* murp heeft zijn bloedinfusie sigaret opgestoken waarbij de wond dichtgaatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath pakt een stoffer en blik
fucking hell, wat een rotzooi
* rulerofdeath probeert murp te reanimerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:29 schreef murp het volgende:
[..]
* murp heeft zijn bloedinfusie sigaret opgestoken waarbij de wond dichtgaat
* murp spuugt het geinfecteerde bloed naar rulerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath probeert murp te reanimeren
lekker, heb je nog meer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:31 schreef murp het volgende:
[..]
* murp spuugt het geinfecteerde bloed naar ruler
* rulerofdeath wacht op een wijze spreuk van murpquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:36 schreef murp het volgende:
[..]
* murp spuugt nog een keer en valt dood neer en zegt:
* murp kijkt raar op want dit is helemaal geen nachtbaggerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kan TS geen opvallendere titel verzinnen voor een nachtbagger topic? De eerste 42 minuten is deze mij nl helemaal niet opgevallen.
* rulerofdeath naait wat afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:41 schreef murp het volgende:
argh.
* murp steekt zijn mes in zijn hartstreek
waar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef murp het volgende:
[..]
* murp kijkt raar op want dit is helemaal geen nachtbagger
* PaRoDiUzZ was onwetend en dacht dat een topic met zo'n TT wel een nachtbaggertopic moest ziijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef murp het volgende:
[..]
* murp kijkt raar op want dit is helemaal geen nachtbagger
misschien was TS wel sereneus :'_)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
* PaRoDiUzZ was onwetend en dacht dat een topic met zo'n TT wel een nachtbaggertopic moest ziijn
of TS heeft geen toegang tot FBquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien was TS wel sereneus :'_)
of heeft de ogen vol stront zittenquote:
wat denk je waarom hij niet reageert?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil eilk niet weten wat jij met TS aan het doen bent nu.
ik heb nog nergens last vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |