Ja.quote:
Dank je.quote:
Watjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hier niet.Kep geen zin om door de regen te fietsen, blegh.
Haar.. make-up enzo hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Watje
Je smelt toch niet van een paar druppels
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we delen iig een zelfde soort humor geloof ik gezien je fobo
Waar je mee omgaat he, daar word je mee besmet!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
worden rollen omgedraaid, ipv dat jij hetero's gay maakt wordt jij hetero?
Ow, ik ben niet zo van het optutten hoor. Het is meer dat ik niet de hele avond met een natte broek op de bank wil zitten.quote:
Same shitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, ik ben niet zo van het optutten hoor. Het is meer dat ik niet de hele avond met een natte broek op de bank wil zitten.
zie je wel altijd al geweten dat t een besmettelijk iets was en niets met genen ofzo te maken hadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat he, daar word je mee besmet!
Waar zat je? anders heb je misschien naar mij gekeken!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag grappig dagje gehad
Met 2 vrienden naar het IJselmeer geweest en gepicknickt en naar de kitesurfers gekeken
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Sinceria het volgende:
Maarre, nu is het droog.Ik ga, fijne avond nog, allemaal.
Have funquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Sinceria het volgende:
Ja, heterosexualiteit is een virus!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je wel altijd al geweten dat t een besmettelijk iets was en niets met genen ofzo te maken had
jij was die telkens op zn bek ging?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar zat je? anders heb je misschien naar mij gekeken!
Fijne avond!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Sinceria het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |