quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen last van ze op GAM, en in de tijd dat ik op MUZ modde vond ik Tong eilk wel een gast die voor de verandering leuke topics opende
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik ben nu in den haag, ga morgen pas naar Arnhem.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het uitzieken en Liesje is druk bezig met haar studie![]()
![]()
'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik weet niet waarom, maar als het songfestival geetaleerd word moet ik deze in elk topic waar ik niet nuchter ben posten.
quote:
Klik!! lekker nummer!quote:
omdat Misan de een na laatste trein zou halen(wat uiteindelijk niet lukte waardoor het voor mij niet zoveel uitmaakte uiteindelijk).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, aangezien ik zelf niet nuchter was/ ben
Maar het was wel gezellig he? Ik bedacht net dat ik helemaal niet gemerkt heb dat je weg was, opeens!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
omdat Misan de een na laatste trein zou halen(wat uiteindelijk niet lukte waardoor het voor mij niet zoveel uitmaakte uiteindelijk.
Volgensmij was je ook niet echt nuchter, aangezien je er van overtuigd van was dat je,ookal was het je al meerde malen gezegd, toch gink kijken of je via een doodlopende straat de stairways kon bereiken.
vriendlief en ik wisten tenminste dat we die kant niet op moesten, en dat was iig naar een gesprek waarbij ik mn bier niet binnen kon houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie is Misan?!
Ja dat weet ik nog, dat was na het eten, naja het extra eten
Was sp3c daar ook bij? Remlof wilde de andere kant op, en jij ook?
Maar wie was er dan overtuigd van mijn gelijk? Het was 2-2 toch?
Mja ik ben eigenwijs.
Terug in de stairway heb ik nog veel meer gezopen, ik ben zo blij dat er geen foto's zijn!!
naja een paar maar die heb je wel gezien, denk ik
Wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vriendlief en ik wisten tenminste dat we die kant niet op moesten, en dat was iig naar een gesprek waarbij ik mn bier niet binnen kon houden.
oh dus niet tijdens turkse tosti's en klappen en onzekerheid enzo?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?! Kon jij je bier niet binnenhouden?
Dat heb ik helemaal gemist!
Ik had het denk ik te druk met eigenwijs zijn ofzo
Ik weet dat we terug kwamen bij de stairway en daarna herinner ik me nog stukjes.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh dus niet tijdens turkse tosti's en klappen en onzekerheid enzo?
Succes, ik heb vannacht ook een aardige inhaalslag gemaakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dus ik zo een meisje ontmoete
ik haar naar huis brengen zoals ik ben
zegt ze:
kom hier, geef ik je een nachtkusje
word ik niet binnen gevraagd
okeetjes!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Succes, ik heb vannacht ook een aardige inhaalslag gemaakt.
Awwwwwwwww!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dus ik zo een meisje ontmoete
ik haar naar huis brengen zoals ik ben
zegt ze:
kom hier, geef ik je een nachtkusje
word ik niet binnen gevraagd
topickaap.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwwwwwwww!![]()
En wat heeft dat met turkse tosti's te maken?
Ik had ook water besteld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]ik dacht er net aan, wat een tof gesprek was dat!
Serieus!
Zomaar bij een shoarmatent bier en soort van diepgang. Dat vond ik tof!
Maar dat van dat klappen, hebben jullie echt verkeerd begrepen!
En stuiterballetjes
ja, geef me ffquote:
Die ben ik er vergeten bij te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:03 schreef liesje1979 het volgende:
@SINITI WAAROM STAAT MIJN PAINT ER NIET BIJ?!!![]()
![]()
ik had er een fles spa blauw bij hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet!We hadden bier op het terras!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had er een fles spa blauw bij hoor
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die ben ik er vergeten bij te doen![]()
Vergeef me!!!
nee ik zat tijdens de tapas tussen tally en bart aan te andere kant van de tafelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat heb ik gemist!!
Was je toen al toe aan de spa blauw?
Waar zat je eigenlijk aan de tapastafel?
Bij ons in de buurt?
We hebben wel samen gerookt aan de waterkant![]()
Beter ook want als je tegenover sp3c zit ga je automatisch zuipenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee ik zat tijdens de tapas tussen tally en bart aan te andere kant van de tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |