quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:31 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
dus jij kan in marielins hoofd kijken en weten dat ze zich niks aantrekt van de groep?
wel knap hoor,ik zie alleen maar een overlever die probeert een opdracht uit te voeren.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In dat licht klopt die "geheime opdracht" ook niet.. ik hou het er op dat Marielin op instorten stond en nu slim word bijgevoerd voor de eindstrijd..
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:30 schreef blomst het volgende:
De redaktie had nooit het zinnetje van de streamers gunnen... moeten gebruiken bij deze opdracht.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze HOEFT niets te bestellen, ze had kunnen volstaan met peuken, wat schone kleding en een kopje koffie! Dit begint te lijken op ogen uitsteken
Nogmaals het concept (en dat weten ze !) is samen overleven!
Klopt. Van de site:quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, het zou gewoon zonder briefje moeten komen, gewoon haar naam erop en laat haar maar verzinnen waarom ze het zou krijgen.
Op de manier waarop het nu meegespeeld wordt door de regie zal de opdracht gewoon niet kunnen mislukken, waardoor dit geen opdracht meer is maar gewoon een verwendag, dat is niet waar de streamer op gestemd heeft.
Inderdaad, daar zit em de crux.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:30 schreef blomst het volgende:
De redaktie had nooit het zinnetje van de streamers gunnen... moeten gebruiken bij deze opdracht.
was ik een week geleden nog met je eens geweest. Nu niet meer. Deze opdracht is door ons aangeleverd (jammer genoeg niet in oorspronkelijke format uitgevoerd, maar dat zal wel een reden hebben), maar verder vind ik 't er flink op vooruit gegaan. Je baseert dit nu op deze ene opdracht die zo weer voorbij is. Het is wel van belang dat we een aandachtspanne van meer dan een paar uur hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:27 schreef akveor het volgende:
TBO is slechts verworden tot een BB kloon.
eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:30 schreef blomst het volgende:
Ja, luid en duidelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik denk juist dat we nu een heel goed beeld van Marielin krijgen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:38 schreef Danny het volgende:
[..]
.... daardoor ontstaat weer een heel verkeerd beeld van Marielin.
...edit: verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:41 schreef Marrije het volgende:
Dat Marielin overal om vraagt wat ze wil hebben vind ik heel begrijpelijk.
Wat ik niet kan waarderen is hoe ze Eline vanmorgen uit de keuken riep om haar een handdoek aan te geven die nota bene in de douche lag waar ze zelf was. Dat was zwaar over de top en heeft ook niet echt met de opdracht te maken, ze heeft het gewoon op haar heupen.
Dat is niet het enige wat ze Eline heeft laten doen. Terwijl madam aan haar champagne zat, liet ze Eline een oud sigarettendoosje uit de vuilnisbak vissen en schoonmaken, zodat daar de sigaretten in konden die Marielin had gekregen bij het champagneontbijtje. Zonder blikken of blozen hoor, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:41 schreef Marrije het volgende:
Wat ik niet kan waarderen is hoe ze Eline vanmorgen uit de keuken riep om haar een handdoek aan te geven die nota bene in de douche lag waar ze zelf was. Dat was zwaar over de top en heeft ook niet echt met de opdracht te maken, ze heeft het gewoon op haar heupen.
Mjah ze wou niet naakt die douche uit volgens mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:41 schreef Marrije het volgende:
alleen de azijnpissersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik denk juist dat we nu een heel goed beeld van Marielin krijgen
En zo niet, dan kun je er altijd nog een paar honderd euro tegenaan gooien toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:44 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen de azijnpissers
maar uiteindelijk gaat ze gewoon winnen
en volkomen terecht.
En ondertussen heeft ze die sigaretten al lang weer op, dus ze had het doosje niet nodigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat ze Eline heeft laten doen. Terwijl madam aan haar champagne zat, liet ze Eline een oud sigarettendoosje uit de vuilnisbak vissen en schoonmaken, zodat daar de sigaretten in konden die Marielin had gekregen bij het champagneontbijtje. Zonder blikken of blozen hoor, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Hahaha.. alsof het nog uitmaakt wie er wint...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:44 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen de azijnpissers
maar uiteindelijk gaat ze gewoon winnen
en volkomen terecht.
Daar doelt hij op, hij stemt Marielin naar de winst, Hij herkent ws veel van zichzelf in Marielinquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zo niet, dan kun je er altijd nog een paar honderd euro tegenaan gooien toch?
Het is streamers in control.... maar met BB opdrachten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:38 schreef Danny het volgende:
[..]
was ik een week geleden nog met je eens geweest. Nu niet meer. Deze opdracht is door ons aangeleverd (jammer genoeg niet in oorspronkelijke format uitgevoerd, maar dat zal wel een reden hebben), maar verder vind ik 't er flink op vooruit gegaan. Je baseert dit nu op deze ene opdracht die zo weer voorbij is. Het is wel van belang dat we een aandachtspanne van meer dan een paar uur hebben natuurlijk.
Ze zit af en toe tegen het hallucineren aan en heeft die term daarvoor bedachtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:33 schreef Disana het volgende:
Wat is dat toch, 'vet matrix'? Eline zegt het steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |