nou ja. denk wat je wil.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef cerror het volgende:
Waarschijnlijk omdat het weer 1 van de zovele stemmingmakerij topics is in plaats van een normale discussie over nieuwsgebeurtenissen.
Just a wild guess.
nou doe dat dan. ga ik wel gewoon naar de starters.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:35 schreef OldJeller het volgende:
Misschien is het een idee om topics in elk geval in het juiste subforum te openen.. gewoon, for starters.
je kan toch reageren?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef bloedhond het volgende:
nou dit bedoel ik. een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
noem het maar onzin!
ik doe nietsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef bloedhond het volgende:
[..]
jij wil natuurlijk dat ik hier op in gaat. nee joh dat is onzin!
doe je best man.
je zou weggaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:29 schreef bloedhond het volgende:
[..]
toch nog iemand die oplet. sorry dat ik het zeg.
nou zie je dit is nou fok. links rechts ik heb jou gefok.quote:
maar toch praat je tegen mij als je mij gedag heb gezegd... ik snap je nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef bloedhond het volgende:
[..]
nou zie je dit is nou fok. links rechts ik heb jou gefok.
ik ging niet weg zei alleen tegen jou de mzzzl.
nou murp: als je met me wil praten moet je het zeggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:47 schreef murp het volgende:
[..]
maar toch praat je tegen mij als je mij gedag heb gezegd... ik snap je niet
ja, lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef bloedhond het volgende:
[..]
nou murp: als je met me wil praten moet je het zeggen.
dan gooi ik ff de spraakcomputer aan.
* murp zet luistermachine aanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:09 schreef bloedhond het volgende:
[..]
zal ik doen met ghostbox forum.
maar dit ben ik niet dit is een spraakcomputer.
* rulerofdeath zet de luistermachine uit.quote:
nu hoor ik nietsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath zet de luistermachine uit.
nu dan?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:21 schreef murp het volgende:
[..]
nu hoor ik niets
* murp zet kijkmachine aan
kijk, de kijkmachine werktquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:30 schreef murp het volgende:
stinkerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* rulerofdeath zet maar een raam losLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
heb je die afgehad dan?quote:
* rulerofdeath probeert de mod ring af te pakkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef murp het volgende:
* murp doet zn mod ring weer om en gaat verder dingen dingen doen
* murp rent wegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath probeert de mod ring af te pakken
* rulerofdeath haalt murp in en laat 'm struikelenquote:
* murp brengt zn onzichtbaarheids tampon in (met inbrenhulsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath haalt murp in en laat 'm struikelen
* rulerofdeath staat even met stomme verbazing te kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:40 schreef murp het volgende:
[..]
* murp brengt zn onzichtbaarheids tampon in (met inbrenhuls)
heb jij ook zo'n kijkmachine?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath staat even met stomme verbazing te kijken
een luxe versie. die wisselt alles automatisch.quote:
moet dat nu?quote:
waar?quote:
brave murpquote:
* murp doet zn rug in een bollingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
brave murp
* rulerofdeath activeert de aai-stand
* rulerofdeath heeft de machine niet meer onder controle en ziet dat deze kwaadaardig begint te wordenquote:
* murp kijkt opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath heeft de machine niet meer onder controle en ziet dat deze kwaadaardig begint te worden
waarom niet?quote:
* rulerofdeath sloopt de accu uit de machinequote:
moet je eerst de tampon verwijderenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath sloopt de accu uit de machine
* rulerofdeath zoekt naar een touwtjequote:
* murp wiebelt met zijn/haar kontquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath zoekt naar een touwtje
help je even trekken?
pak jij het touwtje even? die zit nogal diepquote:
hier sta ik hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pak jij het touwtje even? die zit nogal diep
* rulerofdeath friemelt maar watquote:
TS slaapt al denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
En nu is het wachten tot de eerste broodmongool het nachtbaggertopic opent in combinatie met de welbekende plaatjes. Vervolgens gaat TS binnen het half uur slapen en komt het topic niet verder dan 75 posts.
De TS van dat nog aan te maken nachtbaggertopic.quote:
sorry, ik ben niet echt helderquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De TS van dat nog aan te maken nachtbaggertopic.
* rulerofdeath haalt in met opgetrokken neusquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef murp het volgende:
[..]
sorry, ik ben niet echt helder
* murp doet zijn helderheids uniform aan
* murp voelt iets aan zijn kalknagelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath haalt in met opgetrokken neus
* rulerofdeath springt een meter opzijquote:
* murp doet zijn afscrikkingskalknagel-meteen touwtje weer op zn plekquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath springt een meter opzij
* rulerofdeath pakt z'n M60 tevoorschijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef murp het volgende:
[..]
* murp doet zijn afscrikkingskalknagel-meteen touwtje weer op zn plek
* murp doet zn onzichtbaarheidstampon nog iets verder inquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath pakt z'n M60 tevoorschijn
* rulerofdeath valt voorover met z'n M60quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef murp het volgende:
[..]
* murp doet zn onzichtbaarheidstampon nog iets verder in
* murp duwt zich van ruler afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath valt voorover met z'n M60
ooh, oooh houdt me vastquote:
* rulerofdeath pakt een stoffer en blikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef murp het volgende:
* murp pakt zijn mes en snijdt zn eigen strot door
* murp heeft zijn bloedinfusie sigaret opgestoken waarbij de wond dichtgaatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath pakt een stoffer en blik
fucking hell, wat een rotzooi
* rulerofdeath probeert murp te reanimerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:29 schreef murp het volgende:
[..]
* murp heeft zijn bloedinfusie sigaret opgestoken waarbij de wond dichtgaat
* murp spuugt het geinfecteerde bloed naar rulerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath probeert murp te reanimeren
lekker, heb je nog meer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:31 schreef murp het volgende:
[..]
* murp spuugt het geinfecteerde bloed naar ruler
* rulerofdeath wacht op een wijze spreuk van murpquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:36 schreef murp het volgende:
[..]
* murp spuugt nog een keer en valt dood neer en zegt:
* murp kijkt raar op want dit is helemaal geen nachtbaggerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kan TS geen opvallendere titel verzinnen voor een nachtbagger topic? De eerste 42 minuten is deze mij nl helemaal niet opgevallen.
* rulerofdeath naait wat afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:41 schreef murp het volgende:
argh.
* murp steekt zijn mes in zijn hartstreek
waar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef murp het volgende:
[..]
* murp kijkt raar op want dit is helemaal geen nachtbagger
* PaRoDiUzZ was onwetend en dacht dat een topic met zo'n TT wel een nachtbaggertopic moest ziijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef murp het volgende:
[..]
* murp kijkt raar op want dit is helemaal geen nachtbagger
misschien was TS wel sereneus :'_)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
* PaRoDiUzZ was onwetend en dacht dat een topic met zo'n TT wel een nachtbaggertopic moest ziijn
of TS heeft geen toegang tot FBquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien was TS wel sereneus :'_)
of heeft de ogen vol stront zittenquote:
wat denk je waarom hij niet reageert?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil eilk niet weten wat jij met TS aan het doen bent nu.
ik heb nog nergens last vanquote:
nee, want die heeft al een 2e 'kans' gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als TS morgen wakker word hoeft hij iig niet te klagen dat zn topic weer dicht gegooid is.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:05 schreef rulerofdeath het volgende:
na kijken: nee, snap er niet veel van
Aaandacht trekkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef bloedhond het volgende:
aaai sorry hoor fok. je mag me bannen. [hoop het niet]
Een gedachte die geld zolang je je maar aan de regeltjes houd.quote:maar ik dacht dat je op fok het mocht hebben waar je het ook maar over wou hebben.
wie is fok?quote:maar dat is denk ik niet zo. want als het slecht nieuws is gooit fok er een slot op.
Nachtbagger!quote:maar zonder topic zijn wij en jullie ook nergens.
Hier stelt de PVV bij het volgende vragenuurtje een vraag over zonder het te onderzoeken, tevens een mislukte haiku.quote:na topic
Leraar duwt hoofd van een leerling in bak cement.
en nederland slaapt lekker door.
TOM TOM neemt geen Marokkanen meer aan.
Politieburo sluit poorten tenfaveure van criminelen in Gouda
die haiku vond ik nog het vaagstquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
Aaandacht trekken
[..]
Een gedachte die geld zolang je je maar aan de regeltjes houd.
[..]
wie is fok?
[..]
Nachtbagger!
[..]
Hier stelt de PVV bij het volgende vragenuurtje een vraag over zonder het te onderzoeken, tevens een mislukte haiku.
kan ik ook niets aan doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nooit geweten dat jij zo'n newbie bent.
ik heb het nog niet anders ervarenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik pas de TT ff aan zodat het niet een dialoog blijft hoop ik.
ik moet morgen werkenquote:
Dan is het je vergevenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet morgen werken
mensen wezens die op zaterdag werken
je kunt wel lief zijnquote:
wat moet je doen dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef eNGine10 het volgende:
Nachtbagger yeahmorgen eerste werkdag bij de vuilnisbelt
nog beterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet je doen dan?
vuilniszakken van A naar B brengen?
Vast wel maar wij hebben thuis een douche met shampoo enzoquote:
bij de milieustraat? (afval-breng-punt?)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nog beteraanwijzen in welke bak mensen hun troep moeten dumpen.
vanmiddag zo'n ding opgehaald bij het arbeidsbureauquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:31 schreef retuow82 het volgende:
mag je zeker ook zo'n te gekke fluoriserende jas met reflectorstrepen aan
Dus je krijgt gewoon betaald voor modereren?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja dat dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij de milieustraat? (afval-breng-punt?)
Mag je ook "zeggen" waar het afval gedumpt moet worden of kom je dan te slim over bij de mensen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jij wordt dus zo'n luie semi-ambtenaar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
vanmiddag zo'n ding opgehaald bij het arbeidsbureaukreeg er ook werkschoenen en handschoen bij.
Sommige mensen denken wel na voordat ze ergens ja op zeggenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus je krijgt gewoon betaald voor modereren?
god, dat volk bunt net van die ambtenaren. en als ik ergens een hekel aan heb...quote:
Ik ben nooit gevraagd, ik beschouw dit als vrijwilligers werkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:33 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Sommige mensen denken wel na voordat ze ergens ja op zeggen
het is gewoon lui werk maar ze kennen daar geen jeugd tarief dus ik verdien er behoorlijk goed voor mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
god, dat volk bunt net van die ambtenaren. en als ik ergens een hekel aan heb...
vrijwilligerswerk of ontwikkelingswerkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben nooit gevraagd, ik beschouw dit als vrijwilligers werk
één keer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef cerror het volgende:
Nu is dit in één keer het baggertopic?
Ik weet het niet meer hoor.
noh, mooi meegenomen dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
het is gewoon lui werk maar ze kennen daar geen jeugd tarief dus ik verdien er behoorlijk goed voor mijn leeftijd.
Ik had het idee dat het potentie had om een baggertopic te worden, en murp was het er blijkbaar mee eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef cerror het volgende:
Nu is dit in één keer het baggertopic?
Ik weet het niet meer hoor.
ik ook als je dat belangrijk vindquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het potentie had om een baggertopic te worden, en murp was het er blijkbaar mee eens.
nouja belangrijk, leuk vind ik het welquote:
Remlof had dit vod allang moeten sluiten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het potentie had om een baggertopic te worden, en murp was het er blijkbaar mee eens.
TS ligt al lang te slapen, ook niet echt de moeite om dan nog iemand onderuit te halen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Remlof had dit vod allang moeten sluiten.
Van de FB naar ONZ is alleen leuk bij een totale bash richting TS.
Het stond in NWS dus of het nou een gerucht of niet was hoef je de TS niet eens half te bashen om het hier naartoe te schoppen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Remlof had dit vod allang moeten sluiten.
Van de FB naar ONZ is alleen leuk bij een totale bash richting TS.
quote:
ow, stond het in NWSquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het stond in NWS dus of het nou een gerucht of niet was hoef je de TS niet eens half te bashen om het hier naartoe te schoppen.
en dat wil je ludo aanleren?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:45 schreef retuow82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Mooi hulpmiddel om het weer aan te leren?
Derhalve:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:44 schreef retuow82 het volgende:
[..]
TS ligt al lang te slapen, ook niet echt de moeite om dan nog iemand onderuit te halen.
Bagger is tegenwoordig alleen nog maar te vinden in KLB.quote:
1995 belde..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:45 schreef retuow82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Mooi hulpmiddel om het weer aan te leren?
Hell no... Maar misschien dat andere nu eens kunnen oefenenquote:
Om een cd-rom uit 2008 te krijgen?quote:
Je bent zelfs een slechte baggeraar.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:53 schreef DeLarge het volgende:
Hehe jungs.
Ik kwam gisteren in de club met me bradda's, komt er een onmiin lauw chickie aangelopen NIET NORMAAAL. Dus goed, ik doe mijn hosselglazen op en loop naar haar toe en zeg zo.
Eey chickie.
- Ga weg ruler
OK
Je bent een baas met je lauwe hosseltechnieken swa.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:53 schreef DeLarge het volgende:
Hehe jungs.
Ik kwam gisteren in de club met me bradda's, komt er een onmiin lauw chickie aangelopen NIET NORMAAAL. Dus goed, ik doe mijn hosselglazen op en loop naar haar toe en zeg zo.
Eey chickie.
- Ga weg rukker
Ey, Als ik je zou vragen of je met mij naar bed zou willen, zou dat ant...
- GA WEG IK HEB PEPPERSPRAY!!11
Dushii, ik zou degene moeten zijn met pepperspray, je hebt iets gestolen.
- Wat dan.
Mijn hart.
- NEEM ME.
Echt gebeurt, niet verzonnen om cool over te komen, ik zweer.
Klacht: Chicks zijn te makkelijk.
En daar sta jij nog van te kijken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent zelfs een slechte baggeraar.
Tjonge. Een kutplaatje posten en er nog serieus op ingaan ook.
Je hebt me ook nooit horen zeggen dat ik goed was dus dat scheelt weer...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent zelfs een slechte baggeraar.
Tjonge. Een kutplaatje posten en er nog serieus op ingaan ook.
Hier is de hyves van die dushii hehehequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent een baas met je lauwe hosseltechnieken swa.
Kudows swa, jij en je smatje zijn de lauwe shit yo.
jij zit hier!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:58 schreef DeLarge het volgende:
[..]
Hier is de hyves van die dushii hehehe
http://lauu-xx.hyves.nl/
Niet zo comments achterlaten van dat ik hier zit! NIET DOEN.
Ach. We kunnen hier urenlang discussiëren over wel of niet maar het interesseert mij niet echt dus ik ga voor de optie dat het je wel lastig valt dat ik je beschuldig van het werkelijk serieus nemen van het posten van dat plaatje. Achterlijke baggermongool.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:57 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je hebt me ook nooit horen zeggen dat ik goed was dus dat scheelt weer...
Toch mooi dat jij denkt dat ik hier met een serieuze insteek aan het reageren ben
15 yo. Dat is een no yo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:58 schreef DeLarge het volgende:
[..]
Hier is de hyves van die dushii hehehe
http://lauu-xx.hyves.nl/
Niet zo comments achterlaten van dat ik hier zit! NIET DOEN.
jailbaitquote:
Jij je zin, iedereen blijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach. We kunnen hier urenlang discussiëren over wel of niet maar het interesseert mij niet echt dus ik ga voor de optie dat het je wel lastig valt dat ik je beschuldig van het werkelijk serieus nemen van het posten van dat plaatje. Achterlijke baggermongool.
Zie Paul's en Tong80's posthistory. Dat is hun streven. Baggeren en baggeren zonder gevolgen en in tong's geval zelfs aanbeden worden door de crew.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vraag mij af of er echt mensen zijn die zo'n bagger simulator serieus zouden spelen? komop zeg wat is je doel bij zo'n game? dat je met een duikboot simulator niet omhoog hoeft te gaan ofzo?
Ik zag bij een topic van Tong dat hij gemiddeld 114 posts per dag maakt... hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar? Dan draait je hele leven toch ook alleen maar om fok....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie Paul's en Tong80's posthistory. Dat is hun streven. Baggeren en baggeren zonder gevolgen en in tong's geval zelfs aanbeden worden door de crew.
No shit yo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:09 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik zag bij een topic van Tong dat hij gemiddeld 114 posts per dag maakt... hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar? Dan draait je hele leven toch ook alleen maar om fok....
Ik heb geen last van ze op GAM, en in de tijd dat ik op MUZ modde vond ik Tong eilk wel een gast die voor de verandering leuke topics opendequote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie Paul's en Tong80's posthistory. Dat is hun streven. Baggeren en baggeren zonder gevolgen en in tong's geval zelfs aanbeden worden door de crew.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen last van ze op GAM, en in de tijd dat ik op MUZ modde vond ik Tong eilk wel een gast die voor de verandering leuke topics opende
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik ben nu in den haag, ga morgen pas naar Arnhem.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het uitzieken en Liesje is druk bezig met haar studie![]()
![]()
'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik weet niet waarom, maar als het songfestival geetaleerd word moet ik deze in elk topic waar ik niet nuchter ben posten.
quote:
Klik!! lekker nummer!quote:
omdat Misan de een na laatste trein zou halen(wat uiteindelijk niet lukte waardoor het voor mij niet zoveel uitmaakte uiteindelijk).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, aangezien ik zelf niet nuchter was/ ben
Maar het was wel gezellig he? Ik bedacht net dat ik helemaal niet gemerkt heb dat je weg was, opeens!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
omdat Misan de een na laatste trein zou halen(wat uiteindelijk niet lukte waardoor het voor mij niet zoveel uitmaakte uiteindelijk.
Volgensmij was je ook niet echt nuchter, aangezien je er van overtuigd van was dat je,ookal was het je al meerde malen gezegd, toch gink kijken of je via een doodlopende straat de stairways kon bereiken.
vriendlief en ik wisten tenminste dat we die kant niet op moesten, en dat was iig naar een gesprek waarbij ik mn bier niet binnen kon houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie is Misan?!
Ja dat weet ik nog, dat was na het eten, naja het extra eten
Was sp3c daar ook bij? Remlof wilde de andere kant op, en jij ook?
Maar wie was er dan overtuigd van mijn gelijk? Het was 2-2 toch?
Mja ik ben eigenwijs.
Terug in de stairway heb ik nog veel meer gezopen, ik ben zo blij dat er geen foto's zijn!!
naja een paar maar die heb je wel gezien, denk ik
Wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vriendlief en ik wisten tenminste dat we die kant niet op moesten, en dat was iig naar een gesprek waarbij ik mn bier niet binnen kon houden.
oh dus niet tijdens turkse tosti's en klappen en onzekerheid enzo?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?! Kon jij je bier niet binnenhouden?
Dat heb ik helemaal gemist!
Ik had het denk ik te druk met eigenwijs zijn ofzo
Ik weet dat we terug kwamen bij de stairway en daarna herinner ik me nog stukjes.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh dus niet tijdens turkse tosti's en klappen en onzekerheid enzo?
Succes, ik heb vannacht ook een aardige inhaalslag gemaakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dus ik zo een meisje ontmoete
ik haar naar huis brengen zoals ik ben
zegt ze:
kom hier, geef ik je een nachtkusje
word ik niet binnen gevraagd
okeetjes!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Succes, ik heb vannacht ook een aardige inhaalslag gemaakt.
Awwwwwwwww!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dus ik zo een meisje ontmoete
ik haar naar huis brengen zoals ik ben
zegt ze:
kom hier, geef ik je een nachtkusje
word ik niet binnen gevraagd
topickaap.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwwwwwwww!![]()
En wat heeft dat met turkse tosti's te maken?
Ik had ook water besteld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]ik dacht er net aan, wat een tof gesprek was dat!
Serieus!
Zomaar bij een shoarmatent bier en soort van diepgang. Dat vond ik tof!
Maar dat van dat klappen, hebben jullie echt verkeerd begrepen!
En stuiterballetjes
ja, geef me ffquote:
Die ben ik er vergeten bij te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:03 schreef liesje1979 het volgende:
@SINITI WAAROM STAAT MIJN PAINT ER NIET BIJ?!!![]()
![]()
ik had er een fles spa blauw bij hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet!We hadden bier op het terras!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had er een fles spa blauw bij hoor
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die ben ik er vergeten bij te doen![]()
Vergeef me!!!
nee ik zat tijdens de tapas tussen tally en bart aan te andere kant van de tafelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat heb ik gemist!!
Was je toen al toe aan de spa blauw?
Waar zat je eigenlijk aan de tapastafel?
Bij ons in de buurt?
We hebben wel samen gerookt aan de waterkant![]()
Beter ook want als je tegenover sp3c zit ga je automatisch zuipenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee ik zat tijdens de tapas tussen tally en bart aan te andere kant van de tafel
Als je tegenover Sp3c zit blijf je eerder nuchter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beter ook want als je tegenover sp3c zit ga je automatisch zuipen
Maar je ging wel steeds mee roken toch? Ik herinner je bij elk rookmoment!
Sp3c en ik gingen per 2 bestellen, en dat is zijn schuld!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je tegenover Sp3c zit blijf je eerder nuchter.
Over het algemeen ben ik niet zo te porren voor een hoogstaande discussie om 4 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:14 schreef Siniti het volgende:
Maar er is dus niemand hier geïnteresseerd in een interessante discussie over de microbiologie? Jammer.
Ok, bier en tieten dan maar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik niet zo te porren voor een hoogstaande discussie om 4 uur 's nachts.
Nee, foute hiphopquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ok, bier en tieten dan maar?
[ afbeelding ]
shiiii, die beat lijkt veel op ATCQquote:
quote:
Normaal hou ik niet echt van hiphop, maar deze shit is wel strakquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
shiiii, die beat lijkt veel op ATCQ
als die er op lijkt is het eerder andersom, dit nummer is nl een jaar of 6 ouder.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
shiiii, die beat lijkt veel op ATCQ
nog nooit gehoord van ATCQ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Normaal hou ik niet echt van hiphop, maar deze shit is wel strak
snap ik toch.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als die er op lijkt is het eerder andersom, dit nummer is nl een jaar of 6 ouder.
Wel van gehoord, maar ik verdiep me dus totaal niet in hiphopquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van ATCQ?
dan krijg je deze van me:
tevens:
[ afbeelding ]
Zitten de kussens vanwege liefdessappen al zo aan elkaar vastgeplakt dat je deze niet meerlos kan maken?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zitten de kussens vanwege liefdessappen al zo aan elkaar vastgeplakt dat je deze niet meerlos kan maken?
nee, maar ik heb tenminste 3 (niet)werkende aanstekers in mijn broekzakken zittenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nee, ik ben zo choatisch dat ik ze ook zonder liefdessappen (
!!) kwijtraak
Alsof jij meneer georganiseerd bent
zonder of met irritant kinderslot?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee, maar ik heb tenminste 3 (niet)werkende aanstekers in mijn broekzakken zitten
Zolang het te forceren is zonder.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
zonder of met irritant kinderslot?
quote:
Dit wel dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ja dat kon jij he?
Maar niet met de mijne!
Ik durf niet te klikken ben bang dat het niet zo mijn stijl is.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit wel dan?
en nee, bij die kleine krengen lukt het mij ook niet(goed)
Klik maar het is me een beetje te eentonig en ik mis zang. Maar de clip!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |