laoluozie staat niet in mijn woordenboekquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
D'r zit nou eenmaal geen kwaad in dat kind... Sommigen schijnen zich dat niet voor te kunnen stellen.
Of dat leuk is? Ikke niet weten... Maar Eline is echt wel haar onbaatzuchtige zelf!
Kweet bniet of het laoluozie is of mensen moeite hebben met iemand zonder zwakke/valse trekjes... maar Het is echt wel haar echte persoonlijkheid.
200 keer opdrukken, goed voor de spijsverteringquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef Chanel5 het volgende:
Nu een stevige opdracht erin.
Marielin heeft teveel gegeten, gedronken en die joint hakte er ook lekker in
Omdat hij denkt, dat als hij toe zou geven dat hij klaagt, dat hij dan gezichtsverlies lijdt. Iedereen zou dat op dat moment en in die situatie ontkennen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:48 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jeroen zegt toch zelf dat hij niet klacht hierover.
The easy way out.quote:
Ja, als er nu een opdracht komt, dan kan ze daar écht niet aan mee doen, hoor!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef siep86 het volgende:
best vaag. zij krijgt alles, maar klaagt daar als enige over
Nee hoor, ze is gewoon een lief kind. Te lief dan goed voor haar is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
laoluozie staat niet in mijn woordenboek![]()
Ik vind haar nogal nep overkomen, that's all.
..... of extreme eating, dat wil ze zo graag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik zeg NU die Drill-instructer er in!
Hahaha ja, en dan hamburgers, met Jeroen als tegenstanderquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
..... of extreme eating, dat wil ze zo graag.
Klopt. Maar ze zei ook dat ze draaierig was van de champagne en de joint, dus het zal wel niet lukken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef D. het volgende:
Marielin ging toch nog douchen nu het nog kon?
Dat mag ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind dat Marielin al aardig 'extreme eat'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom juist.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat Marielin al aardig 'extreme eat'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |