quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Keer op keer weet ik niet, dit is de eerste keer dat ik het hoor.
En dat laatste weet ik niet, Als je gelukkig bent met elkaar en je zou haar en jezelf ongelukkig maken dor het te zeggen, kun je misschien beter je mond houden.
Soms is dingen opbiechten imo alleen maar egoïstisch.. IK voel me schuldig en wil van dat schuldgevoel af zijn, DUS zeg ik het, dan is het haar probleem en mag zij bedenken wat ze er verder mee wil.
Anders: leef met je schuldgevoel en zorg dat hjet jouw probleem blijft.
Dit is erg zwart-wit en ik zei al, het ligt aan vanalles...
Lol jij bent echt dom.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
/ze raakt niet gekwetst door iets wat ze niet weet toch?
Maar goed, ik weet niet eens of ze het weet of niet, want daar heeft Joey niets over gezegd volgens mij
als ze het had geweten had hij zich niet zo schuldig gevoelt over het feit dat hij zich niet schuldig voeltquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar goed, ik weet niet eens of ze het weet of niet, want daar heeft Joey niets over gezegd volgens mij
Mijn TT heeft hiervoor gezorgd?quote:
Het komt echt niet altijd uit hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ook al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel
gezegde komt niet zomaar ergens vandaan.. en als het bovenwater komt zou ze zich alleen maar nog meer gekwetst voelen dan als ze het NU weet
Dat kan, maar dat betekent imo alleen maar dat er mensen zijn die er anders tegenaan kijken en niet dat ik een debiele visie op relaties heb, gewoon een anderequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt en ook niet zo opvatten... maar jouw opvattingen over relaties zijn sowieso iets anders dan de gemiddelde opvatting
Nee dat vind ik niet okay. Maar als ik het niet weet dan kwetst het me niet. Net als andersom het haar niet kwetst.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus je vind het ook okay als zij vreemdgaat begrijp ik. Misschien moet je dan eens afspraken met haar maken hierover zodat je niet stiekem iets achter haar rug hoeft te doen waar ze het misschien niet mee eens is.
neuh...gewoon een gefrustreerd kereltje wat het niet kon verkroppen dat ie hier geen neukertje kon regelenquote:
Het is JUIST egoistisch om het niet te vertellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Keer op keer weet ik niet, dit is de eerste keer dat ik het hoor.
En dat laatste weet ik niet, Als je gelukkig bent met elkaar en je zou haar en jezelf ongelukkig maken dor het te zeggen, kun je misschien beter je mond houden.
Soms is dingen opbiechten imo alleen maar egoïstisch.. IK voel me schuldig en wil van dat schuldgevoel af zijn, DUS zeg ik het, dan is het haar probleem en mag zij bedenken wat ze er verder mee wil.
Anders: leef met je schuldgevoel en zorg dat hjet jouw probleem blijft.
Dit is erg zwart-wit en ik zei al, het ligt aan vanalles...
heb je mij ook nooit horen zeggen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het komt echt niet altijd uit hoor
Ik heb ooit mn ex zn favo trui laten krimpen in de was, issie noooit achtergekomen.
Echt, ik denk dat het minimaal in de helft van de gevallen dat degene het zelf opbiecht niet uitkomt.
MINIMAAL dus, ik denk zelfs nog meer, ruim meer.
[..]
Dat kan, maar dat betekent imo alleen maar dat er mensen zijn die er anders tegenaan kijken en niet dat ik een debiele visie op relaties heb, gewoon een andere
Dat dus... En ze weet het niet nee. Ik zie het nut ook niet in om het te vertellen. Ik wil mn relatie niet kwijt. We hebben het juist erg leuk. Als ik vertel is het niet meer leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh...gewoon een gefrustreerd kereltje wat het niet kon verkroppen dat ie hier geen neukertje kon regelen
Vertrouwen staat niet gelijk aan eerlijkheid, je kan iemand die niet eerlijk is gemakkelijk vertrouwen als ie niet eerlijk is, zolang je maar niet weet dat ie niet eerlijk is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:00 schreef ArTiC het volgende:
sowieso: een relatie tussen 2 personen is gebouwd op een paar bepaalde bouwstenen, 1 daarvan is vertrouwen en eerlijkheid...trek die steen maar onder jullie relatie uit hoor...misschien blijft je relatie overeind staan, misschien stort het in maar het zal nooit meer bestand zijn tegen een storm
Deze relatie heeft flink wat stormen doorstaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:00 schreef ArTiC het volgende:
sowieso: een relatie tussen 2 personen is gebouwd op een paar bepaalde bouwstenen, 1 daarvan is vertrouwen en eerlijkheid...trek die steen maar onder jullie relatie uit hoor...misschien blijft je relatie overeind staan, misschien stort het in maar het zal nooit meer bestand zijn tegen een storm
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat dus... En ze weet het niet nee. Ik zie het nut ook niet in om het te vertellen. Ik wil mn relatie niet kwijt. We hebben het juist erg leuk. Als ik vertel is het niet meer leuk.
Maar niet genoeg om het leuk te houden als je het verteld dus..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze relatie heeft flink wat stormen doorstaan.
Je kunt het ook anders zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is JUIST egoistisch om het niet te vertellen.
Hem bevalt het zo wel, ook al zou die vriendin gelijk wegrennen als ze het hoorde.. dus zegt hij niks.
Klopt, ik bedoel maar dat er mensen zijn die er anders tegenaan kijken en dat die niet meteen gemeen en/of egoïstisch zijn, maar gewoon anders tegen de dingen aankijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je mij ook nooit horen zeggen...
Dat heet nou omgekeerde wereld lieve schat, hij is degene die fout zit en niet zij. Dus zij hoort de touwtjes in handen te hebben over hoe het nu verdergaat. Mede doordat hij niks zegt zullen haar beslissingen anders zijn als dat ze het wel wist, als ze uberhaupt nog verder zou willen met hem dan,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien.
Zij is heel gelukkig met hem en wil hem absoluut niet kwijt.
Als ze dit hoort, raakt ze in de war, wordt ze onzeker, is ze haar vertrouwen kwijt...
Kiest ze ervoor te blijven, moet dat allemaal weer opgebouwd worden.
Kiest ze ervoor te gaan, is ze hem kwijt, wat ze eigenlijk helemaal niet wilde EN is ze haar vertrouwen kwijt, liefdesverdriet enz...
Dat snap ik allemaal hoor. En ik kan zelfs enigszins begrijpen hoe Joey en jij erover denken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien.
Zij is heel gelukkig met hem en wil hem absoluut niet kwijt.
Als ze dit hoort, raakt ze in de war, wordt ze onzeker, is ze haar vertrouwen kwijt...
Kiest ze ervoor te blijven, moet dat allemaal weer opgebouwd worden.
Kiest ze ervoor te gaan, is ze hem kwijt, wat ze eigenlijk helemaal niet wilde EN is ze haar vertrouwen kwijt, liefdesverdriet enz...
Als het alleen om de seks was zou ik zeggen neuk er lekker op los en hou lekker je mond.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze relatie heeft flink wat stormen doorstaan.
1 ding.. hij voeldoet aan mij verwachtingspatroon van hemquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal hoor. En ik kan zelfs enigszins begrijpen hoe Joey en jij erover denken.
Maar als de term egoistisch erin gegooid wordt, dan heeft dat alleen maar betrekking op hem. Heel simpel. Hij kiest de oplossing die HEM het beste uitkomt.
Er zijn vrouwen die dat vinden ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
en stel.. zij komt er over 5 jaar achter wat er allemaal gebeurd is. Zal ze dan daadwerkelijk gaan zeggen: Goh wat ben ik blij dat je dat toen niet verteld hebt
En dat probeer ik dus juist te weerleggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal hoor. En ik kan zelfs enigszins begrijpen hoe Joey en jij erover denken.
Maar als de term egoistisch erin gegooid wordt, dan heeft dat alleen maar betrekking op hem. Heel simpel. Hij kiest de oplossing die HEM het beste uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |