Ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Puik plan, en daarna het mooie Utrecht in..
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:37 schreef rival het volgende:
Oh of ik me daar vermaak maak ik me niet druk om![]()
Maar dat kan ik mijn gezelschap niet aandoen!
ik zit zelf te denken aan snowboarden en daarna nog ff een biertje doen!quote:
het gebrek aan mensen die meegaanquote:
Zij heeft er ook wat over te zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:55 schreef rival het volgende:
ik zit zelf te denken aan snowboarden en daarna nog ff een biertje doen!![]()
Maar we leven in een democratisch land dus ik zie et wel
Snowboarden is best actief, daar moet je wel net zin in hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:59 schreef Nouk84 het volgende:
Zij heeft er ook wat over te zeggen natuurlijk
Dat klopt inderdaad..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:03 schreef rival het volgende:
Snowboarden is best actief, daar moet je wel net zin in hebben.
hoeven ze bij mij ook niet mee aan te komen als ik een rustig avondje verwacht!![]()
tenzij iemand me aanbied om op reis te gaan naar een echte berg, dan ben ik meteen van de partij
Cue is oud en versletenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:04 schreef rival het volgende:
[..]
Meer mensen bellen?
hier een oproep plaatsen?
ik las dat Cue waarschijnlijk alleen thuis zit![]()
Dan ga je toch allen de stad in. Zet het op een zuipen en ga lekker rond ouwehoeren.quote:
Tof! Met die "ene" meid?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:11 schreef Feitosa het volgende:
Vanavond eens rustig op het bankje met vrouwelijk gezelschap "film kijken"
Yup. komt gezellig naar mij toe.quote:
Cool!quote:
Have fun!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:14 schreef rival het volgende:
Nou dat eten zit er weer in
fijne avond mensen i9k ben weer weg
Condooms klaar liggen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:11 schreef Feitosa het volgende:
Zij weet ook dat het tussen aanhalingstekens is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:11 schreef Feitosa het volgende:
Als het aan mij ligt wel. Maar 2 moeten willen he...:(quote:
Ja, dat snap ik, maar je hoopt erop iig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel. Maar 2 moeten willen he...:(
quote:
Spuit elf.quote:
Ik hoop er wel op idd...Vanavond seks met mijn vriendin ja. En ja ik ben gemeen. Ik vind die ander gewoon erg leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar je hoopt erop iig.
Voor die tijd nog je vriendin volblaffen, of spaar je t op voor die ander?
Mwa, gemeen... Weet niet, beetje dom wel en hypocriet ook, maar gemeen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op idd...Vanavond seks met mijn vriendin ja. En ja ik ben gemeen. Ik vind die ander gewoon erg leuk.
Dom? Hmmm... Nee dom vind ik niet het juiste woord. Slap dan misschien. Ik weet ook niet hoe het komt. Maar ik WIL het gewoon niet weerstaan. Ik vind het een fantastisch gevoel. Alleen verward het me nu een beetje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, gemeen... Weet niet, beetje dom wel en hypocriet ook, maar gemeen?
Je hebt in elk geval de tijd genomen zullen we maar zeggen
Moet je dan niet zorgen dat je weer single wordt? Dan kun je toegeven aan de lust die je voelt. Ik vind dat je dit niet kunt maken t.o.v. je vriendin. maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dom? Hmmm... Nee dom vind ik niet het juiste woord. Slap dan misschien. Ik weet ook niet hoe het komt. Maar ik WIL het gewoon niet weerstaan. Ik vind het een fantastisch gevoel. Alleen verward het me nu een beetje.
Nee, gewoon gemeen en vals, dit is niet vreemdgaan als zijnde "per ongeluk" vreemdgaan onder invloed van drank of emotionele instabiliteit. Dit is gewoon bewust je partner bedriegen en er nog je best voor doen ook. Wees dan op zijn minst eerlijk naar je vriendin en beëindig eerst de relatie met haar ipv straks weer naar haar terug te gaan en doen alsof er niks gebeurd is...wees een echte vent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, gemeen... Weet niet, beetje dom wel en hypocriet ook, maar gemeen?
Je hebt in elk geval de tijd genomen zullen we maar zeggen
Weet niet in hoeverre je relatie zo'n bewuste actie gaat doorstaan, maar je zou het kunnen bestempelen als dom ivm je relatie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dom? Hmmm... Nee dom vind ik niet het juiste woord. Slap dan misschien. Ik weet ook niet hoe het komt. Maar ik WIL het gewoon niet weerstaan. Ik vind het een fantastisch gevoel. Alleen verward het me nu een beetje.
Net alsof drank het wel goedpraatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, gewoon gemeen en vals, dit is niet vreemdgaan als zijnde "per ongeluk" vreemdgaan onder invloed van drank of emotionele instabiliteit. Dit is gewoon bewust je partner bedriegen en er nog je best voor doen ook. Wees dan op zijn minst eerlijk naar je vriendin en beëindig eerst de relatie met haar ipv straks weer naar haar terug te gaan en doen alsof er niks gebeurd is...wees een echte vent.
Door drank kan je geweten beïnvloed worden en ga je makkelijker een stap je ver en heb je de volgende dag er genoeg spijt van dat zoiets hebt kunnen doen.quote:
dat dus.. als je ook maar iets geeft om je vriendin zou je het vertellen en er een punt achter zetten,,,, anders ben je in het echt net zo'n gigantische klootzak zoals je hier ook op het forum voor doetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, gewoon gemeen en vals, dit is niet vreemdgaan als zijnde "per ongeluk" vreemdgaan onder invloed van drank of emotionele instabiliteit. Dit is gewoon bewust je partner bedriegen en er nog je best voor doen ook. Wees dan op zijn minst eerlijk naar je vriendin en beëindig eerst de relatie met haar ipv straks weer naar haar terug te gaan en doen alsof er niks gebeurd is...wees een echte vent.
Na, ik vind het uitmaken ook weer zoiets voor iets dat je zelf puur als lust bestempeld, wil nl imo niet zeggen dat je huidige relatie niet goed is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet je dan niet zorgen dat je weer single wordt? Dan kun je toegeven aan de lust die je voelt. Ik vind dat je dit niet kunt maken t.o.v. je vriendin. maar dat is mijn bescheiden mening
Wat ik zeg, je relatie is niet gelijk slecht als je lust hebt naar een ander.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lust hebben en aan toegeven 2 verschillende dingenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Na, ik vind het uitmaken ook weer zoiets voor iets dat je zelf puur als lust bestempeld, wil nl imo niet zeggen dat je huidige relatie niet goed is.
[..]
Wat ik zeg, je relatie is niet gelijk slecht als je lust hebt naar een ander.
Eerlijkheid werkt ook niet altijd.
Moet wel zeggen dat het ook per relatie verschilt, niet door hoeveel je om elkaar geeft, maar wel door hoe je er allebei in staat.
Waarom?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat dus.. als je ook maar iets geeft om je vriendin zou je het vertellen en er een punt achter zetten,,,, anders ben je in het echt net zo'n gigantische klootzak zoals je hier ook op het forum voor doet
als je van je vriendin houdt ga je geen ander neuken..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Je dumpt je vriendin, die je daarmee erg veel pijn doet, omdat je ff een ander wil neuken terwijl je wel nog heel veel van dr houdt..
Ik snap dat niet zo goed, maar dat zal ik dan wel zijn.
Dat klopt, en wat Joey zelf al zegt, hij is zwak daarin...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lust hebben en aan toegeven 2 verschillende dingen
Mn relatie loopt prima. Daar ligt het ook niet aan. Ik ben het. En zo ben ik. Maar ding is dat ik het niet wil veranderen. Maar wel vind dat het eigenlijk moet veranderen. Maar ik zou het hele leven saai vinden als dit soort diongen niet gebeuren. Ik voel me nu meer mens. Geluk, verdriet, onzekerheid, hoop, passie. Alles zit erin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre je relatie zo'n bewuste actie gaat doorstaan, maar je zou het kunnen bestempelen als dom ivm je relatie.
En dat snap ik, het is heerlijk om iemand z graag te willen, alleen als je een rewlatie hebt, maakt t de zaken wel moeilijker.
x2, dan ben je gewoon een watje vind ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lust hebben en aan toegeven 2 verschillende dingen
Blijkbaar wel anders had hij zich wel eroverheen gezet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, en wat Joey zelf al zegt, hij is zwak daarin...
Maar dat betekent niet dat ie minder om zn vriendin geeft.
Als je een relatie hebt kies je voor 1 iemand. Auto's, TV's etc die mag je gerust 2 of meer nemen...in het geval van mensen kies je voor 1 iemand tegelijk. puntquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Na, ik vind het uitmaken ook weer zoiets voor iets dat je zelf puur als lust bestempeld, wil nl imo niet zeggen dat je huidige relatie niet goed is.
[..]
Moet wel zeggen dat het ook per relatie verschilt, niet door hoeveel je om elkaar geeft, maar wel door hoe je er allebei in staat.
Dat is JOUW beeld, alsof anderen daar niet anders in kunnen staan/over kunnen denken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je van je vriendin houdt ga je geen ander neuken..
dan moet ie er op z'n minst met z'n vriendin hierover praten.... imhoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind het toch prettig dat je me wel begrijpt ook al ben je het niet met me eens. Het heeft idd niet met de gevoelens voor mijn vriendin te maken. Ik hou echt heel veel van haar, maar ik voel me niet schuldig. Ik vind wel dat het niet hoort.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders dan deed je het niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind het toch prettig dat je me wel begrijpt ook al ben je het niet met me eens. Het heeft idd niet met de gevoelens voor mijn vriendin te maken. Ik hou echt heel veel van haar, maar ik voel me niet schuldig. Ik vind wel dat het niet hoort.
Ik ben volgens mij ook gelijk de enige hier die dat snaptquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind het toch prettig dat je me wel begrijpt ook al ben je het niet met me eens. Het heeft idd niet met de gevoelens voor mijn vriendin te maken. Ik hou echt heel veel van haar, maar ik voel me niet schuldig. Ik vind wel dat het niet hoort.
Dus je vind het ook okay als zij vreemdgaat begrijp ik. Misschien moet je dan eens afspraken met haar maken hierover zodat je niet stiekem iets achter haar rug hoeft te doen waar ze het misschien niet mee eens is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar dan vind ik dat hij het er op zijn minst met zijn vriendin over moet hebben. Ze heeft wel het recht te weten dat hij er zo over denkt en daar naar handelt. Dan kan zij zelf beslissen of ze er ook zo over denkt of een vent wil die wel trouw kan zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoals gezegd, dan moeten beide partijen ook van elkaar weten hoe de ander er tegenover staat.quote:[..]
dus je voelt je meer mens omdat je nu gewoon keihard je vriendin gaat kwesten of je hoopt dat iig, je voelt je meer mens door dat je nu met leugens en bedrog leeft??? en ik maar denken dat ik psychiater nodig heb.. maar jij kunt hem beter gebruiken dan ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn relatie loopt prima. Daar ligt het ook niet aan. Ik ben het. En zo ben ik. Maar ding is dat ik het niet wil veranderen. Maar wel vind dat het eigenlijk moet veranderen. Maar ik zou het hele leven saai vinden als dit soort diongen niet gebeuren. Ik voel me nu meer mens. Geluk, verdriet, onzekerheid, hoop, passie. Alles zit erin.
Hoe zou jij je er onder voelen als je vriendin hetzelfde deed?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt en ook niet zo opvatten... maar jouw opvattingen over relaties zijn sowieso iets anders dan de gemiddelde opvattingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook gelijk de enige hier die dat snapt
idd, nu neemt iemand eenzijdig de beslissingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar dan vind ik dat hij het er op zijn minst met zijn vriendin over moet hebben. Ze heeft wel het recht te weten dat hij er zo over denkt en daar naar handelt. Dan kan zij zelf beslissen of ze er ook zo over denkt of een vent wil die wel trouw kan zijn.
Keer op keer weet ik niet, dit is de eerste keer dat ik het hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar dan vind ik dat hij het er op zijn minst met zijn vriendin over moet hebben. Ze heeft wel het recht te weten dat hij er zo over denkt en daar naar handelt. Dan kan zij zelf beslissen of ze er ook zo over denkt of een vent wil die wel trouw kan zijn.
Hij blijft dit keer op keer doen, heel bewust.
[..]
Zoals gezegd, dan moeten beide partijen ook van elkaar weten hoe de ander er tegenover staat.
/ze raakt niet gekwetst door iets wat ze niet weet toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus je voelt je meer mens omdat je nu gewoon keihard je vriendin gaat kwesten of je hoopt dat iig, je voelt je meer mens door dat je nu met leugens en bedrog leeft??? en ik maar denken dat ik psychiater nodig heb.. maar jij kunt hem beter gebruiken dan ik
ook al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Keer op keer weet ik niet, dit is de eerste keer dat ik het hoor.
En dat laatste weet ik niet, Als je gelukkig bent met elkaar en je zou haar en jezelf ongelukkig maken dor het te zeggen, kun je misschien beter je mond houden.
Soms is dingen opbiechten imo alleen maar egoïstisch.. IK voel me schuldig en wil van dat schuldgevoel af zijn, DUS zeg ik het, dan is het haar probleem en mag zij bedenken wat ze er verder mee wil.
Anders: leef met je schuldgevoel en zorg dat hjet jouw probleem blijft.
Dit is erg zwart-wit en ik zei al, het ligt aan vanalles...
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat laatste weet ik niet, Als je gelukkig bent met elkaar en je zou haar en jezelf ongelukkig maken dor het te zeggen, kun je misschien beter je mond houden.
Soms is dingen opbiechten imo alleen maar egoïstisch.. IK voel me schuldig en wil van dat schuldgevoel af zijn, DUS zeg ik het, dan is het haar probleem en mag zij bedenken wat ze er verder mee wil.
Lol jij bent echt dom.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
/ze raakt niet gekwetst door iets wat ze niet weet toch?
Maar goed, ik weet niet eens of ze het weet of niet, want daar heeft Joey niets over gezegd volgens mij
als ze het had geweten had hij zich niet zo schuldig gevoelt over het feit dat hij zich niet schuldig voeltquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar goed, ik weet niet eens of ze het weet of niet, want daar heeft Joey niets over gezegd volgens mij
Mijn TT heeft hiervoor gezorgd?quote:
Het komt echt niet altijd uit hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ook al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel
gezegde komt niet zomaar ergens vandaan.. en als het bovenwater komt zou ze zich alleen maar nog meer gekwetst voelen dan als ze het NU weet
Dat kan, maar dat betekent imo alleen maar dat er mensen zijn die er anders tegenaan kijken en niet dat ik een debiele visie op relaties heb, gewoon een anderequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt en ook niet zo opvatten... maar jouw opvattingen over relaties zijn sowieso iets anders dan de gemiddelde opvatting
Nee dat vind ik niet okay. Maar als ik het niet weet dan kwetst het me niet. Net als andersom het haar niet kwetst.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus je vind het ook okay als zij vreemdgaat begrijp ik. Misschien moet je dan eens afspraken met haar maken hierover zodat je niet stiekem iets achter haar rug hoeft te doen waar ze het misschien niet mee eens is.
neuh...gewoon een gefrustreerd kereltje wat het niet kon verkroppen dat ie hier geen neukertje kon regelenquote:
Het is JUIST egoistisch om het niet te vertellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb je mij ook nooit horen zeggen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het komt echt niet altijd uit hoor
Ik heb ooit mn ex zn favo trui laten krimpen in de was, issie noooit achtergekomen.
Echt, ik denk dat het minimaal in de helft van de gevallen dat degene het zelf opbiecht niet uitkomt.
MINIMAAL dus, ik denk zelfs nog meer, ruim meer.
[..]
Dat kan, maar dat betekent imo alleen maar dat er mensen zijn die er anders tegenaan kijken en niet dat ik een debiele visie op relaties heb, gewoon een andere
Dat dus... En ze weet het niet nee. Ik zie het nut ook niet in om het te vertellen. Ik wil mn relatie niet kwijt. We hebben het juist erg leuk. Als ik vertel is het niet meer leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh...gewoon een gefrustreerd kereltje wat het niet kon verkroppen dat ie hier geen neukertje kon regelen
Vertrouwen staat niet gelijk aan eerlijkheid, je kan iemand die niet eerlijk is gemakkelijk vertrouwen als ie niet eerlijk is, zolang je maar niet weet dat ie niet eerlijk is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:00 schreef ArTiC het volgende:
sowieso: een relatie tussen 2 personen is gebouwd op een paar bepaalde bouwstenen, 1 daarvan is vertrouwen en eerlijkheid...trek die steen maar onder jullie relatie uit hoor...misschien blijft je relatie overeind staan, misschien stort het in maar het zal nooit meer bestand zijn tegen een storm
Deze relatie heeft flink wat stormen doorstaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:00 schreef ArTiC het volgende:
sowieso: een relatie tussen 2 personen is gebouwd op een paar bepaalde bouwstenen, 1 daarvan is vertrouwen en eerlijkheid...trek die steen maar onder jullie relatie uit hoor...misschien blijft je relatie overeind staan, misschien stort het in maar het zal nooit meer bestand zijn tegen een storm
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat dus... En ze weet het niet nee. Ik zie het nut ook niet in om het te vertellen. Ik wil mn relatie niet kwijt. We hebben het juist erg leuk. Als ik vertel is het niet meer leuk.
Maar niet genoeg om het leuk te houden als je het verteld dus..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze relatie heeft flink wat stormen doorstaan.
Je kunt het ook anders zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is JUIST egoistisch om het niet te vertellen.
Hem bevalt het zo wel, ook al zou die vriendin gelijk wegrennen als ze het hoorde.. dus zegt hij niks.
Klopt, ik bedoel maar dat er mensen zijn die er anders tegenaan kijken en dat die niet meteen gemeen en/of egoïstisch zijn, maar gewoon anders tegen de dingen aankijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je mij ook nooit horen zeggen...
Dat heet nou omgekeerde wereld lieve schat, hij is degene die fout zit en niet zij. Dus zij hoort de touwtjes in handen te hebben over hoe het nu verdergaat. Mede doordat hij niks zegt zullen haar beslissingen anders zijn als dat ze het wel wist, als ze uberhaupt nog verder zou willen met hem dan,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien.
Zij is heel gelukkig met hem en wil hem absoluut niet kwijt.
Als ze dit hoort, raakt ze in de war, wordt ze onzeker, is ze haar vertrouwen kwijt...
Kiest ze ervoor te blijven, moet dat allemaal weer opgebouwd worden.
Kiest ze ervoor te gaan, is ze hem kwijt, wat ze eigenlijk helemaal niet wilde EN is ze haar vertrouwen kwijt, liefdesverdriet enz...
Dat snap ik allemaal hoor. En ik kan zelfs enigszins begrijpen hoe Joey en jij erover denken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien.
Zij is heel gelukkig met hem en wil hem absoluut niet kwijt.
Als ze dit hoort, raakt ze in de war, wordt ze onzeker, is ze haar vertrouwen kwijt...
Kiest ze ervoor te blijven, moet dat allemaal weer opgebouwd worden.
Kiest ze ervoor te gaan, is ze hem kwijt, wat ze eigenlijk helemaal niet wilde EN is ze haar vertrouwen kwijt, liefdesverdriet enz...
Als het alleen om de seks was zou ik zeggen neuk er lekker op los en hou lekker je mond.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze relatie heeft flink wat stormen doorstaan.
1 ding.. hij voeldoet aan mij verwachtingspatroon van hemquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal hoor. En ik kan zelfs enigszins begrijpen hoe Joey en jij erover denken.
Maar als de term egoistisch erin gegooid wordt, dan heeft dat alleen maar betrekking op hem. Heel simpel. Hij kiest de oplossing die HEM het beste uitkomt.
Er zijn vrouwen die dat vinden ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
en stel.. zij komt er over 5 jaar achter wat er allemaal gebeurd is. Zal ze dan daadwerkelijk gaan zeggen: Goh wat ben ik blij dat je dat toen niet verteld hebt
En dat probeer ik dus juist te weerleggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal hoor. En ik kan zelfs enigszins begrijpen hoe Joey en jij erover denken.
Maar als de term egoistisch erin gegooid wordt, dan heeft dat alleen maar betrekking op hem. Heel simpel. Hij kiest de oplossing die HEM het beste uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |