Dus je krijgt gewoon betaald voor modereren?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nog beteraanwijzen in welke bak mensen hun troep moeten dumpen.
ja dat dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij de milieustraat? (afval-breng-punt?)
Mag je ook "zeggen" waar het afval gedumpt moet worden of kom je dan te slim over bij de mensen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nog beteraanwijzen in welke bak mensen hun troep moeten dumpen.
jij wordt dus zo'n luie semi-ambtenaar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
vanmiddag zo'n ding opgehaald bij het arbeidsbureaukreeg er ook werkschoenen en handschoen bij.
Sommige mensen denken wel na voordat ze ergens ja op zeggenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus je krijgt gewoon betaald voor modereren?
god, dat volk bunt net van die ambtenaren. en als ik ergens een hekel aan heb...quote:
Ik ben nooit gevraagd, ik beschouw dit als vrijwilligers werkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:33 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Sommige mensen denken wel na voordat ze ergens ja op zeggen
het is gewoon lui werk maar ze kennen daar geen jeugd tarief dus ik verdien er behoorlijk goed voor mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
god, dat volk bunt net van die ambtenaren. en als ik ergens een hekel aan heb...
vrijwilligerswerk of ontwikkelingswerkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben nooit gevraagd, ik beschouw dit als vrijwilligers werk
één keer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef cerror het volgende:
Nu is dit in één keer het baggertopic?
Ik weet het niet meer hoor.
noh, mooi meegenomen dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
het is gewoon lui werk maar ze kennen daar geen jeugd tarief dus ik verdien er behoorlijk goed voor mijn leeftijd.
Ik had het idee dat het potentie had om een baggertopic te worden, en murp was het er blijkbaar mee eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef cerror het volgende:
Nu is dit in één keer het baggertopic?
Ik weet het niet meer hoor.
ik ook als je dat belangrijk vindquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het potentie had om een baggertopic te worden, en murp was het er blijkbaar mee eens.
nouja belangrijk, leuk vind ik het welquote:
Remlof had dit vod allang moeten sluiten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het potentie had om een baggertopic te worden, en murp was het er blijkbaar mee eens.
TS ligt al lang te slapen, ook niet echt de moeite om dan nog iemand onderuit te halen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Remlof had dit vod allang moeten sluiten.
Van de FB naar ONZ is alleen leuk bij een totale bash richting TS.
Het stond in NWS dus of het nou een gerucht of niet was hoef je de TS niet eens half te bashen om het hier naartoe te schoppen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Remlof had dit vod allang moeten sluiten.
Van de FB naar ONZ is alleen leuk bij een totale bash richting TS.
quote:
ow, stond het in NWSquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het stond in NWS dus of het nou een gerucht of niet was hoef je de TS niet eens half te bashen om het hier naartoe te schoppen.
en dat wil je ludo aanleren?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:45 schreef retuow82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Mooi hulpmiddel om het weer aan te leren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |