Maar 2 moeten willen he...:(quote:
Ja, dat snap ik, maar je hoopt erop iig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel. Maar 2 moeten willen he...:(
quote:
Spuit elf.quote:
Ik hoop er wel op idd...Vanavond seks met mijn vriendin ja. En ja ik ben gemeen. Ik vind die ander gewoon erg leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar je hoopt erop iig.
Voor die tijd nog je vriendin volblaffen, of spaar je t op voor die ander?
Mwa, gemeen... Weet niet, beetje dom wel en hypocriet ook, maar gemeen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op idd...Vanavond seks met mijn vriendin ja. En ja ik ben gemeen. Ik vind die ander gewoon erg leuk.
Dom? Hmmm... Nee dom vind ik niet het juiste woord. Slap dan misschien. Ik weet ook niet hoe het komt. Maar ik WIL het gewoon niet weerstaan. Ik vind het een fantastisch gevoel. Alleen verward het me nu een beetje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, gemeen... Weet niet, beetje dom wel en hypocriet ook, maar gemeen?
Je hebt in elk geval de tijd genomen zullen we maar zeggen
Moet je dan niet zorgen dat je weer single wordt? Dan kun je toegeven aan de lust die je voelt. Ik vind dat je dit niet kunt maken t.o.v. je vriendin. maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dom? Hmmm... Nee dom vind ik niet het juiste woord. Slap dan misschien. Ik weet ook niet hoe het komt. Maar ik WIL het gewoon niet weerstaan. Ik vind het een fantastisch gevoel. Alleen verward het me nu een beetje.
Nee, gewoon gemeen en vals, dit is niet vreemdgaan als zijnde "per ongeluk" vreemdgaan onder invloed van drank of emotionele instabiliteit. Dit is gewoon bewust je partner bedriegen en er nog je best voor doen ook. Wees dan op zijn minst eerlijk naar je vriendin en beëindig eerst de relatie met haar ipv straks weer naar haar terug te gaan en doen alsof er niks gebeurd is...wees een echte vent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, gemeen... Weet niet, beetje dom wel en hypocriet ook, maar gemeen?
Je hebt in elk geval de tijd genomen zullen we maar zeggen
Weet niet in hoeverre je relatie zo'n bewuste actie gaat doorstaan, maar je zou het kunnen bestempelen als dom ivm je relatie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dom? Hmmm... Nee dom vind ik niet het juiste woord. Slap dan misschien. Ik weet ook niet hoe het komt. Maar ik WIL het gewoon niet weerstaan. Ik vind het een fantastisch gevoel. Alleen verward het me nu een beetje.
Net alsof drank het wel goedpraatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, gewoon gemeen en vals, dit is niet vreemdgaan als zijnde "per ongeluk" vreemdgaan onder invloed van drank of emotionele instabiliteit. Dit is gewoon bewust je partner bedriegen en er nog je best voor doen ook. Wees dan op zijn minst eerlijk naar je vriendin en beëindig eerst de relatie met haar ipv straks weer naar haar terug te gaan en doen alsof er niks gebeurd is...wees een echte vent.
Door drank kan je geweten beïnvloed worden en ga je makkelijker een stap je ver en heb je de volgende dag er genoeg spijt van dat zoiets hebt kunnen doen.quote:
dat dus.. als je ook maar iets geeft om je vriendin zou je het vertellen en er een punt achter zetten,,,, anders ben je in het echt net zo'n gigantische klootzak zoals je hier ook op het forum voor doetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, gewoon gemeen en vals, dit is niet vreemdgaan als zijnde "per ongeluk" vreemdgaan onder invloed van drank of emotionele instabiliteit. Dit is gewoon bewust je partner bedriegen en er nog je best voor doen ook. Wees dan op zijn minst eerlijk naar je vriendin en beëindig eerst de relatie met haar ipv straks weer naar haar terug te gaan en doen alsof er niks gebeurd is...wees een echte vent.
Na, ik vind het uitmaken ook weer zoiets voor iets dat je zelf puur als lust bestempeld, wil nl imo niet zeggen dat je huidige relatie niet goed is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet je dan niet zorgen dat je weer single wordt? Dan kun je toegeven aan de lust die je voelt. Ik vind dat je dit niet kunt maken t.o.v. je vriendin. maar dat is mijn bescheiden mening
Wat ik zeg, je relatie is niet gelijk slecht als je lust hebt naar een ander.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lust hebben en aan toegeven 2 verschillende dingenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Na, ik vind het uitmaken ook weer zoiets voor iets dat je zelf puur als lust bestempeld, wil nl imo niet zeggen dat je huidige relatie niet goed is.
[..]
Wat ik zeg, je relatie is niet gelijk slecht als je lust hebt naar een ander.
Eerlijkheid werkt ook niet altijd.
Moet wel zeggen dat het ook per relatie verschilt, niet door hoeveel je om elkaar geeft, maar wel door hoe je er allebei in staat.
Waarom?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat dus.. als je ook maar iets geeft om je vriendin zou je het vertellen en er een punt achter zetten,,,, anders ben je in het echt net zo'n gigantische klootzak zoals je hier ook op het forum voor doet
als je van je vriendin houdt ga je geen ander neuken..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Je dumpt je vriendin, die je daarmee erg veel pijn doet, omdat je ff een ander wil neuken terwijl je wel nog heel veel van dr houdt..
Ik snap dat niet zo goed, maar dat zal ik dan wel zijn.
Dat klopt, en wat Joey zelf al zegt, hij is zwak daarin...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lust hebben en aan toegeven 2 verschillende dingen
Mn relatie loopt prima. Daar ligt het ook niet aan. Ik ben het. En zo ben ik. Maar ding is dat ik het niet wil veranderen. Maar wel vind dat het eigenlijk moet veranderen. Maar ik zou het hele leven saai vinden als dit soort diongen niet gebeuren. Ik voel me nu meer mens. Geluk, verdriet, onzekerheid, hoop, passie. Alles zit erin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre je relatie zo'n bewuste actie gaat doorstaan, maar je zou het kunnen bestempelen als dom ivm je relatie.
En dat snap ik, het is heerlijk om iemand z graag te willen, alleen als je een rewlatie hebt, maakt t de zaken wel moeilijker.
x2, dan ben je gewoon een watje vind ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lust hebben en aan toegeven 2 verschillende dingen
Blijkbaar wel anders had hij zich wel eroverheen gezet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, en wat Joey zelf al zegt, hij is zwak daarin...
Maar dat betekent niet dat ie minder om zn vriendin geeft.
Als je een relatie hebt kies je voor 1 iemand. Auto's, TV's etc die mag je gerust 2 of meer nemen...in het geval van mensen kies je voor 1 iemand tegelijk. puntquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Na, ik vind het uitmaken ook weer zoiets voor iets dat je zelf puur als lust bestempeld, wil nl imo niet zeggen dat je huidige relatie niet goed is.
[..]
Moet wel zeggen dat het ook per relatie verschilt, niet door hoeveel je om elkaar geeft, maar wel door hoe je er allebei in staat.
Dat is JOUW beeld, alsof anderen daar niet anders in kunnen staan/over kunnen denken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je van je vriendin houdt ga je geen ander neuken..
dan moet ie er op z'n minst met z'n vriendin hierover praten.... imhoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind het toch prettig dat je me wel begrijpt ook al ben je het niet met me eens. Het heeft idd niet met de gevoelens voor mijn vriendin te maken. Ik hou echt heel veel van haar, maar ik voel me niet schuldig. Ik vind wel dat het niet hoort.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders dan deed je het niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind het toch prettig dat je me wel begrijpt ook al ben je het niet met me eens. Het heeft idd niet met de gevoelens voor mijn vriendin te maken. Ik hou echt heel veel van haar, maar ik voel me niet schuldig. Ik vind wel dat het niet hoort.
Ik ben volgens mij ook gelijk de enige hier die dat snaptquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind het toch prettig dat je me wel begrijpt ook al ben je het niet met me eens. Het heeft idd niet met de gevoelens voor mijn vriendin te maken. Ik hou echt heel veel van haar, maar ik voel me niet schuldig. Ik vind wel dat het niet hoort.
Dus je vind het ook okay als zij vreemdgaat begrijp ik. Misschien moet je dan eens afspraken met haar maken hierover zodat je niet stiekem iets achter haar rug hoeft te doen waar ze het misschien niet mee eens is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar dan vind ik dat hij het er op zijn minst met zijn vriendin over moet hebben. Ze heeft wel het recht te weten dat hij er zo over denkt en daar naar handelt. Dan kan zij zelf beslissen of ze er ook zo over denkt of een vent wil die wel trouw kan zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoals gezegd, dan moeten beide partijen ook van elkaar weten hoe de ander er tegenover staat.quote:[..]
dus je voelt je meer mens omdat je nu gewoon keihard je vriendin gaat kwesten of je hoopt dat iig, je voelt je meer mens door dat je nu met leugens en bedrog leeft??? en ik maar denken dat ik psychiater nodig heb.. maar jij kunt hem beter gebruiken dan ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn relatie loopt prima. Daar ligt het ook niet aan. Ik ben het. En zo ben ik. Maar ding is dat ik het niet wil veranderen. Maar wel vind dat het eigenlijk moet veranderen. Maar ik zou het hele leven saai vinden als dit soort diongen niet gebeuren. Ik voel me nu meer mens. Geluk, verdriet, onzekerheid, hoop, passie. Alles zit erin.
Hoe zou jij je er onder voelen als je vriendin hetzelfde deed?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt en ook niet zo opvatten... maar jouw opvattingen over relaties zijn sowieso iets anders dan de gemiddelde opvattingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook gelijk de enige hier die dat snapt
idd, nu neemt iemand eenzijdig de beslissingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar dan vind ik dat hij het er op zijn minst met zijn vriendin over moet hebben. Ze heeft wel het recht te weten dat hij er zo over denkt en daar naar handelt. Dan kan zij zelf beslissen of ze er ook zo over denkt of een vent wil die wel trouw kan zijn.
Keer op keer weet ik niet, dit is de eerste keer dat ik het hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar dan vind ik dat hij het er op zijn minst met zijn vriendin over moet hebben. Ze heeft wel het recht te weten dat hij er zo over denkt en daar naar handelt. Dan kan zij zelf beslissen of ze er ook zo over denkt of een vent wil die wel trouw kan zijn.
Hij blijft dit keer op keer doen, heel bewust.
[..]
Zoals gezegd, dan moeten beide partijen ook van elkaar weten hoe de ander er tegenover staat.
/ze raakt niet gekwetst door iets wat ze niet weet toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus je voelt je meer mens omdat je nu gewoon keihard je vriendin gaat kwesten of je hoopt dat iig, je voelt je meer mens door dat je nu met leugens en bedrog leeft??? en ik maar denken dat ik psychiater nodig heb.. maar jij kunt hem beter gebruiken dan ik
ook al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Keer op keer weet ik niet, dit is de eerste keer dat ik het hoor.
En dat laatste weet ik niet, Als je gelukkig bent met elkaar en je zou haar en jezelf ongelukkig maken dor het te zeggen, kun je misschien beter je mond houden.
Soms is dingen opbiechten imo alleen maar egoïstisch.. IK voel me schuldig en wil van dat schuldgevoel af zijn, DUS zeg ik het, dan is het haar probleem en mag zij bedenken wat ze er verder mee wil.
Anders: leef met je schuldgevoel en zorg dat hjet jouw probleem blijft.
Dit is erg zwart-wit en ik zei al, het ligt aan vanalles...
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat laatste weet ik niet, Als je gelukkig bent met elkaar en je zou haar en jezelf ongelukkig maken dor het te zeggen, kun je misschien beter je mond houden.
Soms is dingen opbiechten imo alleen maar egoïstisch.. IK voel me schuldig en wil van dat schuldgevoel af zijn, DUS zeg ik het, dan is het haar probleem en mag zij bedenken wat ze er verder mee wil.
Lol jij bent echt dom.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
/ze raakt niet gekwetst door iets wat ze niet weet toch?
Maar goed, ik weet niet eens of ze het weet of niet, want daar heeft Joey niets over gezegd volgens mij
als ze het had geweten had hij zich niet zo schuldig gevoelt over het feit dat hij zich niet schuldig voeltquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar goed, ik weet niet eens of ze het weet of niet, want daar heeft Joey niets over gezegd volgens mij
Mijn TT heeft hiervoor gezorgd?quote:
Het komt echt niet altijd uit hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ook al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel
gezegde komt niet zomaar ergens vandaan.. en als het bovenwater komt zou ze zich alleen maar nog meer gekwetst voelen dan als ze het NU weet
Dat kan, maar dat betekent imo alleen maar dat er mensen zijn die er anders tegenaan kijken en niet dat ik een debiele visie op relaties heb, gewoon een anderequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt en ook niet zo opvatten... maar jouw opvattingen over relaties zijn sowieso iets anders dan de gemiddelde opvatting
Nee dat vind ik niet okay. Maar als ik het niet weet dan kwetst het me niet. Net als andersom het haar niet kwetst.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus je vind het ook okay als zij vreemdgaat begrijp ik. Misschien moet je dan eens afspraken met haar maken hierover zodat je niet stiekem iets achter haar rug hoeft te doen waar ze het misschien niet mee eens is.
neuh...gewoon een gefrustreerd kereltje wat het niet kon verkroppen dat ie hier geen neukertje kon regelenquote:
Het is JUIST egoistisch om het niet te vertellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb je mij ook nooit horen zeggen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het komt echt niet altijd uit hoor
Ik heb ooit mn ex zn favo trui laten krimpen in de was, issie noooit achtergekomen.
Echt, ik denk dat het minimaal in de helft van de gevallen dat degene het zelf opbiecht niet uitkomt.
MINIMAAL dus, ik denk zelfs nog meer, ruim meer.
[..]
Dat kan, maar dat betekent imo alleen maar dat er mensen zijn die er anders tegenaan kijken en niet dat ik een debiele visie op relaties heb, gewoon een andere
Dat dus... En ze weet het niet nee. Ik zie het nut ook niet in om het te vertellen. Ik wil mn relatie niet kwijt. We hebben het juist erg leuk. Als ik vertel is het niet meer leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh...gewoon een gefrustreerd kereltje wat het niet kon verkroppen dat ie hier geen neukertje kon regelen
Vertrouwen staat niet gelijk aan eerlijkheid, je kan iemand die niet eerlijk is gemakkelijk vertrouwen als ie niet eerlijk is, zolang je maar niet weet dat ie niet eerlijk is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:00 schreef ArTiC het volgende:
sowieso: een relatie tussen 2 personen is gebouwd op een paar bepaalde bouwstenen, 1 daarvan is vertrouwen en eerlijkheid...trek die steen maar onder jullie relatie uit hoor...misschien blijft je relatie overeind staan, misschien stort het in maar het zal nooit meer bestand zijn tegen een storm
Deze relatie heeft flink wat stormen doorstaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:00 schreef ArTiC het volgende:
sowieso: een relatie tussen 2 personen is gebouwd op een paar bepaalde bouwstenen, 1 daarvan is vertrouwen en eerlijkheid...trek die steen maar onder jullie relatie uit hoor...misschien blijft je relatie overeind staan, misschien stort het in maar het zal nooit meer bestand zijn tegen een storm
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat dus... En ze weet het niet nee. Ik zie het nut ook niet in om het te vertellen. Ik wil mn relatie niet kwijt. We hebben het juist erg leuk. Als ik vertel is het niet meer leuk.
Maar niet genoeg om het leuk te houden als je het verteld dus..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze relatie heeft flink wat stormen doorstaan.
Je kunt het ook anders zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is JUIST egoistisch om het niet te vertellen.
Hem bevalt het zo wel, ook al zou die vriendin gelijk wegrennen als ze het hoorde.. dus zegt hij niks.
Klopt, ik bedoel maar dat er mensen zijn die er anders tegenaan kijken en dat die niet meteen gemeen en/of egoïstisch zijn, maar gewoon anders tegen de dingen aankijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je mij ook nooit horen zeggen...
Dat heet nou omgekeerde wereld lieve schat, hij is degene die fout zit en niet zij. Dus zij hoort de touwtjes in handen te hebben over hoe het nu verdergaat. Mede doordat hij niks zegt zullen haar beslissingen anders zijn als dat ze het wel wist, als ze uberhaupt nog verder zou willen met hem dan,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien.
Zij is heel gelukkig met hem en wil hem absoluut niet kwijt.
Als ze dit hoort, raakt ze in de war, wordt ze onzeker, is ze haar vertrouwen kwijt...
Kiest ze ervoor te blijven, moet dat allemaal weer opgebouwd worden.
Kiest ze ervoor te gaan, is ze hem kwijt, wat ze eigenlijk helemaal niet wilde EN is ze haar vertrouwen kwijt, liefdesverdriet enz...
Dat snap ik allemaal hoor. En ik kan zelfs enigszins begrijpen hoe Joey en jij erover denken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien.
Zij is heel gelukkig met hem en wil hem absoluut niet kwijt.
Als ze dit hoort, raakt ze in de war, wordt ze onzeker, is ze haar vertrouwen kwijt...
Kiest ze ervoor te blijven, moet dat allemaal weer opgebouwd worden.
Kiest ze ervoor te gaan, is ze hem kwijt, wat ze eigenlijk helemaal niet wilde EN is ze haar vertrouwen kwijt, liefdesverdriet enz...
Als het alleen om de seks was zou ik zeggen neuk er lekker op los en hou lekker je mond.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze relatie heeft flink wat stormen doorstaan.
1 ding.. hij voeldoet aan mij verwachtingspatroon van hemquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal hoor. En ik kan zelfs enigszins begrijpen hoe Joey en jij erover denken.
Maar als de term egoistisch erin gegooid wordt, dan heeft dat alleen maar betrekking op hem. Heel simpel. Hij kiest de oplossing die HEM het beste uitkomt.
Er zijn vrouwen die dat vinden ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
en stel.. zij komt er over 5 jaar achter wat er allemaal gebeurd is. Zal ze dan daadwerkelijk gaan zeggen: Goh wat ben ik blij dat je dat toen niet verteld hebt
En dat probeer ik dus juist te weerleggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal hoor. En ik kan zelfs enigszins begrijpen hoe Joey en jij erover denken.
Maar als de term egoistisch erin gegooid wordt, dan heeft dat alleen maar betrekking op hem. Heel simpel. Hij kiest de oplossing die HEM het beste uitkomt.
Zou er wel een aantal dagen over slapen als iemand daarmee aan zou komen maar denk dat ik niet verder zou gaan met diegene. Zeker omdat vertrouwen alles is in een relatie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
en stel.. zij komt er over 5 jaar achter wat er allemaal gebeurd is. Zal ze dan daadwerkelijk gaan zeggen: Goh wat ben ik blij dat je dat toen niet verteld hebt
om het ff naar JoeyT te weerleggen.. hij zegt net zelf dat hij NIET die schuldgevoelens heeft en het dus ook niet ZIJN probleem vindt dus die visie gaat niet voor hem opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat probeer ik dus juist te weerleggen.
Ik denk dat het best zo kan zij dat het hem helemaal niet het beste uitkomt (e dan heb ik het niet perse over Joey, maar over 'iemand die vreemdgaat'), die kan nl best er zelf heel veel moeite mee hebben en niet zijn vriendin willen kwetsen en de zaken moeilijker maken. Dus vertelt hij het haar niet zodat het ZIJN probleem blijft en hij het niet het hare maakt en het op die manier afschuift.
Wat een kolder, misschien door drank dat er een kleine kans is dat ik het me voor kan stellen maar dit soort dingen flik je gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat het best zo kan zij dat het hem helemaal niet het beste uitkomt (e dan heb ik het niet perse over Joey, maar over 'iemand die vreemdgaat'), die kan nl best er zelf heel veel moeite mee hebben en niet zijn vriendin willen kwetsen en de zaken moeilijker maken. Dus vertelt hij het haar niet zodat het ZIJN probleem blijft en hij het niet het hare maakt en het op die manier afschuift.
Ja, ik wilde het net zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat vinden ja.
Gister nog gehoord tijdens de opnames van BNN's Spuiten en Slikken.
Dat is nou gewoon eerlijk zijn en als je zo graag wil dat je vriendin niet te weten komt dat je vreemdgegaan bent ga je gewoon niet vreemd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij een relatie die voor hen beiden erg goed werkt (naar zijn zeggen) kan verneuken en haar een kutgevoel bezorgen als hij wel zijn mond opendoet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om het ff naar JoeyT te weerleggen.. hij zegt net zelf dat hij NIET die schuldgevoelens heeft en het dus ook niet ZIJN probleem vindt dus die visie gaat niet voor hem op
Ik snap je gedachtengang hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. Ik heb het juist erg leuk met mijn vriendin. Nogmaals, zij staat er los van.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar niet genoeg om het leuk te houden als je het verteld dus..
Gister vertelde Victoria Koblenko dat ze het niet "erg" zou vinden als haar partner vreemd zou gaan.quote:
Dat kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is nou gewoon eerlijk zijn en als je zo graag wil dat je vriendin niet te weten komt dat je vreemdgegaan bent ga je gewoon niet vreemd.
Nee ik lees verkeerd:P. Nee ik zie het nut van vertellen niet. Die drang heb ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. Ik heb het juist erg leuk met mijn vriendin. Nogmaals, zij staat er los van.
je hebt een relatie met haar... dus kan zij er niet los van staan...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. Ik heb het juist erg leuk met mijn vriendin. Nogmaals, zij staat er los van.
Dat is de standaard reaktie, maar dat betekent dus dat je niet goed leest...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtengang hoor.
Maar het komt erop neer dat omdat hij het niet verteld, omdat HIJ de relatie niet kwijt wil raken. Terwijl die keuze bij haar hoort te liggen en niet bij hem. Nu kan ze niks kiezen, omdat ze niks weet.
Het is natuurlijk ook heel afhankelijk van de omstandigheden op dat moment. Wat diegene in die tijd ervoor heeft gedaan (eenmalig vreemdgaan, relatie ernaast gehouden etc)..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
Zou er wel een aantal dagen over slapen als iemand daarmee aan zou komen maar denk dat ik niet verder zou gaan met diegene. Zeker omdat vertrouwen alles is in een relatie.
Dat zijn zo'n beetje mijn woordenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Gister vertelde Victoria Koblenko dat ze het niet "erg" zou vinden als haar partner vreemd zou gaan.
Maar dat hij het haar niet moest vertellen. Komt ze dr achter dan zou haar relatie niet verbreken. En eigenlijk blij zijn dat hij niets gezegd heeft.
Waarom een gelukkige relatie verbreken voor lust voor een ander. Wanneer er gevoelens zoals liefde/verliefdheid (zoals nu bij Joey) bij zouden zitten wilde ze het pas weten.
als mensheid hebben ooit voor iets gekozen als monogamie... zeg niet dat het werkt, maar het is wel de standaard in een relatie. Als je niet denkt dat je dat aankan moet je het met je partner over hebben om een open relatie aan te gaan of iets als triootjes te doen maar niet achter iemand rug om met iemand anders neuken... maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan.
Toch gaan heel veel mensen vreemd.
Dus tja, kennelijk is het niet altijd gemakkelijk om het 'gewoon niet te doen'
of juist meer vertrouwen gekweekt door zijn eerlijkheid...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is de standaard reaktie, maar dat betekent dus dat je niet goed leest...
Al blijft ze nl WEL en braakt ie de relatie niet kwijt, heeft hij haar dus 'voor niks' gekwetst.
Maar dan weet ze wel hoe hij in elkaar steekt en is het haar keuze dus om te blijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is de standaard reaktie, maar dat betekent dus dat je niet goed leest...
Al blijft ze nl WEL en braakt ie de relatie niet kwijt, heeft hij haar dus 'voor niks' gekwetst.
tja...dan heb je als vrouw toch wel erg weinig eigenwaarde lijkt me, kan alleen maar medelijden met dat soort vrouwen hebben eigenlijk...zou ook absoluut geen vrouw willen die er zo over denkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Gister vertelde Victoria Koblenko dat ze het niet "erg" zou vinden als haar partner vreemd zou gaan.
Maar dat hij het haar niet moest vertellen. Komt ze dr achter dan zou haar relatie niet verbreken. En eigenlijk blij zijn dat hij niets gezegd heeft.
Waarom een gelukkige relatie verbreken voor lust voor een ander. Wanneer er gevoelens zoals liefde/verliefdheid (zoals nu bij Joey) bij zouden zitten wilde ze het pas weten.
Blijkbaar heeft iemand die zoiets doet en dingen niet verteld dingen voor me te verbergen dus dan is het gewoon exitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook heel afhankelijk van de omstandigheden op dat moment. Wat diegene in die tijd ervoor heeft gedaan (eenmalig vreemdgaan, relatie ernaast gehouden etc)..
Maar dan nog.. dat soort dingen hoor je toch wel op het moment zelf te vertellen.
En de mijne.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n beetje mijn woorden
Als mensheid klopt al niet... hier is ervoor gekozen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als mensheid hebben ooit voor iets gekozen als monogamie... zeg niet dat het werkt, maar het is wel de standaard in een relatie. Als je niet denkt dat je dat aankan moet je het met je partner over hebben om een open relatie aan te gaan of iets als triootjes te doen maar niet achter iemand rug om met iemand anders neuken... maar dat is mijn mening
Het moeilijke is idd dat er nu gevoelens bij zitten. Ik wil het ook niet weten als mijn vriendin vreemd gaat. Ik zou het ook niet uitmaken als ik het hoorde. Ik zou het wel moeilijk vinden als ze gevoelens voor die ander heeft. Ik weet niet if ik dat zou willen weten. Moet ik ff over nadenken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Weinig eigenwaarde? Ik denk juist veel. Ze weet wat ze waard is en dat haar man haar niet zou verlaten voor een simpele wip.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...dan heb je als vrouw toch wel erg weinig eigenwaarde lijkt me, kan alleen maar medelijden met dat soort vrouwen hebben eigenlijk...zou ook absoluut geen vrouw willen die er zo over denkt.
in omgekeerde situatie.. zou jij het dan wel of niet willen weten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik lees verkeerd:P. Nee ik zie het nut van vertellen niet. Die drang heb ik dan ook niet.
Mee eens. Of dan is die persoon gewoon niet de ware voor je!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als mensheid hebben ooit voor iets gekozen als monogamie... zeg niet dat het werkt, maar het is wel de standaard in een relatie. Als je niet denkt dat je dat aankan moet je het met je partner over hebben om een open relatie aan te gaan of iets als triootjes te doen maar niet achter iemand rug om met iemand anders neuken... maar dat is mijn mening
Dan kies je toch niet voor monogamie, maar doe het niet stiekem.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als mensheid klopt al niet... hier is ervoor gekozen.
Maar dan nog is het kennelijk helemaal niet zo normaal om monogaam te zijn, want hoeveel % van de mensen ging weleens vreemd?
Als het lust was is het zo vele malen makkelijker. Die gevoelens zijn kut. Ze brengen je hoofd op hol.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het moeilijke is idd dat er nu gevoelens bij zitten. Ik wil het ook niet weten als mijn vriendin vreemd gaat. Ik zou het ook niet uitmaken als ik het hoorde. Ik zou het wel moeilijk vinden als ze gevoelens voor die ander heeft. Ik weet niet if ik dat zou willen weten. Moet ik ff over nadenken.
tuulk, dat is altijd zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef Tally het volgende:
[..]
En de mijne.
Je weet echt pas wat je zou doen als je in zo'n situatie zit. Mensen langs de zijlijn kunnen makkelijk schreeuwen tot het ze zelf overkomt.
Zo een iemand moet gewoon geen relatie aangaan en lekker rondneuken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Weinig eigenwaarde? Ik denk juist veel. Ze weet wat ze waard is en dat haar man haar niet zou verlaten voor een simpele wip.
ik geef ook eerlijk toe dat monogamie niet onze ware aard is.. vandaar dat ik schrijf dat je dan maar een openrelatie moet aangaan als je het niet kan zijn. Er zijn ook genoeg mensen die WEL een monogame relatie volhouden....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als mensheid klopt al niet... hier is ervoor gekozen.
Maar dan nog is het kennelijk helemaal niet zo normaal om monogaam te zijn, want hoeveel % van de mensen ging weleens vreemd?
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tuulk, dat is altijd zo.
Betekent nog niet dat je altijd maar alles goed en dergeijke moet vinden omdat je het zelf nog niet hebt meegemaakt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of juist meer vertrouwen gekweekt door zijn eerlijkheid...
Of ze is realistisch en ziet in dat het nou eenmaal regelmatig gebeurt, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...dan heb je als vrouw toch wel erg weinig eigenwaarde lijkt me, kan alleen maar medelijden met dat soort vrouwen hebben eigenlijk...zou ook absoluut geen vrouw willen die er zo over denkt.
Zo komt het wel een beetje over als je zegt: jullie schreeuwen wel hard dat het fout is, maar je weet niet hoe je zelf zou reageren'quote:
En dan heb je een relatie met iemand die er heel anders over denkt, maar ben je wel ontzettend gek op elkaar...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kies je toch niet voor monogamie, maar doe het niet stiekem.
Zo staat/stond het er ook. Bullshit want je bent er zelf bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo komt het wel een beetje over als je zegt: jullie schreeuwen wel hard dat het fout is, maar je weet niet hoe je zelf zou reageren'
Waarom überhaupt kiezen voor een simpele wip als je iets veel mooiers met iemand anders hebt?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Weinig eigenwaarde? Ik denk juist veel. Ze weet wat ze waard is en dat haar man haar niet zou verlaten voor een simpele wip.
Leesbaar.. maar wat ik hierin lees is het volgende:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of ze is realistisch en ziet in dat het nou eenmaal regelmatig gebeurt, dat kan natuurlijk ook nog.
Dat je gewoon zegt: Ik weet dat het vaak gebeurt, dus onderken ik dat het ook in mijn relatie kan gebeuren, maar als het gebeurt en ik ben gelukkig met mijn man, wil ik geweoon het vertyrouwen in hem kunnen blijven houden en als hij het me zegt ben ik het kwijt en moet ik het weer opbouwen, wat veel tijd en moeite kost, maar ik weet toch vantevoren dat ik hem daar niet om ga dumpen, dus kan ie beter gewoon niets zeggen, dat bespaart mij de moeite van het opbouwen van mn vertrouwen.
pff, is dit leesbaar?
Helemaal mee eens ja. Het is de sterkste drug die er is. En in deze situatie schiet je er weinig mee op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het lust was is het zo vele malen makkelijker. Die gevoelens zijn kut. Ze brengen je hoofd op hol.
Ene moment weet je wat je moet doen. Andere moment denk je van: Ja maar.. Wat nu als ik...
Ene moment zweef je in de 7de hemel.. Andere moment sta je met beide benen op de grond en bedenk je je waar je nu eigenlijk mee bezig bent.
Die gevoelens maken het verrot. Verliefd zijn is ontzettend fijn. Die warme gevoelens als je aan de ander denkt. Het gezicht te zien van de ander. Die knuffel van de ander. Die eerste zoen. Alles is heerlijk.
Tot je weer wakker word en ziet waar je je in bevind.
Ik zeg dat mensen vaak veroordelen zonder te weten waar ze over praten. Niet dat ze alles maar goed moeten vinden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo komt het wel een beetje over als je zegt: jullie schreeuwen wel hard dat het fout is, maar je weet niet hoe je zelf zou reageren'
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo staat/stond het er ook. Bullshit want je bent er zelf bij.
We missen ripley nog nuquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Leesbaar.. maar wat ik hierin lees is het volgende:
Jij zou het niet erg vinden als je man vreemd ging, zolang hij het maar niet verteld.
Dan kiest die ander er misschienv oor om de relatie te verbreken. Dan is die relatievorm dus gewoon niet geschikt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan heb je een relatie met iemand die er heel anders over denkt, maar ben je wel ontzettend gek op elkaar...
maar wie zegt dat wij dit allemaal niet al eens hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg dat mensen vaak veroordelen zonder te weten waar ze over praten. Niet dat ze alles maar goed moeten vinden.
Verliefdheid zou ik zoveel mogelijk uit de weg gaan als ik een relatie heb,ook al kan dat wel erg moeiijk zijn...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ja. Het is de sterkste drug die er is. En in deze situatie schiet je er weinig mee op.
Na een aantal jaar is die spanning in de slaapkamer er af. Dat gebeurt gewoon. En er zijn mensen die daar genoegen mee nemen en nergens naar zoeken. Er zijn er echter meer die het dus buiten de deur zoeken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom überhaupt kiezen voor een simpele wip als je iets veel mooiers met iemand anders hebt?
Je wil toch geen kerel die stiekem ergens anders iets haalt wat ie bij jou ook kan krijgen?
Heel flauw.. en doet ook niet ter zake nu.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We missen ripley nog nu
Ja die is flauw
Eeeeh! Wrong.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Na een aantal jaar is die spanning in de slaapkamer er af. Dat gebeurt gewoon. En er zijn mensen die daar genoegen mee nemen en nergens naar zoeken. Er zijn er echter meer die het dus buiten de deur zoeken.
En dan ga je niet een gelukkige relatie (want dat kan je ook hebben zonder seks) op het spel zetten. Dus dan kan hij dat niet bij jou krijgen.
Ik zeg ook niet dat jij (of iemand anders) het niet heeft meegemaaktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar wie zegt dat wij dit allemaal niet al eens hebben meegemaakt
En dat is erg?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Leesbaar.. maar wat ik hierin lees is het volgende:
Jij zou het niet erg vinden als je man vreemd ging, zolang hij het maar niet verteld.
experimenterenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Na een aantal jaar is die spanning in de slaapkamer er af. Dat gebeurt gewoon. En er zijn mensen die daar genoegen mee nemen en nergens naar zoeken. Er zijn er echter meer die het dus buiten de deur zoeken.
En dan ga je niet een gelukkige relatie (want dat kan je ook hebben zonder seks) op het spel zetten. Dus dan kan hij dat niet bij jou krijgen.
Jij hebt al zoveel relatie gehad hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eeeeh! Wrong.
Blijkbaar is je relatie dan toch niet zo sterk.
Het was even een out-of-the-blue opmerking?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij (of iemand anders) het niet heeft meegemaakt
Ook dat is na een paar jaar voorbij hoorquote:
Ja omdat het vaak zo isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was even een out-of-the-blue opmerking?
En dat heeft er wat mee te maken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt al zoveel relatie gehad heEn zoveel meegemaakt met relaties en vriendinnen dat je nu uit ervaring spreekt he
Dit zegt al genoegquote:
Niet erg, maar waar leg je de grens dan? In die gedachtengang is het een vrijbrief voor de man om te doen en laten wat hij wil, zolang hij het maar niet verteld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dat is erg?
Of wat moet ik daaruit opmaken?
(Het klopt ook niet, maar dat maakt niet uit)
ben trots op jequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Dan ben ik maar raar dat ik nooit de behoefte heb gehad om vreemd te gaan begrijp ik...ook niet in een relatie van 4,5 jaar.
Dan maar raar en ouderwets
Is niet raar. En is niet ouderwets.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Dan ben ik maar raar dat ik nooit de behoefte heb gehad om vreemd te gaan begrijp ik...ook niet in een relatie van 4,5 jaar.
Ik vind het normaal. En veelzeggend over wie je bent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Dat zegt toch niemand?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Zou het ook goed zijn geweest als je al 20 jaar bij elkaar had geweest?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens klopt dat niet altijd Tally, ik heb 8,5 jaar een relatie gehad en de sex bleef goed, tot op het laatst. Nooit behoefte gehad aan meer of andere sex in die tijd. (of vreemdgaan btw)
alleen aan een andere relatie dus
Blijkbaar hoor je mee te gaan met de tijd en maar rond te neuken, achter iemand rug om met een ander te flikflooien, etc.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
Iedereen is toch anders. Ik kan me idd niet voorstellen dat je die gevoelens niet hebt. Maar ik begrijp het wel. Lijkt me ook erg fijn voor je.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
zo ben jij ook weer op de hoogte van de stand van zakenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar hoor je mee te gaan met de tijd en maar rond te neuken, achter iemand rug om met een ander te flikflooien, etc.
Als ie maar alles doet wat ie wil, als in rondneuken, kom je er uiteindelijk wel achter denk ik. dat gaat opvallen, maar als het af en toe een keer gebeurt.. tja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet erg, maar waar leg je de grens dan? In die gedachtengang is het een vrijbrief voor de man om te doen en laten wat hij wil, zolang hij het maar niet verteld.
(die gedachtengang die je neerzette heeft geen betrekking op je eigen? of uit wiens oogpunt heb je dan getypt?)
Ik doe toch wat ik wil dus niet nodigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo ben jij ook weer op de hoogte van de stand van zaken
aah vandaar dat je hier ook zo vaak opstandig bentquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe toch wat ik wil dus niet nodig![]()
Geen idee, maar het heeft in 8,5 jaar nooit verveeld, ik heb geen idee wanner dat wel het geval geweest zou zijn, ik kan me voorstellen dat dat gewoon niet zou gebeurenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Zou het ook goed zijn geweest als je al 20 jaar bij elkaar had geweest?
Zo'n zelfde out-of-the-blue opmerking als ik maakte. Alleen met andere woorden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke voordat we elkaars normen en waarden als juist of onjuist bestempelen. Ieder heeft zijn eigen kijk op zaken en dat is niet per definitie fout of goed.
O zeker. Uitzonderingen zijn er altijd!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, maar het heeft in 8,5 jaar nooit verveeld, ik heb geen idee wanner dat wel het geval geweest zou zijn, ik kan me voorstellen dat dat gewoon niet zou gebeuren
(natuurlijk gebeurt het meestal wel, maar uitzonderingen zijn er om de regel te bevestigen he)
niemand die dat zegt.. iedereen verkondigt nu gewoon hun eigen standpunt en gevoel bij joeys kwestiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke voordat we elkaars normen en waarden als juist of onjuist bestempelen. Ieder heeft zijn eigen kijk op zaken en dat is niet per definitie fout of goed.
Dus in de ene relatie zuo je het wel willen weten en in de andere dus niet? (dat hij vreemd zou gaan)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ie maar alles doet wat ie wil, als in rondneuken, kom je er uiteindelijk wel achter denk ik. dat gaat opvallen, maar als het af en toe een keer gebeurt.. tja.
Ik had die gedachtengang, maar ja, zei al, in verschillende relaties is dat standpunt ook verschillend.
Ik heb dat ook nooit gehad tijdens een relatiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen is toch anders. Ik kan me idd niet voorstellen dat je die gevoelens niet hebt. Maar ik begrijp het wel. Lijkt me ook erg fijn voor je.
Oh dat kan best maar ik heb nog wel m'n normen en waarden met betreft dat soort dingen. Bepaalde dingen flik je gewoon niet punt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aah vandaar dat je hier ook zo vaak opstandig bent
Ik ga daar even niet verder op in,okee?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus in de ene relatie zuo je het wel willen weten en in de andere dus niet? (dat hij vreemd zou gaan)
dat zat ik me ook al af te vragen.. wel heel lullig om er via fok achter te komenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me nu af vraag.. Kent de vriendin van JoeyT zijn nick op fok?
is goed. Gaat mij ook niet om jou persoonlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga daar even niet verder op in,okee?
Jammer maar als je een relatie op zulke dingen baseerd vind ik dat je gewoon beter verdient.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ie maar alles doet wat ie wil, als in rondneuken, kom je er uiteindelijk wel achter denk ik. dat gaat opvallen, maar als het af en toe een keer gebeurt.. tja.
Ik had die gedachtengang, maar ja, zei al, in verschillende relaties is dat standpunt ook verschillend.
fijne aaf nogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben er weg van trouwens,ik moest al eerder gaan eigenlijk...
Wat denk je? Hoe lang post ik hier nu alquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me nu af vraag.. Kent de vriendin van JoeyT zijn nick op fok?
Ik vind sluw hier meer gepast.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat denk je? Hoe lang post ik hier nu al.
Daarom zeg ik... Ik ben niet dom, sterker nog ik ben erg slim.
En hoe weet jij zo zeker dat ze jouw account niet kent?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat denk je? Hoe lang post ik hier nu al.
Daarom zeg ik... Ik ben niet dom, sterker nog ik ben erg slim.
Engelquote:
Wat trek je aan dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooooohhhhhhhh heerlijk!Zometeen met een vriendin de stad in en afgesproken dat we er een heeeeeuuuuuuule foute avond van gaan maken
whoehoe!
Ik was ook al aan het spittenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat ze jouw account niet kent?
Zit ze ooit achter je pc? Wis je alle geschiedenis, heb je je username en wachtwoord niet opgeslagen?
Ik ken de trucs.. Op zich is het heel simpel. IE onder een andere naam opstarten met de rechtermuisknop, en dan standaard de geschiedenis wissen. Of zelfs helemaal niet op laten slaan.quote:
Als het bij de eerste 2 gebleven was, had ik gesnapt dat het fout was..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zwarte boxer, bruine sokken, bruine broek, blauwe polo en mn bordeelsluiperslippers
geloof me, onze acties gaan fout worden... en ik zie er sexy uit vandaag al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als het bij de eerste 2 gebleven was, had ik gesnapt dat het fout was..
Geen hawaiibloezen of zo? Waarom fout dan?
Altijd toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof me, onze acties gaan fout worden... en ik zie er sexy uit vandaag al zeg ik het zelf
oooooooh, je wilde je vriendin nog even aan mij voorstellen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Altijd toch?
Geniet er van straks zou ik zeggen. Hmz. Waar blijft mijn vriendin nou...
Nou ja, afwassen maar dan.
batst ie een ander?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooooooh, je wilde je vriendin nog even aan mij voorstellen?whihi, tof!
have fun! en de rest ook! en JoeyT, als je dan toch een ander batst, doe het dan veilig, niet dat je je vriendin straks met een soa opzadelt
Wat heb je gedaan met je vleugeltje?quote:
Waarom weet niemand het verschil tussen een slet en een hoer? een hoer vraagt er geld voor een slet doet het gratis!quote:
Oh niet zo hoor, op een andere manier.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ken de trucs.. Op zich is het heel simpel. IE onder een andere naam opstarten met de rechtermuisknop, en dan standaard de geschiedenis wissen. Of zelfs helemaal niet op laten slaan.
Mijn ex was nogal overcontolerend..
Cue....CUE DAARquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:17 schreef Sinceria het volgende:![]()
Even de tijd doden tot de regen een beetje over is.
psst.. we wachten tot vanavond, dan heeft ze veel gedronken en kan je doen met haar wat je wil :quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Cue....CUE DAAR, help met vastbinden!
![]()
Oh ja! Goed ideequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
psst.. we wachten tot vanavond, dan heeft ze veel gedronken en kan je doen met haar wat je wil :
Zie je wel dat jij ook erg bent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
psst.. we wachten tot vanavond, dan heeft ze veel gedronken en kan je doen met haar wat je wil :
quote:
Niet!quote:
Moet ik nu elke keer als ik hier binnenkom bang zijn dat ik word vastgebonden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Cue....CUE DAAR, help met vastbinden!
![]()
Hoe roep ik dat nou weer over me af.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar! jij roept het gewoon over je af...
Wel.quote:
op de een of de andere manier... Ik weet het natuurlijk ook niet exact, ik heb deze studie niet gedaan, dus precies zal ik het ook niet weten.. maar jij roept gewoon hitsigheid bij het mannelijk geslacht op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe roep ik dat nou weer over me af.
Geslacht: Vrouw...dehquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je bent een vrouw.. nieuw.. snuit kent je nog niet. simpelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou.. dan welquote:
Ow, je verwacht dus dat ik een oerlelijke kutkop heb en dat als ik die op mijn FoBo plaats hij meteen af zal knappen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw...deh
Ik zei nog zo, doe nou een foto van je gezicht maar nee jij zet wat anders erop
Jeuj!quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, je verwacht dus dat ik een oerlelijke kutkop heb en dat als ik die op mijn FoBo plaats hij meteen af zal knappen.
Nee, de meeste manen kijken alleen maar naar voorgevelsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, je verwacht dus dat ik een oerlelijke kutkop heb en dat als ik die op mijn FoBo plaats hij meteen af zal knappen.
Of! je hebt geen lelijke rotkop en dan kom je helemaal niet mer van Snuit afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of! je hebt geen lelijke rotkop en dan kom je helemaal niet mer van Snuit af
Volgens mij is snuit evengoed al aardig hardnekkigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of! je hebt geen lelijke rotkop en dan kom je helemaal niet mer van Snuit af
quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is snuit evengoed al aardig hardnekkig
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Flauw! Waar ga je uit, dan maak ik hem zelf wel
H'lo.quote:
Hallo.quote:
Het IS droog hier?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
Volgens buienradar gaat het ergens binnen een kwartier stoppen met regenen.
Hier niet.quote:
en dan ga jij naar buiten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
Volgens buienradar gaat het ergens binnen een kwartier stoppen met regenen.
Verrektquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met je vleugeltje?
Ja.quote:
Dank je.quote:
Watjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hier niet.Kep geen zin om door de regen te fietsen, blegh.
Haar.. make-up enzo hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Watje
Je smelt toch niet van een paar druppels
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we delen iig een zelfde soort humor geloof ik gezien je fobo
Waar je mee omgaat he, daar word je mee besmet!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
worden rollen omgedraaid, ipv dat jij hetero's gay maakt wordt jij hetero?
Ow, ik ben niet zo van het optutten hoor. Het is meer dat ik niet de hele avond met een natte broek op de bank wil zitten.quote:
Same shitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, ik ben niet zo van het optutten hoor. Het is meer dat ik niet de hele avond met een natte broek op de bank wil zitten.
zie je wel altijd al geweten dat t een besmettelijk iets was en niets met genen ofzo te maken hadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat he, daar word je mee besmet!
Waar zat je? anders heb je misschien naar mij gekeken!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag grappig dagje gehad
Met 2 vrienden naar het IJselmeer geweest en gepicknickt en naar de kitesurfers gekeken
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Sinceria het volgende:
Maarre, nu is het droog.Ik ga, fijne avond nog, allemaal.
Have funquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Sinceria het volgende:
Ja, heterosexualiteit is een virus!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je wel altijd al geweten dat t een besmettelijk iets was en niets met genen ofzo te maken had
jij was die telkens op zn bek ging?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar zat je? anders heb je misschien naar mij gekeken!
Fijne avond!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Sinceria het volgende:
have funquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Sinceria het volgende:
Ze hebben mij toch geschapen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
venijnig rot virus moeten ze wat tegen verzinnen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]kan ik toch niks aan doen dat ik geen originaliteit van mezelf heb
daar zat ik niet tussen, ik was ergens andersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef KudFokker het volgende:
Waren er daar een stuk of 30 ofzo
[ afbeelding ]
Lijkt mij een HELE vette sportquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar zat ik niet tussen, ik was ergens anders
*buigt*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, ik werk alleen op mannenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah maar daar ben ik niet mee genezen
beetje een vlieger met een board ben je 1000 euro kwijt, en ik denk dat als je het goed regelt dat je ook gelijk een curususje in dat budget kan krijgen.. Neem hem dan wel in Noordwijk, verreweg de beste kitesurfschoolquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lijkt mij een HELE vette sport
Maar wat kost zoiets om als beginner te beginnen?!
Ik heb een laptop. Nee ik wis niet alles. Niet nodig. En hoe lang FOK! ik ookal weer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat ze jouw account niet kent?
Zit ze ooit achter je pc? Wis je alle geschiedenis, heb je je username en wachtwoord niet opgeslagen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*buigt*Dan hou ik hem wel tegoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Joey dus je gaat er werkelijk mee door ? of is dit weer zo'n poesjes in mijn zak actie van je. Iig beide niet cool, hoe zou jij je voelen als jij er achter kwam dat je vriendin ongeveer een soortgelijk iets bij je geflikt zou hebben !?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb een laptop. Nee ik wis niet alles. Niet nodig. En hoe lang FOK! ik ookal weer?
Ik log wel altijd uit en ww sla ik van niets op op mn lap.
Maar waarom zou ze gaan zoeken? Welke aanleiding geef ik daarvoor? Helemaal niets.
Een collega van me heeft naast zijn werk nog zo'n winkelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beetje een vlieger met een board ben je 1000 euro kwijt, en ik denk dat als je het goed regelt dat je ook gelijk een curususje in dat budget kan krijgen.. Neem hem dan wel in Noordwijk, verreweg de beste kitesurfschool
Ik zou er niet achter willen komen. En wat versta je onder ermee doorgaan. Kans van 90% dat ik haar na woensdag nooit meer zal zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey Joey dus je gaat er werkelijk mee door ? of is dit weer zo'n poesjes in mijn zak actie van je. Iig beide niet cool, hoe zou jij je voelen als jij er achter kwam dat je vriendin ongeveer een soortgelijk iets bij je geflikt zou hebben !?
gewoon cursus volgen! werkt echt het beste! have fun!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een collega van me heeft naast zijn werk nog zo'n winkel
Into Fun in Edam geloof ik
Misschien kan ik via hem wat lospeuteren...
Maar wil eerst proberen, straks vind ik er geen moer aan
Er meer doorgaan == neukenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou er niet achter willen komen. En wat versta je onder ermee doorgaan. Kans van 90% dat ik haar na woensdag nooit meer zal zien.
Is er geen kite surf startpagina ofzo, of een andere pagina waar ik beginners cursussen kan volgen in mijn regioquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gewoon cursus volgen! werkt echt het beste! have fun!
vast, zoekse! ik ga dansen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Is er geen kite surf startpagina ofzo, of een andere pagina waar ik beginners cursussen kan volgen in mijn regio?
Have fun!quote:
Wat denk je van google?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
Is er geen kite surf startpagina ofzo, of een andere pagina waar ik beginners cursussen kan volgen in mijn regio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |