Niet letterlijk, dat is niet gezegd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ok... Dus iemand moet letterlijk zeggen tegen de redactie "Ik klaag over..." Want anders is het geen klacht?
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren

Ja, duidelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
Was dat telefoontje van Jeroen een klacht volgens jullie?

Eens,............ en de sanctie is, 24 uur geen eten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, slechts een vraag naar de sanctie. Kom op, maak er een persoonlijke sanctie van en laat hem smullen.

Nou nee, dat vind ik niet. Hij probeert tv te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, duidelijk
Hij belt omdat hij het zat is die meid te zien eten. En wil in opstand komen door die hamburger op te eten.
Opdracht mislukt dus, alles inleveren en geen peuken meer tot ze thuis is

Ik zie dat ook zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, duidelijk
Hij belt omdat hij het zat is die meid te zien eten. En wil in opstand komen door die hamburger op te eten.

quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, duidelijk

quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, duidelijk

quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:43 schreef Toverheks het volgende:
vind het foontje van Jeroen geen klacht hoor, hij vroeg alleen wat er dan ging gebeuren, hij heeft toch niet geklaagd van Marilien krijgt een hamburger en ik niks bheeee.
en Marilien voelt zich echt niet lekker zegt ze, vaag, hoe kan dat nou????

Zo vredelievend "Ga maar even lekker liggen hoor" kan nooit echt gemeend zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:44 schreef mazaru het volgende:
En die Eline irriteert me ook mateloos.
Enge goody tushoe

mazaru, je gifjes zijn geweldig en enorm gevarieerd. Maar je commentaren zijn magertjes en erg eenzijdig !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:44 schreef mazaru het volgende:
Enge goody tushoe

Daar heeft ze om gevraagd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef Kinga het volgende:
Vraagje, had Marielin om die joint en dat ontbijt gevraagd, of kreeg ze het gewoon?

Mooi. Dan doe ik het goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
mazaru, je gifjes zijn geweldig en enorm gevarieerd. Maar je commentaren zijn magertjes en erg eenzijdig !

Teveel van het goede hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:44 schreef mazaru het volgende:
Enge goody tushoe

Een smoesje voor bestwil om een smoes te kunnen hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor bestwil van de kapster of van Marielin?

quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo vredelievend "Ga maar even lekker liggen hoor" kan nooit echt gemeend zijn.

Dus toch een conspiracyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een smoesje voor bestwil om een smoes te kunnen hebben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |