Ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Puik plan, en daarna het mooie Utrecht in..
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:37 schreef rival het volgende:
Oh of ik me daar vermaak maak ik me niet druk om![]()
Maar dat kan ik mijn gezelschap niet aandoen!
ik zit zelf te denken aan snowboarden en daarna nog ff een biertje doen!quote:
het gebrek aan mensen die meegaanquote:
Zij heeft er ook wat over te zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:55 schreef rival het volgende:
ik zit zelf te denken aan snowboarden en daarna nog ff een biertje doen!![]()
Maar we leven in een democratisch land dus ik zie et wel
Snowboarden is best actief, daar moet je wel net zin in hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:59 schreef Nouk84 het volgende:
Zij heeft er ook wat over te zeggen natuurlijk
Dat klopt inderdaad..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:03 schreef rival het volgende:
Snowboarden is best actief, daar moet je wel net zin in hebben.
hoeven ze bij mij ook niet mee aan te komen als ik een rustig avondje verwacht!![]()
tenzij iemand me aanbied om op reis te gaan naar een echte berg, dan ben ik meteen van de partij
Cue is oud en versletenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:04 schreef rival het volgende:
[..]
Meer mensen bellen?
hier een oproep plaatsen?
ik las dat Cue waarschijnlijk alleen thuis zit![]()
Dan ga je toch allen de stad in. Zet het op een zuipen en ga lekker rond ouwehoeren.quote:
Tof! Met die "ene" meid?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:11 schreef Feitosa het volgende:
Vanavond eens rustig op het bankje met vrouwelijk gezelschap "film kijken"
Yup. komt gezellig naar mij toe.quote:
Cool!quote:
Have fun!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:14 schreef rival het volgende:
Nou dat eten zit er weer in
fijne avond mensen i9k ben weer weg
Condooms klaar liggen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:11 schreef Feitosa het volgende:
Zij weet ook dat het tussen aanhalingstekens is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:11 schreef Feitosa het volgende:
Als het aan mij ligt wel. Maar 2 moeten willen he...:(quote:
Ja, dat snap ik, maar je hoopt erop iig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel. Maar 2 moeten willen he...:(
quote:
Spuit elf.quote:
Ik hoop er wel op idd...Vanavond seks met mijn vriendin ja. En ja ik ben gemeen. Ik vind die ander gewoon erg leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar je hoopt erop iig.
Voor die tijd nog je vriendin volblaffen, of spaar je t op voor die ander?
Mwa, gemeen... Weet niet, beetje dom wel en hypocriet ook, maar gemeen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op idd...Vanavond seks met mijn vriendin ja. En ja ik ben gemeen. Ik vind die ander gewoon erg leuk.
Dom? Hmmm... Nee dom vind ik niet het juiste woord. Slap dan misschien. Ik weet ook niet hoe het komt. Maar ik WIL het gewoon niet weerstaan. Ik vind het een fantastisch gevoel. Alleen verward het me nu een beetje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, gemeen... Weet niet, beetje dom wel en hypocriet ook, maar gemeen?
Je hebt in elk geval de tijd genomen zullen we maar zeggen
Moet je dan niet zorgen dat je weer single wordt? Dan kun je toegeven aan de lust die je voelt. Ik vind dat je dit niet kunt maken t.o.v. je vriendin. maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dom? Hmmm... Nee dom vind ik niet het juiste woord. Slap dan misschien. Ik weet ook niet hoe het komt. Maar ik WIL het gewoon niet weerstaan. Ik vind het een fantastisch gevoel. Alleen verward het me nu een beetje.
Nee, gewoon gemeen en vals, dit is niet vreemdgaan als zijnde "per ongeluk" vreemdgaan onder invloed van drank of emotionele instabiliteit. Dit is gewoon bewust je partner bedriegen en er nog je best voor doen ook. Wees dan op zijn minst eerlijk naar je vriendin en beëindig eerst de relatie met haar ipv straks weer naar haar terug te gaan en doen alsof er niks gebeurd is...wees een echte vent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, gemeen... Weet niet, beetje dom wel en hypocriet ook, maar gemeen?
Je hebt in elk geval de tijd genomen zullen we maar zeggen
Weet niet in hoeverre je relatie zo'n bewuste actie gaat doorstaan, maar je zou het kunnen bestempelen als dom ivm je relatie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dom? Hmmm... Nee dom vind ik niet het juiste woord. Slap dan misschien. Ik weet ook niet hoe het komt. Maar ik WIL het gewoon niet weerstaan. Ik vind het een fantastisch gevoel. Alleen verward het me nu een beetje.
Net alsof drank het wel goedpraatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, gewoon gemeen en vals, dit is niet vreemdgaan als zijnde "per ongeluk" vreemdgaan onder invloed van drank of emotionele instabiliteit. Dit is gewoon bewust je partner bedriegen en er nog je best voor doen ook. Wees dan op zijn minst eerlijk naar je vriendin en beëindig eerst de relatie met haar ipv straks weer naar haar terug te gaan en doen alsof er niks gebeurd is...wees een echte vent.
Door drank kan je geweten beïnvloed worden en ga je makkelijker een stap je ver en heb je de volgende dag er genoeg spijt van dat zoiets hebt kunnen doen.quote:
dat dus.. als je ook maar iets geeft om je vriendin zou je het vertellen en er een punt achter zetten,,,, anders ben je in het echt net zo'n gigantische klootzak zoals je hier ook op het forum voor doetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, gewoon gemeen en vals, dit is niet vreemdgaan als zijnde "per ongeluk" vreemdgaan onder invloed van drank of emotionele instabiliteit. Dit is gewoon bewust je partner bedriegen en er nog je best voor doen ook. Wees dan op zijn minst eerlijk naar je vriendin en beëindig eerst de relatie met haar ipv straks weer naar haar terug te gaan en doen alsof er niks gebeurd is...wees een echte vent.
Na, ik vind het uitmaken ook weer zoiets voor iets dat je zelf puur als lust bestempeld, wil nl imo niet zeggen dat je huidige relatie niet goed is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet je dan niet zorgen dat je weer single wordt? Dan kun je toegeven aan de lust die je voelt. Ik vind dat je dit niet kunt maken t.o.v. je vriendin. maar dat is mijn bescheiden mening
Wat ik zeg, je relatie is niet gelijk slecht als je lust hebt naar een ander.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |