mazaru, je gifjes zijn geweldig en enorm gevarieerd. Maar je commentaren zijn magertjes en erg eenzijdig !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:44 schreef mazaru het volgende:
En die Eline irriteert me ook mateloos.
Enge goody tushoe
Daar heeft ze om gevraagd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef Kinga het volgende:
Vraagje, had Marielin om die joint en dat ontbijt gevraagd, of kreeg ze het gewoon?
Mooi. Dan doe ik het goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
mazaru, je gifjes zijn geweldig en enorm gevarieerd. Maar je commentaren zijn magertjes en erg eenzijdig !
Teveel van het goede hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:44 schreef mazaru het volgende:
En die Eline irriteert me ook mateloos.
Enge goody tushoe
Een smoesje voor bestwil om een smoes te kunnen hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor bestwil van de kapster of van Marielin?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo vredelievend "Ga maar even lekker liggen hoor" kan nooit echt gemeend zijn.
Dus toch een conspiracyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een smoesje voor bestwil om een smoes te kunnen hebben.
laoluozie staat niet in mijn woordenboekquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
D'r zit nou eenmaal geen kwaad in dat kind... Sommigen schijnen zich dat niet voor te kunnen stellen.
Of dat leuk is? Ikke niet weten... Maar Eline is echt wel haar onbaatzuchtige zelf!
Kweet bniet of het laoluozie is of mensen moeite hebben met iemand zonder zwakke/valse trekjes... maar Het is echt wel haar echte persoonlijkheid.
200 keer opdrukken, goed voor de spijsverteringquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef Chanel5 het volgende:
Nu een stevige opdracht erin.
Marielin heeft teveel gegeten, gedronken en die joint hakte er ook lekker in
Omdat hij denkt, dat als hij toe zou geven dat hij klaagt, dat hij dan gezichtsverlies lijdt. Iedereen zou dat op dat moment en in die situatie ontkennen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:48 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jeroen zegt toch zelf dat hij niet klacht hierover.
The easy way out.quote:
Ja, als er nu een opdracht komt, dan kan ze daar écht niet aan mee doen, hoor!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef siep86 het volgende:
best vaag. zij krijgt alles, maar klaagt daar als enige over
Nee hoor, ze is gewoon een lief kind. Te lief dan goed voor haar is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
laoluozie staat niet in mijn woordenboek![]()
Ik vind haar nogal nep overkomen, that's all.
..... of extreme eating, dat wil ze zo graag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik zeg NU die Drill-instructer er in!
Hahaha ja, en dan hamburgers, met Jeroen als tegenstanderquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
..... of extreme eating, dat wil ze zo graag.
Klopt. Maar ze zei ook dat ze draaierig was van de champagne en de joint, dus het zal wel niet lukken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef D. het volgende:
Marielin ging toch nog douchen nu het nog kon?
Dat mag ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind dat Marielin al aardig 'extreme eat'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom juist.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat Marielin al aardig 'extreme eat'
Heerlijk om te zien, een tevreden meisje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze zei ook dat ze draaierig was van de champagne en de joint, dus het zal wel niet lukken.
Eline staat alleen te luchten met een stuk brood.
Ze mag nu toch alles doen. Ze is zelfs naar bed gestuurd. Ze zou wel zo slim moeten zijn en vragen of ze even mocht slapen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef Madelonna het volgende:
Overdag slapen is niet toegestaan, dus wel ff aan de reglementen houden!
Lees eerst eens een stukje terug in plaats van dit te roepen !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef Madelonna het volgende:
nee dat mcht, is toestemming voor gegeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef Madelonna het volgende:
Het verbaast met sowieso dat het zo een bende is daar, ondanks dat ze zich stierlijk vervelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:03 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft iig nog wat te doen vanmiddag.. opruimen
Leuk is dat he? Geen gedram of gezeur.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien, een tevreden meisje.
Of Marielin valt juist harder omdat het verschil ineens groter is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk is dat he? Geen gedram of gezeur.
Wel jammer dat Marielin nu een voorsprong heeft, fysiek, als zometeen de ontberingen van Fase 3 komen.
Ben benieuwd of de Crew zich daar aan gaat houden??? als er iemand gaat dreigen van opstappen, hopen dan dat de Crew niet zwicht met extratjes etc.etc. ik wacht af en oordeel nog nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Van de bunkersite:
Zaterdag 16 mei, 13:45 uur
Fase III in aantocht...
Fase II is dinsdag 12 mei ingegaan, de Overlevers zijn hier al niet zo blij mee maar moeten zich echt realiseren dat the Bunker draait om Overleven. Het is geen vakantiepark!
De Overlevers klagen steeds minder en beginnen een beetje te begrijpen hoe het spel werkt. Zijn de Overlevers al klaar voor Fase III?
Fase III gaat vanavond van start. Het wordt nog zwaarder voor de Overlevers, in Fase III mag er nog maar sporadisch gedoucht worden, er komt geen fanmail meer The Bunker in, minimaal proviand, beperkte kleding die ze zelf moeten wassen en het heel strikt hanteren van de regels waar steeds zwaardere sancties op staan zo mag er ook in deze fase niets meer worden gedeeld. Per dag zullen de Overlevers nog maar 15 minuten water krijgen, ze mogen nog maar 30 minuten per dag koken, het luik staat de hele dag open en er moet wacht gelopen worden.
The Bunker gaat extreem, voor de Overlevers wordt het survivallen ten top. Zijn de Overlevers hier nog sterk genoeg voor?
Wacht maar, ik hoor haar nu al zeggen dat fase 3 daarom voor haar juist nog véél zwaarder is dan voor de anderenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel jammer dat Marielin nu een voorsprong heeft, fysiek, als zometeen de ontberingen van Fase 3 komen.
Zou het?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Marielin valt juist harder omdat het verschil ineens groter is.
Aan de andere kant is het beter om de ontbering van weinig eten in stand te houden, dan hoef je niet meer af te zien als je weer honger krijgt. Aan de andere kant is het inderdaad even een boost voor het lichaam.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En maar janken dan voor een sigaretquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wacht maar, ik hoor haar nu al zeggen dat fase 3 daarom voor haar juist nog véél zwaarder is dan voor de anderen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Crew zich daar aan gaat houden??? als er iemand gaat dreigen van opstappen, hopen dan dat de Crew niet zwicht met extratjes etc.etc. ik wacht af en oordeel nog niet![]()
als de opdracht om 14.00 is afgelopen moet ze er dus weer uit ...alles inleveren en voila!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Madelonna het volgende:
toestemming is gegeven om even te liggen, dat is wat anders dan toestemming voor slapen.
Vanzelfsprekend, dat zal haar eerste gedachte zijn als ze de opdracht te horen krijgt: hoe kom ik nu aan sigaretten????quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En maar janken dan voor een sigaret
Dat is nu alweer begonnenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En maar janken dan voor een sigaret
Dat wist Eline toch niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:12 schreef Toverheks het volgende:
valt me tegen van Eline, ze wist het, ze zegt te vaak Wat leuk, nee was toch doorzichtig...........
en ja hoor ik hoor der al, Marilien, ik had nog wel sigarette van gisteren??? wag ermee, opdonderen neem je maar een snoepje in je mond, doe ik ook.
OOOOHH jammer, je hebt geen snoepjes meer
tuurlijk wist Eline dat er wat achter zat ... iedereen daar ... ze wist alleen niet dat de opdracht was dat ze niet mochten klagen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:12 schreef Toverheks het volgende:
valt me tegen van Eline, ze wist het, ze zegt te vaak Wat leuk, nee was toch doorzichtig...........
en ja hoor ik hoor der al, Marilien, ik had nog wel sigarette van gisteren??? wag ermee, opdonderen neem je maar een snoepje in je mond, doe ik ook.
OOOOHH jammer, je hebt geen snoepjes meer
Ja, ik gun het haar zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
Eline zit weer lekker te genieten van haar saucijzenbroodje
Ik wou al zeggen.............quote:
Ook datquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:14 schreef NrTH het volgende:
Inleveren die sigaretten, en ze moet zich ook nog weer omkleden naar haar oude kleren.
Idd weg met die peuken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:14 schreef Toverheks het volgende:
Eigenlijk sta ik van mezelf te kijken, zit verdomme al de hele dag te posten en te komentaren,Terwijl ik weet, het is maar een spelletje. Marilien brengt toch het slechtste in de mens naar boven hahaha
en janken met die hap, geen peuken voorlopig niks noppes nada.........
er zal ook geen warm water meer zijn om mee te douchenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Van de bunkersite:
Zaterdag 16 mei, 13:45 uur
Fase III in aantocht...
Fase II is dinsdag 12 mei ingegaan, de Overlevers zijn hier al niet zo blij mee maar moeten zich echt realiseren dat the Bunker draait om Overleven. Het is geen vakantiepark!
De Overlevers klagen steeds minder en beginnen een beetje te begrijpen hoe het spel werkt. Zijn de Overlevers al klaar voor Fase III?
Fase III gaat vanavond van start. Het wordt nog zwaarder voor de Overlevers, in Fase III mag er nog maar sporadisch gedoucht worden, er komt geen fanmail meer The Bunker in, minimaal proviand, beperkte kleding die ze zelf moeten wassen en het heel strikt hanteren van de regels waar steeds zwaardere sancties op staan zo mag er ook in deze fase niets meer worden gedeeld. Per dag zullen de Overlevers nog maar 15 minuten water krijgen, ze mogen nog maar 30 minuten per dag koken, het luik staat de hele dag open en er moet wacht gelopen worden.
The Bunker gaat extreem, voor de Overlevers wordt het survivallen ten top. Zijn de Overlevers hier nog sterk genoeg voor?
Nee, ze wisten niet van dat klagen, maar hadden wel door dat er wel wat achter zat.quote:
Dus de opdracht van Marielin is mislukt? En wat wordt de beloning voor de anderen? Afzien!!! Hahahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, ze wisten niet van dat klagen, maar hadden wel door dat er wel wat achter zat.
er heeft niemand geklaagd dus opdracht geslaagd...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus de opdracht van Marielin is mislukt? En wat wordt de beloning voor de anderen? Afzien!!! Hahahaha
Terwijl Marielin nog dagen kan teren op alles wat ze naar binnen gepropt heeft.
Nee gehaald, en als beloning allemaal een sausijsenbroodje, applaus wat een verwennerij voor de andere 3, die hoeven voorlopig geen lekkere dingen meer hoor, hun buiken zijn vol ze kunnen geen boe of bah meer zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus de opdracht van Marielin is mislukt? En wat wordt de beloning voor de anderen? Afzien!!! Hahahaha
Terwijl Marielin nog dagen kan teren op alles wat ze naar binnen gepropt heeft.
Ja dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:20 schreef koffieleutjuh het volgende:
word er ook ff nagekeken of ze dr vieze ondergoed ook weer aandoet
Dat trevreden voldane smoeltje vind ik wel weer leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:05 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat er hier zo veel inzit, dat ze stront- en strontziek wordt.
[ afbeelding ]
Volgens mij houdt ze er nog een zooi onder het motto "die heb ik bewaard van gister"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:24 schreef blomst het volgende:
Heeft Marielin de sigaretten ook in moeten leveren
daar moet ze nog even over vergaderen zo want ze heeft nog peuken van gister zegt zequote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:24 schreef blomst het volgende:
Heeft Marielin de sigaretten ook in moeten leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |