Ja joh, zo heb ik in een dolle bui iets van 80 euro besteed om Peter naar beneden te stemmen (daar hoorde ik dan weer niets over trouwens) Het is maar net wat je er aan uit wil geven en hoe je jezelf mee laat voeren door het spel. Die laatste exit heb ik trouwens geen cent uitgegeven, al kostte dat enige moeitequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:09 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
hij heb zelf gemeld toen straks dat hij dr wel omhoog gaat helpen
Was m'n laatste beetjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:05 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat er hier zo veel inzit, dat ze stront- en strontziek wordt.
[ afbeelding ]
Hij zegt het toch zelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij denkt dat Danny een geldboompje heeft![]()
Ik geloof daar namelijk niets van, het lijkt mij meer betrokkenheid dan bovenstaande. Er zij meer streamers die honderden euro's besteden en de achterban van die spelers mikken vast nog veel meer eurootjes in die pot.
ze gaf zelf de prioriteit al goed aan 'ik heb alles wat ik wil, een joint, sigaretten, eten, lekker drinken, mn douchespullen en kleding'.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef Toverheks het volgende:
zegt ze, ik wordt gelijk gezien op de streams als een dikke junk....
Nee hoor Marilien, ik zie je toch echt heel anders
Kom op, andermans boeken zijn duister te lezen. Iedere modale fokker kan simpelweg honderden euro's besteden als hij dat wil. En modale fokkers zijn er genoeg. Ik vind het té simpel om dat allemaal bij Danny neer te leggenquote:
Whahaaa, hoop het ook...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:05 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat er hier zo veel inzit, dat ze stront- en strontziek wordt.
[ afbeelding ]
Als een slanke junk?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef Toverheks het volgende:
zegt ze, ik wordt gelijk gezien op de streams als een dikke junk....
Nee hoor Marilien, ik zie je toch echt heel anders
Mij hoef je niet te overtuigen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, andermans boeken zijn duister te lezen. Iedere modale fokker kan simpelweg honderden euro's besteden als hij dat wil. En modale fokkers zijn er genoeg. Ik vind het té simpel om dat allemaal bij Danny neer te leggen
Dan geef je er toch nog 1 met nootmuskaat of zoquote:
tja, eigen bult, dikke schuldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:14 schreef Spooky4u het volgende:
De terugslag hiervan is straks zo groot. Haar maag is zo groot uitgezet, dat ze straks op rantsoen het extra zwaar krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |