Oh, dus als je kritiek op Marilien hebt en ziet hoe ze helemaal opdraait in gedrag, ben je gelijk een azijnpisser.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:44 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen de azijnpissers
maar uiteindelijk gaat ze gewoon winnen
en volkomen terecht.
Volgens mij raak jij je realiteitszin ook een beetje kwijtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Juist!
En dáár kan marilin dan weer niets aan doen, dat is een redactiefout
Maar waar ze wèl wat aan kan doen is de overdaad die ze zichzelf toe-eigent voor de ogen van de rest
ik hoop dat ze kotsmisselijk gaat wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:56 schreef Toverheks het volgende:
vraag me alleen af of ze nou niet kotsmisselijk is, alles achter elkaar opvreten kan niet gauw genoeg naar binnen gewerkt worden.
Ja het is haar geheime opdracht, staat ook op de site beschreven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:57 schreef Rainesz het volgende:
Sorry heb het ivm met werk niet helemaal kunnen volge.
Maar waarom krijgt marielin van alles?
Geheime opdracht gehad ofzo??
Ahh zo,bedankt!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is haar geheime opdracht, staat ook op de site beschreven.
zoveel lekker eten, en nog zn verotte kopquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:59 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Met zijn drieën 2 kiwi's delen.
Marilyn slaat heel genereus af![]()
[ afbeelding ]
en dan morgen weer janken als de peukjes op zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:58 schreef juul. het volgende:
[..]
ik hoop dat ze kotsmisselijk gaat worden
Mooi gedaan NMNS.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voorlopig kost het haar haar eerste positie, ze zakt weg!
[ afbeelding ]
Nou zeg, jij bent eens even vriendelijk zeg ! Wat heeft ze jou aangedaan ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:59 schreef hexje8 het volgende:
Ik hoop dat ze zich ziek vreet, dat ze de rest van de dag last van d'r pens heeft en boven de pot hangt, hihi...
Uitgerookte kopquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoveel lekker eten, en nog zn verotte kop
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:59 schreef hexje8 het volgende:
Ik hoop dat ze zich ziek vreet, dat ze de rest van de dag last van d'r pens heeft en boven de pot hangt, hihi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |