Ja.quote:
Dank je.quote:
Watjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hier niet.Kep geen zin om door de regen te fietsen, blegh.
Haar.. make-up enzo hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Watje
Je smelt toch niet van een paar druppels
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we delen iig een zelfde soort humor geloof ik gezien je fobo
Waar je mee omgaat he, daar word je mee besmet!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
worden rollen omgedraaid, ipv dat jij hetero's gay maakt wordt jij hetero?
Ow, ik ben niet zo van het optutten hoor. Het is meer dat ik niet de hele avond met een natte broek op de bank wil zitten.quote:
Same shitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, ik ben niet zo van het optutten hoor. Het is meer dat ik niet de hele avond met een natte broek op de bank wil zitten.
zie je wel altijd al geweten dat t een besmettelijk iets was en niets met genen ofzo te maken hadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat he, daar word je mee besmet!
Waar zat je? anders heb je misschien naar mij gekeken!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag grappig dagje gehad
Met 2 vrienden naar het IJselmeer geweest en gepicknickt en naar de kitesurfers gekeken
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Sinceria het volgende:
Maarre, nu is het droog.Ik ga, fijne avond nog, allemaal.
Have funquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Sinceria het volgende:
Ja, heterosexualiteit is een virus!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je wel altijd al geweten dat t een besmettelijk iets was en niets met genen ofzo te maken had
jij was die telkens op zn bek ging?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar zat je? anders heb je misschien naar mij gekeken!
Fijne avond!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Sinceria het volgende:
have funquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Sinceria het volgende:
Ze hebben mij toch geschapen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
venijnig rot virus moeten ze wat tegen verzinnen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]kan ik toch niks aan doen dat ik geen originaliteit van mezelf heb
daar zat ik niet tussen, ik was ergens andersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef KudFokker het volgende:
Waren er daar een stuk of 30 ofzo
[ afbeelding ]
Lijkt mij een HELE vette sportquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar zat ik niet tussen, ik was ergens anders
*buigt*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, ik werk alleen op mannenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah maar daar ben ik niet mee genezen
beetje een vlieger met een board ben je 1000 euro kwijt, en ik denk dat als je het goed regelt dat je ook gelijk een curususje in dat budget kan krijgen.. Neem hem dan wel in Noordwijk, verreweg de beste kitesurfschoolquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lijkt mij een HELE vette sport
Maar wat kost zoiets om als beginner te beginnen?!
Ik heb een laptop. Nee ik wis niet alles. Niet nodig. En hoe lang FOK! ik ookal weer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat ze jouw account niet kent?
Zit ze ooit achter je pc? Wis je alle geschiedenis, heb je je username en wachtwoord niet opgeslagen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*buigt*Dan hou ik hem wel tegoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Joey dus je gaat er werkelijk mee door ? of is dit weer zo'n poesjes in mijn zak actie van je. Iig beide niet cool, hoe zou jij je voelen als jij er achter kwam dat je vriendin ongeveer een soortgelijk iets bij je geflikt zou hebben !?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb een laptop. Nee ik wis niet alles. Niet nodig. En hoe lang FOK! ik ookal weer?
Ik log wel altijd uit en ww sla ik van niets op op mn lap.
Maar waarom zou ze gaan zoeken? Welke aanleiding geef ik daarvoor? Helemaal niets.
Een collega van me heeft naast zijn werk nog zo'n winkelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beetje een vlieger met een board ben je 1000 euro kwijt, en ik denk dat als je het goed regelt dat je ook gelijk een curususje in dat budget kan krijgen.. Neem hem dan wel in Noordwijk, verreweg de beste kitesurfschool
Ik zou er niet achter willen komen. En wat versta je onder ermee doorgaan. Kans van 90% dat ik haar na woensdag nooit meer zal zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey Joey dus je gaat er werkelijk mee door ? of is dit weer zo'n poesjes in mijn zak actie van je. Iig beide niet cool, hoe zou jij je voelen als jij er achter kwam dat je vriendin ongeveer een soortgelijk iets bij je geflikt zou hebben !?
gewoon cursus volgen! werkt echt het beste! have fun!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een collega van me heeft naast zijn werk nog zo'n winkel
Into Fun in Edam geloof ik
Misschien kan ik via hem wat lospeuteren...
Maar wil eerst proberen, straks vind ik er geen moer aan
Er meer doorgaan == neukenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou er niet achter willen komen. En wat versta je onder ermee doorgaan. Kans van 90% dat ik haar na woensdag nooit meer zal zien.
Is er geen kite surf startpagina ofzo, of een andere pagina waar ik beginners cursussen kan volgen in mijn regioquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gewoon cursus volgen! werkt echt het beste! have fun!
vast, zoekse! ik ga dansen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Is er geen kite surf startpagina ofzo, of een andere pagina waar ik beginners cursussen kan volgen in mijn regio?
Have fun!quote:
Wat denk je van google?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
Is er geen kite surf startpagina ofzo, of een andere pagina waar ik beginners cursussen kan volgen in mijn regio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |