niemand die dat zegt.. iedereen verkondigt nu gewoon hun eigen standpunt en gevoel bij joeys kwestiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke voordat we elkaars normen en waarden als juist of onjuist bestempelen. Ieder heeft zijn eigen kijk op zaken en dat is niet per definitie fout of goed.
Dus in de ene relatie zuo je het wel willen weten en in de andere dus niet? (dat hij vreemd zou gaan)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ie maar alles doet wat ie wil, als in rondneuken, kom je er uiteindelijk wel achter denk ik. dat gaat opvallen, maar als het af en toe een keer gebeurt.. tja.
Ik had die gedachtengang, maar ja, zei al, in verschillende relaties is dat standpunt ook verschillend.
Ik heb dat ook nooit gehad tijdens een relatiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen is toch anders. Ik kan me idd niet voorstellen dat je die gevoelens niet hebt. Maar ik begrijp het wel. Lijkt me ook erg fijn voor je.
Oh dat kan best maar ik heb nog wel m'n normen en waarden met betreft dat soort dingen. Bepaalde dingen flik je gewoon niet punt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aah vandaar dat je hier ook zo vaak opstandig bent
Ik ga daar even niet verder op in,okee?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus in de ene relatie zuo je het wel willen weten en in de andere dus niet? (dat hij vreemd zou gaan)
dat zat ik me ook al af te vragen.. wel heel lullig om er via fok achter te komenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me nu af vraag.. Kent de vriendin van JoeyT zijn nick op fok?
is goed. Gaat mij ook niet om jou persoonlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga daar even niet verder op in,okee?
Jammer maar als je een relatie op zulke dingen baseerd vind ik dat je gewoon beter verdient.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ie maar alles doet wat ie wil, als in rondneuken, kom je er uiteindelijk wel achter denk ik. dat gaat opvallen, maar als het af en toe een keer gebeurt.. tja.
Ik had die gedachtengang, maar ja, zei al, in verschillende relaties is dat standpunt ook verschillend.
fijne aaf nogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben er weg van trouwens,ik moest al eerder gaan eigenlijk...
Wat denk je? Hoe lang post ik hier nu alquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me nu af vraag.. Kent de vriendin van JoeyT zijn nick op fok?
Ik vind sluw hier meer gepast.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat denk je? Hoe lang post ik hier nu al.
Daarom zeg ik... Ik ben niet dom, sterker nog ik ben erg slim.
En hoe weet jij zo zeker dat ze jouw account niet kent?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat denk je? Hoe lang post ik hier nu al.
Daarom zeg ik... Ik ben niet dom, sterker nog ik ben erg slim.
Engelquote:
Wat trek je aan dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooooohhhhhhhh heerlijk!Zometeen met een vriendin de stad in en afgesproken dat we er een heeeeeuuuuuuule foute avond van gaan maken
whoehoe!
Ik was ook al aan het spittenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat ze jouw account niet kent?
Zit ze ooit achter je pc? Wis je alle geschiedenis, heb je je username en wachtwoord niet opgeslagen?
Ik ken de trucs.. Op zich is het heel simpel. IE onder een andere naam opstarten met de rechtermuisknop, en dan standaard de geschiedenis wissen. Of zelfs helemaal niet op laten slaan.quote:
Als het bij de eerste 2 gebleven was, had ik gesnapt dat het fout was..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zwarte boxer, bruine sokken, bruine broek, blauwe polo en mn bordeelsluiperslippers
geloof me, onze acties gaan fout worden... en ik zie er sexy uit vandaag al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als het bij de eerste 2 gebleven was, had ik gesnapt dat het fout was..
Geen hawaiibloezen of zo? Waarom fout dan?
Altijd toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof me, onze acties gaan fout worden... en ik zie er sexy uit vandaag al zeg ik het zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |