Als je tegenover Sp3c zit blijf je eerder nuchter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beter ook want als je tegenover sp3c zit ga je automatisch zuipen
Maar je ging wel steeds mee roken toch? Ik herinner je bij elk rookmoment!
Sp3c en ik gingen per 2 bestellen, en dat is zijn schuld!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je tegenover Sp3c zit blijf je eerder nuchter.
Over het algemeen ben ik niet zo te porren voor een hoogstaande discussie om 4 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:14 schreef Siniti het volgende:
Maar er is dus niemand hier geïnteresseerd in een interessante discussie over de microbiologie? Jammer.
Ok, bier en tieten dan maar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik niet zo te porren voor een hoogstaande discussie om 4 uur 's nachts.
Nee, foute hiphopquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ok, bier en tieten dan maar?
[ afbeelding ]
shiiii, die beat lijkt veel op ATCQquote:
quote:
Normaal hou ik niet echt van hiphop, maar deze shit is wel strakquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
shiiii, die beat lijkt veel op ATCQ
als die er op lijkt is het eerder andersom, dit nummer is nl een jaar of 6 ouder.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
shiiii, die beat lijkt veel op ATCQ
nog nooit gehoord van ATCQ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Normaal hou ik niet echt van hiphop, maar deze shit is wel strak
snap ik toch.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als die er op lijkt is het eerder andersom, dit nummer is nl een jaar of 6 ouder.
Wel van gehoord, maar ik verdiep me dus totaal niet in hiphopquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van ATCQ?
dan krijg je deze van me:
tevens:
[ afbeelding ]
Zitten de kussens vanwege liefdessappen al zo aan elkaar vastgeplakt dat je deze niet meerlos kan maken?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zitten de kussens vanwege liefdessappen al zo aan elkaar vastgeplakt dat je deze niet meerlos kan maken?
nee, maar ik heb tenminste 3 (niet)werkende aanstekers in mijn broekzakken zittenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nee, ik ben zo choatisch dat ik ze ook zonder liefdessappen (
!!) kwijtraak
Alsof jij meneer georganiseerd bent
zonder of met irritant kinderslot?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee, maar ik heb tenminste 3 (niet)werkende aanstekers in mijn broekzakken zitten
Zolang het te forceren is zonder.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
zonder of met irritant kinderslot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |