Oh, dus als je kritiek op Marilien hebt en ziet hoe ze helemaal opdraait in gedrag, ben je gelijk een azijnpisser.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:44 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen de azijnpissers
maar uiteindelijk gaat ze gewoon winnen
en volkomen terecht.
Volgens mij raak jij je realiteitszin ook een beetje kwijtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Juist!
En dáár kan marilin dan weer niets aan doen, dat is een redactiefout
Maar waar ze wèl wat aan kan doen is de overdaad die ze zichzelf toe-eigent voor de ogen van de rest
ik hoop dat ze kotsmisselijk gaat wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:56 schreef Toverheks het volgende:
vraag me alleen af of ze nou niet kotsmisselijk is, alles achter elkaar opvreten kan niet gauw genoeg naar binnen gewerkt worden.
Ja het is haar geheime opdracht, staat ook op de site beschreven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:57 schreef Rainesz het volgende:
Sorry heb het ivm met werk niet helemaal kunnen volge.
Maar waarom krijgt marielin van alles?
Geheime opdracht gehad ofzo??
Ahh zo,bedankt!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is haar geheime opdracht, staat ook op de site beschreven.
zoveel lekker eten, en nog zn verotte kopquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:59 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Met zijn drieën 2 kiwi's delen.
Marilyn slaat heel genereus af![]()
[ afbeelding ]
en dan morgen weer janken als de peukjes op zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:58 schreef juul. het volgende:
[..]
ik hoop dat ze kotsmisselijk gaat worden
Mooi gedaan NMNS.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voorlopig kost het haar haar eerste positie, ze zakt weg!
[ afbeelding ]
Nou zeg, jij bent eens even vriendelijk zeg ! Wat heeft ze jou aangedaan ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:59 schreef hexje8 het volgende:
Ik hoop dat ze zich ziek vreet, dat ze de rest van de dag last van d'r pens heeft en boven de pot hangt, hihi...
Uitgerookte kopquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoveel lekker eten, en nog zn verotte kop
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:59 schreef hexje8 het volgende:
Ik hoop dat ze zich ziek vreet, dat ze de rest van de dag last van d'r pens heeft en boven de pot hangt, hihi...
Danny zorgt wel dat ze bovenaan komt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze teleurgesteld zijn dat de anderen niet gaan zeuren en klagen, dus dikken ze het nog maar een beetje aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:02 schreef NrTH het volgende:
De opdracht is toch niet voor de regie om zoveel mogelijk ongevraagd naar binnen te gooien?
Och, dat stort Danny straks wel weer bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het vanmorgen al een paar keer gezegt, dit gaat haar punten kosten de hele week zal iedereen, elke keer als ze klaagd het gaan posten hier.quote:
Ze hoeven niet dicht bij te zitten, nog even en ze moeten de gasmaskers op, zoveel rookt ze.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Als de anderen dichtbij Marielin gaan zitten, kunnen ze de rook ook opsnuiven.... en meegenieten.
Hahaha, is het ff gedaan met dat gezeur van haar...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou zeg, jij bent eens even vriendelijk zeg ! Wat heeft ze jou aangedaan ?
Volgens mij betekend dit alleen maar dat het zaterdag is en haar vaste ochtendsponsor wat later is. Het verschil is 'n handje credits, meer niet. Als je de vele tussenstanden bekijkt, zie je voortdurend dat heel doelgericht wordt gestemd om "bij te blijven" bij de anderen. Het lijkt er veel op dat aan een stuk aan de hand van de actuele stand wordt "bijgestort". (En dat is meteen het grote nadeel van het huidige credits systeem)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Jij denkt dat Danny een geldboompje heeftquote:
Ik hoop niet dat Klink zit te kijken. ONee... het is geen bar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:06 schreef hexje8 het volgende:
[..]
Hahaha, is het ff gedaan met dat gezeur van haar...
hij heb zelf gemeld toen straks dat hij dr wel omhoog gaat helpenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij denkt dat Danny een geldboompje heeft![]()
Ik geloof daar namelijk niets van, het lijkt mij meer betrokkenheid dan bovenstaande. Er zij meer streamers die honderden euro's besteden en de achterban van die spelers mikken vast nog veel meer eurootjes in die pot.
Ik denk ook dat die achterban (lees familie en vrienden) de uitslag maken zoals hij is. Marielin zakt nu wel voornamelijk weg door tegenstemmenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij betekend dit alleen maar dat het zaterdag is en haar vaste ochtendsponsor wat later is. Het verschil is 'n handje credits, meer niet. Als je de vele tussenstanden bekijkt, zie je voortdurend dat heel doelgericht wordt gestemd om "bij te blijven" bij de anderen. Het lijkt er veel op dat aan een stuk aan de hand van de actuele stand wordt "bijgestort". (En dat is meteen het grote nadeel van het huidige credits systeem)
Ken je Fok niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:58 schreef juul. het volgende:
[..]
ik hoop dat ze kotsmisselijk gaat worden
Ja joh, zo heb ik in een dolle bui iets van 80 euro besteed om Peter naar beneden te stemmen (daar hoorde ik dan weer niets over trouwens) Het is maar net wat je er aan uit wil geven en hoe je jezelf mee laat voeren door het spel. Die laatste exit heb ik trouwens geen cent uitgegeven, al kostte dat enige moeitequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:09 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
hij heb zelf gemeld toen straks dat hij dr wel omhoog gaat helpen
Was m'n laatste beetjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:05 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat er hier zo veel inzit, dat ze stront- en strontziek wordt.
[ afbeelding ]
Hij zegt het toch zelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof daar namelijk niets van, het lijkt mij meer betrokkenheid dan bovenstaande. Er zij meer streamers die honderden euro's besteden en de achterban van die spelers mikken vast nog veel meer eurootjes in die pot.
ze gaf zelf de prioriteit al goed aan 'ik heb alles wat ik wil, een joint, sigaretten, eten, lekker drinken, mn douchespullen en kleding'.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef Toverheks het volgende:
zegt ze, ik wordt gelijk gezien op de streams als een dikke junk....
Nee hoor Marilien, ik zie je toch echt heel anders
Kom op, andermans boeken zijn duister te lezen. Iedere modale fokker kan simpelweg honderden euro's besteden als hij dat wil. En modale fokkers zijn er genoeg. Ik vind het té simpel om dat allemaal bij Danny neer te leggenquote:
Whahaaa, hoop het ook...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:05 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat er hier zo veel inzit, dat ze stront- en strontziek wordt.
[ afbeelding ]
Als een slanke junk?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef Toverheks het volgende:
zegt ze, ik wordt gelijk gezien op de streams als een dikke junk....
Nee hoor Marilien, ik zie je toch echt heel anders
Mij hoef je niet te overtuigen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, andermans boeken zijn duister te lezen. Iedere modale fokker kan simpelweg honderden euro's besteden als hij dat wil. En modale fokkers zijn er genoeg. Ik vind het té simpel om dat allemaal bij Danny neer te leggen
Dan geef je er toch nog 1 met nootmuskaat of zoquote:
tja, eigen bult, dikke schuldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:14 schreef Spooky4u het volgende:
De terugslag hiervan is straks zo groot. Haar maag is zo groot uitgezet, dat ze straks op rantsoen het extra zwaar krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |