Ja, ik gun het haar zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
Eline zit weer lekker te genieten van haar saucijzenbroodje
Ik wou al zeggen.............quote:
Ook datquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:14 schreef NrTH het volgende:
Inleveren die sigaretten, en ze moet zich ook nog weer omkleden naar haar oude kleren.
Idd weg met die peuken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:14 schreef Toverheks het volgende:
Eigenlijk sta ik van mezelf te kijken, zit verdomme al de hele dag te posten en te komentaren,Terwijl ik weet, het is maar een spelletje. Marilien brengt toch het slechtste in de mens naar boven hahaha
en janken met die hap, geen peuken voorlopig niks noppes nada.........
er zal ook geen warm water meer zijn om mee te douchenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Van de bunkersite:
Zaterdag 16 mei, 13:45 uur
Fase III in aantocht...
Fase II is dinsdag 12 mei ingegaan, de Overlevers zijn hier al niet zo blij mee maar moeten zich echt realiseren dat the Bunker draait om Overleven. Het is geen vakantiepark!
De Overlevers klagen steeds minder en beginnen een beetje te begrijpen hoe het spel werkt. Zijn de Overlevers al klaar voor Fase III?
Fase III gaat vanavond van start. Het wordt nog zwaarder voor de Overlevers, in Fase III mag er nog maar sporadisch gedoucht worden, er komt geen fanmail meer The Bunker in, minimaal proviand, beperkte kleding die ze zelf moeten wassen en het heel strikt hanteren van de regels waar steeds zwaardere sancties op staan zo mag er ook in deze fase niets meer worden gedeeld. Per dag zullen de Overlevers nog maar 15 minuten water krijgen, ze mogen nog maar 30 minuten per dag koken, het luik staat de hele dag open en er moet wacht gelopen worden.
The Bunker gaat extreem, voor de Overlevers wordt het survivallen ten top. Zijn de Overlevers hier nog sterk genoeg voor?
Nee, ze wisten niet van dat klagen, maar hadden wel door dat er wel wat achter zat.quote:
Dus de opdracht van Marielin is mislukt? En wat wordt de beloning voor de anderen? Afzien!!! Hahahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, ze wisten niet van dat klagen, maar hadden wel door dat er wel wat achter zat.
er heeft niemand geklaagd dus opdracht geslaagd...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus de opdracht van Marielin is mislukt? En wat wordt de beloning voor de anderen? Afzien!!! Hahahaha
Terwijl Marielin nog dagen kan teren op alles wat ze naar binnen gepropt heeft.
Nee gehaald, en als beloning allemaal een sausijsenbroodje, applaus wat een verwennerij voor de andere 3, die hoeven voorlopig geen lekkere dingen meer hoor, hun buiken zijn vol ze kunnen geen boe of bah meer zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus de opdracht van Marielin is mislukt? En wat wordt de beloning voor de anderen? Afzien!!! Hahahaha
Terwijl Marielin nog dagen kan teren op alles wat ze naar binnen gepropt heeft.
Ja dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:20 schreef koffieleutjuh het volgende:
word er ook ff nagekeken of ze dr vieze ondergoed ook weer aandoet
Dat trevreden voldane smoeltje vind ik wel weer leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:05 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat er hier zo veel inzit, dat ze stront- en strontziek wordt.
[ afbeelding ]
Volgens mij houdt ze er nog een zooi onder het motto "die heb ik bewaard van gister"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:24 schreef blomst het volgende:
Heeft Marielin de sigaretten ook in moeten leveren
daar moet ze nog even over vergaderen zo want ze heeft nog peuken van gister zegt zequote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:24 schreef blomst het volgende:
Heeft Marielin de sigaretten ook in moeten leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |