..... of extreme eating, dat wil ze zo graag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik zeg NU die Drill-instructer er in!
Hahaha ja, en dan hamburgers, met Jeroen als tegenstanderquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
..... of extreme eating, dat wil ze zo graag.
Klopt. Maar ze zei ook dat ze draaierig was van de champagne en de joint, dus het zal wel niet lukken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef D. het volgende:
Marielin ging toch nog douchen nu het nog kon?
Dat mag ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind dat Marielin al aardig 'extreme eat'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom juist.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat Marielin al aardig 'extreme eat'
Heerlijk om te zien, een tevreden meisje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze zei ook dat ze draaierig was van de champagne en de joint, dus het zal wel niet lukken.
Eline staat alleen te luchten met een stuk brood.
Ze mag nu toch alles doen. Ze is zelfs naar bed gestuurd. Ze zou wel zo slim moeten zijn en vragen of ze even mocht slapen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef Madelonna het volgende:
Overdag slapen is niet toegestaan, dus wel ff aan de reglementen houden!
Lees eerst eens een stukje terug in plaats van dit te roepen !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef Madelonna het volgende:
nee dat mcht, is toestemming voor gegeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef Madelonna het volgende:
Het verbaast met sowieso dat het zo een bende is daar, ondanks dat ze zich stierlijk vervelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:03 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft iig nog wat te doen vanmiddag.. opruimen
Leuk is dat he? Geen gedram of gezeur.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien, een tevreden meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |