nee, want die heeft al een 2e 'kans' gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als TS morgen wakker word hoeft hij iig niet te klagen dat zn topic weer dicht gegooid is.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:05 schreef rulerofdeath het volgende:
na kijken: nee, snap er niet veel van
Aaandacht trekkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef bloedhond het volgende:
aaai sorry hoor fok. je mag me bannen. [hoop het niet]
Een gedachte die geld zolang je je maar aan de regeltjes houd.quote:maar ik dacht dat je op fok het mocht hebben waar je het ook maar over wou hebben.
wie is fok?quote:maar dat is denk ik niet zo. want als het slecht nieuws is gooit fok er een slot op.
Nachtbagger!quote:maar zonder topic zijn wij en jullie ook nergens.
Hier stelt de PVV bij het volgende vragenuurtje een vraag over zonder het te onderzoeken, tevens een mislukte haiku.quote:na topic
Leraar duwt hoofd van een leerling in bak cement.
en nederland slaapt lekker door.
TOM TOM neemt geen Marokkanen meer aan.
Politieburo sluit poorten tenfaveure van criminelen in Gouda
die haiku vond ik nog het vaagstquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
Aaandacht trekken
[..]
Een gedachte die geld zolang je je maar aan de regeltjes houd.
[..]
wie is fok?
[..]
Nachtbagger!
[..]
Hier stelt de PVV bij het volgende vragenuurtje een vraag over zonder het te onderzoeken, tevens een mislukte haiku.
kan ik ook niets aan doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nooit geweten dat jij zo'n newbie bent.
ik heb het nog niet anders ervarenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik pas de TT ff aan zodat het niet een dialoog blijft hoop ik.
ik moet morgen werkenquote:
Dan is het je vergevenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet morgen werken
mensen wezens die op zaterdag werken
je kunt wel lief zijnquote:
wat moet je doen dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef eNGine10 het volgende:
Nachtbagger yeahmorgen eerste werkdag bij de vuilnisbelt
nog beterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet je doen dan?
vuilniszakken van A naar B brengen?
Vast wel maar wij hebben thuis een douche met shampoo enzoquote:
bij de milieustraat? (afval-breng-punt?)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nog beteraanwijzen in welke bak mensen hun troep moeten dumpen.
vanmiddag zo'n ding opgehaald bij het arbeidsbureauquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:31 schreef retuow82 het volgende:
mag je zeker ook zo'n te gekke fluoriserende jas met reflectorstrepen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |